Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Kaj pa vem...tam, kjer sem z 159-tko šel po zaledenelem snegu brez problema (z mimogrede odličnimi kitajskimi gumami) smo porivali BMW 5, ki se ni premaknil z vklopljenim ne z izklopljenim ESP (in imel zimske "premium" gume za 180eur/kos....)
Temu tipu v filmčku pa zgleda da je nevarno padel cukr, ker skoz neke krofe omenja...
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Zadnji pogon, sneg in neizklopljiva elektrnika...pogreb. Že z izklopljeno elektroniko se je velikokrat težko kam pripeljat....Zame je rwd avtomobil pozimi vse drugo kot primeren za družinski avtomobil, stalno popravljanje, plesanje sem in tja, nobenega užitka v vožnji....za dirkače po parkiriščih je pa seveda rwd zakon :mrgreen:

Osebno ne kupim več rwd-ja za družinski avto....
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

S svojim subarujem pa veliko bolj daleč prilezem z vklopljeno elektroniko. Gre drugače preveč moči na zadnja kolesa preko LSDja in se skoraj kot BMW obnaša :D Je pa res da takrat že lezeš po minimalno 30 cm svežega snega, ko začne rit plesat 8)
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz še nisem po snegu peljal avta, ki bi tako dobro držal linijo kot Giulia (sicer gre to na račun odličnega ESP-ja), pa ima moja 166ka samozaporni dif (quaife) in težak V6 v nosu, pa tudi prejšnja Lancia kappa je imela enak V6 ter Viscodrive, ki je tudi vrsta samozapornega difa.
Giulio sem na snegu dal v Dynamic, pohodil gas v prvi, in avto je praktično brez da bi ga zanašalo pospeševal naravnost. Prav nisem mogel verjet (v bolj globokem snegu bi verjetno bilo sicer manj suvereno). Pri 180° ali 90° ovinkih če ga pohodiš na polno seveda zadek skoči ven, a ga TC in ESP potem poravnata nazaj.
Še drug avto, ki je doma, Citroen C5 mu na snegu ko ga pohodiš nos kar fajn pleše, in je najslabši od vseh za vozit po snegu.
Ja Giulii rada zdrsne rit, sploh če greš hitreje skozi rondoje, ampak to je meni prej plus kot minus.

ESP v Giulii je precej nadpovprečno natančen - do enakega sklepa so prišli tudi na testu xDrive vs Quattro vs Q4. Čeprav so vsi štirje pogoni na različnih delih testa bili podobno dobri kar se oprijema tiče, je v Giulii ESP praktično povsem izničil zanašanje tako pri speljavanju po ravnem kot v hrib. In enako natančen je tudi pri zgolj zadaj gnani Giulii, da se kdo ne bo obregnil ob to.
https://www.youtube.com/watch?v=AHIytYD67PY" onclick="window.open(this.href);return false;

Tako, da za moje pojme je Giulia na snegu res dobra in me je prav pozitivno presenetila, sploh ko vsi strašijo s tem kako slab je zadnji pogon za po snegu. Tako da se s Foggyjem ne morem strinjat.

Kot sem zapisal že pred tedni, FWD avta v življenju več praktično nikoli nočem imeti, ker je slabši in brezvezen.


To da se ne da izklopit TC, da se rešiš ko obtičiš v snegu, je realna potencialna težava, čeprav po drugi strani je kolko vem TC/ESP sistem v Giulii dovolj pameten da ve kdaj je na podlagi z zelo slabim oprijemom (sneg, led,...) in temu prilagodi obnašanje.

@Caci: Jaz bi rekel, da je odsotnost izklopljivega TC-ja in ESP-ja bolj kot ne marketinška poteza za Race mode v Quadrifoglio. Po drugi strani pa bi komot naredili update infotainmenta, ki bi vseboval opcijo da izklopiš TC in/ali ESP.
Sedaj pa pač preostane samo to da se vzame ven varovalka.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vsi RWD avti narejenih zadnjih 10 let so popolnoma OK v zimskih razmerah.
Dokler imaš kolikor toliko spodobne gume, verjetno ne bo težav.
Davno so minili časi, ko si moral v prtljažnik postavit 100 kil peska, če si hotel z RWD avtom na pot pozimi.

Je pa popolnoma druga zgodba če se zatakneš v snegu na slabo spluženi cesti ali parkingu in ti ASR vzame vso moč. Ko se zatakneš, je brute force daleč najboljša rešitev.

Video ki ga je linkal lizard je tud dost nepredmeten za tole debato.
Speljevanje na "mastni" cesti je čisto nekaj drugega kot 20+cm snega, ki se po možnosti zabije pod avto.
Dokler je cesta samo mastna bo ESP delal čudeže.
Pa še AWD, ki je svet zase.

Alfa si s takimi odločitvami dela probleme tam kjer je najmanj treba.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Po celem in suhem snegu se da zelo lepo voziti rwd avtomobil, še posebej, ko gre vse po ravnem in ni potrebno delati hitrih manevrov, se umikati na rob ceste, kjer hitro obstanemo in podobno...Speljevanje na klancu je svoja zgodba, dodajmo zraven še malo ledu, tudi na ravni cesti kjer je led pod snegom ni najbolj prijetno....moja izkušnja z rwd avtomobilom po snegu je vse prej kot pozitivna (zadnja 4 leta). Rad bi videl junaka, ki mu je vse to v užitek, ko pelje otroka v vrtec, gre v službo, gre z družino na izlet....v 99% mi je pomembno, da je avto varen, udoben, zanesljiv, nezahteven za vožnjo v vseh pogojih in da bom na cilj prišel spočit in z mirnimi živci....
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

TribesMan napisal/-a:
Kaj to pomeni potem ko se zatakneš v snegu in ti elektronika zmanjša moč motorja ko se kolesa zavrtijo v prazno?
Vleka?
Vlečeš ven varovalke, meni točno to piše v navodilih. Od 3 avtomobilov doma ima samo najstarejši tipko za izklop ASR.
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

Tud jaz se strinjam z lizardom da avto gre v sneg vrhunsko, mene so vsi sprasevali in govorili da jih zanima kako bo šel avto v sneg, ampak res gre dobro,da sem se jaz do konca navdusen :mrgreen:
Mene samo moti da ko bi rad da avto odnese se bolj ga pa poravna.
Jaz mislim da bi z lahkoto softwersko izklopili traction control ter ostalo.
Vceraj sem govoril z nekom ki cipira avte da prav sedaj dela na primeru da bo giuliji naredil da bo avto v dynamic voznji vseeno bol zdrsnil, bomo videli :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ljudi ki bi imeli možnost preprogramirat delovanje ABS centrale ni prav veliko.

V motornem računalniku pa žal na to nimaš vpliva.
Uporabniški avatar
LiLo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: So Okt 02, 2010 8:52 am
Vozilo: Giulietta QV TCT LE #141

Nevem kako je v Giuliji, ampak v Giulietti če preklopim v A način mi na snegu ne vzame moči, če se gume vrtijo v prazno. Ravno danes sem tako prišel iz garaže. Je pa res da v N in D načinu nisem probal, tako da nevem kako bi tam šlo.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

Res butasto, da ne moreš izklopit elektronskih "pomagal", še en kurčevi Kadjar ima to možnost, pri 40 km/h pa samodejno vklopi nazaj, dovolj, da vsaj poskusiš speljat, ne da bi ti vzelo moči. :roll:
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Saj ocitno je istotako na giuliji. Prestavia v A i n ti izklopi.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To mislim da velja samo za Giulietto, kjer je A - all weather (ali po domače slabi vremenski pogoji)...
Pri Giulii pa je A - advanced efficiency...

Je kateri od lastnikov že probal kaj se dogaja v "A" pri Giulii?
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Isto kot v n ali d, elektronika dela celi čas. Lp
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz sem zadnjič malo probal; sicer je bil že večer, tako da na žalost ni bilo več sveže zapadlega (suhega) snega. Pri vseh treh modusih se mi je zdelo da elektronika "ve" kdaj je na snegu (ali podobni podlagi) in pusti, da se kolesa na mestu zavrtijo - obratomer se je na mestu zavrtel do cca. 2000 obratov. Niti enkrat nisem obstal (tako da test ni ravno merodajen), je pa res da ni bilo nikjer res globokega snega - našel sem zgolj par parkirišč, ki niso bila v celoti očiščena.

Na moje presenečenje sem uspel narediti celo 2 "krofa" v D modusu. Sicer taka bolj "nežne" narave, ker TC pač odvzame gas, ampak je zadostovalo da je nos bil praktično na miru, rit se je pa lepo počasi vrtela okoli.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija