Moderator: Tehnika moderatorji
Nic od tega ni bilo. Ugotoviteu je naslednja, voda pronica nekje prek vara, zalotanega ali zakovicenega spoja v sasijo in iz tam se potem pojavi kapljica pod rocico za odpiranje pokrova motorja. Kaj bomo tocno naredili se ne vemo, najverjetneje bomo avto se enkrat razdrli in vse spoje premazali z tesnilno maso..MaStr napisal/-a:Si prebral kaj o izkušnjah drugih od prve strani dalje?
vučko napisal/-a:Moj problem z zamakanjem je identičen. Na sovoznikovi strani se na pragu pojavijo kapljice. To je zelo lepo vidno, ko v mokrem vremenu delaš ovinke in v desnih ovinkih se lužica, ki se nabira v kanalu med tesnilom, zlije po preprogi.
Imel sem malo več časa in pregledal zadevo. Najprej sem poiskal sledove ocejanja vode. Ti so bili lepo vidni na vratih pod zvočnikom. Nato sem snel oblazinjenje vrat, odvil plehnato zaščito in pripravil šprico od steleksa polno vode ter šprical.
Zadeva pa je sledeča:
Voda se po brisalcu (to je vodoravno zunanje tesnilo na stranskih vratih) zaradi naklona, pa tudi drugače, steka v smeri ogledala. Na mestu stika z vertikalnim tesnilom ponikne v vrata, ter se po robu šipe odceja na sponko pomika šip, na katero je privita šipa. Sponka je še tako nesrečno narejena, da se voda na njej odceja na stran notranjosti. Ko kapljica pade, pa pade na letev za pomik šip, ki je zopet tako nesrečno vpeta, da voda preko nje steče skozi odprtino za zvočnike, ki je v plehu , pod zvočnik, od tam pa se odceja na oblogo in po notranji strani vrat v kanal na pragu.
Začasna rešitev, da se ne bi vozili v podbornici je, da si z izolir trakom začasno prilepiš manjšo cevčico iz plastike na mestu pod zvočnikom, ki bo skrbela, da tesnilo ne bo tako dobro tesnilo in bo voda odtekala. Vrhnji rob cevi mora biti pod robom tesnila seveda.
Če mene kdo vpraša je to tipična konstrukcijska napaka vrat. Sicer sedaj rešujejo to s tesnili, morali bi pa vodi, ki pride po šipi spremeniti smer. To bi bilo izvedljivo z drugačno sponko, ki bi upoštevala stekanje vode in če že kaplja, naj kaplja proti zunanjemu plehu, na pa proti notranjemu in po vodilih za šipe.
Jaz imam trenutno rešitev s cevko in vode v kabino ni. Najprej pa bom probal zamenjat samo horizontalni brisalec, če bo še curilo pa tudi vse ostale. Je pa prvi avto v katerega mi zamaka, pa sem vozil tudi Diano in ni bilo problema (je silikon vse rešil) .
sem prebral celotno temo.. zal ni to problemMaStr napisal/-a:Alfisti, mar zaradi zamašenih odtokov ne vteka voda tudi nekje pri požarni steni?
Justgoanddrive, tole si prebral?
vučko napisal/-a:Moj problem z zamakanjem je identičen. Na sovoznikovi strani se na pragu pojavijo kapljice. To je zelo lepo vidno, ko v mokrem vremenu delaš ovinke in v desnih ovinkih se lužica, ki se nabira v kanalu med tesnilom, zlije po preprogi.
Imel sem malo več časa in pregledal zadevo. Najprej sem poiskal sledove ocejanja vode. Ti so bili lepo vidni na vratih pod zvočnikom. Nato sem snel oblazinjenje vrat, odvil plehnato zaščito in pripravil šprico od steleksa polno vode ter šprical.
Zadeva pa je sledeča:
Voda se po brisalcu (to je vodoravno zunanje tesnilo na stranskih vratih) zaradi naklona, pa tudi drugače, steka v smeri ogledala. Na mestu stika z vertikalnim tesnilom ponikne v vrata, ter se po robu šipe odceja na sponko pomika šip, na katero je privita šipa. Sponka je še tako nesrečno narejena, da se voda na njej odceja na stran notranjosti. Ko kapljica pade, pa pade na letev za pomik šip, ki je zopet tako nesrečno vpeta, da voda preko nje steče skozi odprtino za zvočnike, ki je v plehu , pod zvočnik, od tam pa se odceja na oblogo in po notranji strani vrat v kanal na pragu.
Začasna rešitev, da se ne bi vozili v podbornici je, da si z izolir trakom začasno prilepiš manjšo cevčico iz plastike na mestu pod zvočnikom, ki bo skrbela, da tesnilo ne bo tako dobro tesnilo in bo voda odtekala. Vrhnji rob cevi mora biti pod robom tesnila seveda.
Če mene kdo vpraša je to tipična konstrukcijska napaka vrat. Sicer sedaj rešujejo to s tesnili, morali bi pa vodi, ki pride po šipi spremeniti smer. To bi bilo izvedljivo z drugačno sponko, ki bi upoštevala stekanje vode in če že kaplja, naj kaplja proti zunanjemu plehu, na pa proti notranjemu in po vodilih za šipe.
Jaz imam trenutno rešitev s cevko in vode v kabino ni. Najprej pa bom probal zamenjat samo horizontalni brisalec, če bo še curilo pa tudi vse ostale. Je pa prvi avto v katerega mi zamaka, pa sem vozil tudi Diano in ni bilo problema (je silikon vse rešil) .
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov