DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Kaksni so simptomi za slab MAF? Neverjamem, da je simptom samo, da mi crno kadi? Pa pri meni ni neka dimna zavesa, da ne bo pomote, dejansko minimalno crno kajenje, ki pa je ocitno dovolj, da sem na tehnicnem popusil.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

coolbits napisal/-a:Nisem imel v mislih elektromagnet/ motorcek ampak saje ki se nabirajo in preprecijo popolno zaprtje. Ne vem ce je tudi to kaj bolje urejeno pri 2.0.
Drugace da bi tako trpel dpf ostane samo se slab MAF.
Če se EGR loputa pri 2.0 ne zapre, ti bo servo motor javil da pozicija lopute ni prava. In bo računalnik javil napako.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Mal dvomim da zazna 0,5mm razlike.
Ce je slab MAF mogoce kaze previsoke vrednosti in zaradi tega bolj odpira tudi EGR. Bi pa verjetno tudi v tem primeru imel napako v ecu. Moznost je se pocena kaksna cev od turbine do motorja ali pa tudi da izpusni kolektor pusca.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

b_bay napisal/-a:Kaksni so simptomi za slab MAF? Neverjamem, da je simptom samo, da mi crno kadi? Pa pri meni ni neka dimna zavesa, da ne bo pomote, dejansko minimalno crno kajenje, ki pa je ocitno dovolj, da sem na tehnicnem popusil.
Ni to problem MAFa ali EGRa, problem je v DPFju. Zgleda da je mehansko poškodovan (počeno satovje) in prepušča saje, ki so prisotne pri vsakem dizlu, neglede kako dobro je izgorevanje.
Ali pa ga je celo nekdo že prevrtal preden si ti avto kupil?

Uglavnem, če imajo tako natančne instrumente, da zaznajo saje ki gredo mimo DPFja je edina šansa da nekje najdeš drug delujoč DPF.
Mal dvomim da zazna 0,5mm razlike.
Zazna... brez skrbi.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Ne vem, če ti bo kaj pomagalo... Sam imam počeno spodnjo gumijasto cev, ki gre iz turbine na ic. Pri pospeševanju, ko turbina "prime" mi pokadi črno, se pa pri višjem tlaku turbine (pospeševanje v hrib) sliši tudi "sikanje". Cev je že nabavljena, menjal bom ta vikend. Dobrohoten nasvet, če je slučajno to, nikar ne kupuj original cevi, ker hočejo za njo 300€.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Torej nimam vec kaj iskati na tej temi, temvec naj se postavim v temo K: Rabljen DPF ?
Drugih opcij ni? Koliko so pa novi? Cez tisocaka?
Ko sem kupil avtomobil ni kadilo, vsaj ne takoj, pa cev je bila popolnoma cista. Dokaj hitro je zacel kaditi in tako je tudi scasoma cev postala crna.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Če ti z vgrajenim DPF kadi, je nekaj drugega narobe. Tudi če je DPF počen ali pušča nebi smelo vidno kadit.
Meni brez EGR in DPF ne kadi vidno nič recimo.
Tako da preden menjuješ DPF najdi napako, ker drugače boš kmalu spet na istem.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

coolbits napisal/-a:Če ti z vgrajenim DPF kadi, je nekaj drugega narobe. Tudi če je DPF počen ali pušča nebi smelo vidno kadit.
Meni brez EGR in DPF ne kadi vidno nič recimo.
Tako da preden menjuješ DPF najdi napako, ker drugače boš kmalu spet na istem.
Ne vem kje naj potem zacnem iskati napako. Parametri so vsi ok, avtomobil ne cuka, olja ne pije, regeneracije se delajo odvisno od relacij. Ravno pred tehnicnem sem imel eno relacijo 860km. Regeneracijo zacel pri 550km...skratka vse normalno dejansko.

TribesMan pravi DPF.
Edino kar opazam je zjutraj, da so obrati skoraj vedno na 1100, posebej ko je res mrzlo zunaj. Se pa po parih km umiri na normalo. Samo to najbrz nima veze z vezo.
Na tem videu se vidi koliko kadi...

https://www.dropbox.com/s/krgy1d99fy90f ... 5.MOV?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jaz bi na tvojem mestu najprej preveril v kakem stanju je DPF. Ali je sploh še kaj notri v loncu... da ni mogoče že kdo pred tabo kaj "vrtal" ali odstranjeval... ker to ni tako redka praksa. In če prevrtaš samo DPF, brez da katalizator drkaš, bo vse zgledalo kot da dela OK, v resnici pa so regeneracije samo "fantomske"...

Obrati na 1100 so normalni, kadar je zunaj pod nulo. Je tako računalnik nastavljen.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

A se ga da pogledat "od oka", ce ga snamem dol? Ali ga moram res s fleksarco razdred?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če boš pogledal čez cevi v notranjost (iz zadnje strani, kjer plini prihajajo ven) bi se moralo videt ali je satovje notri, oziroma ali je bilo kaj "predelano".

Isto se mora takoj videti, če je kdo kaj že pred tabo "rezal" in "švasal" ohišje DPFja.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Neverjamem, da je bilo kaj predelano, ampak lahko pogledam. DPF je ze enkrat bil snet in na njem ni bilo videti znakov, da bi ga kdo svasal / rezal. Snet je pa bil, ker mi je "puscalo" olje cez sipko za merjenje olja in da smo lahko zamenjali gumico, je moral DPF dol in nazaj gor. Edino, ce bi ga mehanik slucajno poskodoval, ampak dvomim, da je naredil luknjo.
Ali regeneracije smrdijo? Ce ja, potem ne gre za "fantomske" regeneracije temvec za prave. Da smrdi vem, ker sem se enkrat moral ustaviti ravno ko je delal regeneracijo, da sem vzel nekaj iz prtljaznika...pa sem potem zavohal ta smrad...
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Regeneracija smrdi, trenutna poraba se zviša in motor je bolj glasen.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Fantomske regeneracije ne mislim v smislu da se nebi zgodile... Se zgodijo, ampak če je filter preluknjan, je efekt regeneracije skorajda ničen, ker vroči izpušni plini zletijo mimo satovja, namesto da bi segreli satovje in naredili regeneracijo.
Računalnik še vedno misli da se vse dogaja tako kot bi se moralo, le da se v filtru ne zgodi skorajda nič.
Anton cepe
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Feb 21, 2018 1:55 pm

Pozdravljeni. Kdo v mariboru odstranjuje dpf in egr in da ve zakaj se gre? Hvala
Odgovori
  • Informacija