DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če rabiš programiranje ECUja ti lahko jaz naredim, ko pridem na štajersko.
Mehansko odstranitev pa ti lahko naredi praktično vsak mehanik, ali mojster za izpuhe.
Ra8
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Po Avg 20, 2012 4:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: NM

Pozdravljeni po daljšem času. Vračam se pa kakopak s problemom.

Namreč zadnje dve regeneracije se mi dogaja, da avto takoj na začetku bolj pokadi, problem pa ni da bi pokadil samo na izpušni cevi, ampak mi kadi dobesedno v motorni prostor in posledično potegne tudi v kabino.

Ali je že imel kdo tak problem? Počena cev na DPF-ju ali okoli njega?

HVala za odgovore.


EDIT: Sem šel naredit en krog, da je zagnal regeneracijo. Vleče v kabino izpušne dime predvsem takoj na začetku regeneracije, potem ne več. (zaprta ventilacija, zaprta/odprta stekla nimajo veze). Je pa možno da vleče konstantno dim, vendar se ne voha razen ob regeneraciji?!?
Barci
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr Apr 05, 2017 10:56 pm

Poglej izpušni kolektor če so vijaki ok. Pri meni je bil počen en vijak in sem imel isti problem. Imam pa 1.9 110kw
Ra8
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Po Avg 20, 2012 4:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: NM

Barci napisal/-a:Poglej izpušni kolektor če so vijaki ok. Pri meni je bil počen en vijak in sem imel isti problem. Imam pa 1.9 110kw
Ok hvala za tole... zna bit to to.
Danes nisem dobil serviserja tako da upam da jutri kaj rešim.

Napišem ko dobim rešitev.
Ra8
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Po Avg 20, 2012 4:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: NM

Smo rešili težavo in sicer so prerjaveli vijaki pri sprednjem spoju na dpf filter; enega je že odlomilo in pogojno ni več tesnilo.
Zamenjani vijaki ter dihtenga tako da zaenkrat vse ok.
makavi88
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 07, 2018 6:44 am
Vozilo: AR 159

Živijo.
Imam problem z dpf. Zaradi krajših relacij ter turbina je pušcala olje mi je zabil dpf. Avto je vrglo v safe mode. Menjal sem turbino, senzor pritiska ker je bil fuč ter opravil servis.Bil sem pri mehaniku opravil mi je prisilno regeneracijo. Zamasenost filtra je bila 91% po regeneraciji 0%. Sedaj sem nareil okoli 900km od tega eno daljso voznjo po AC 300km. Regeneracija se še ni sprožila, zamašenost dpf pa mi na testerju kaže 51%. Je to normalno al se sproži stalno ko so pogoji izpolnjeni, neglede na zamašenost? Hvala za odgovor.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

To je normalno. Sem že videl zdrav avto z 115% na dpf in se regeneracija še ni sprožila, se je pa kmalu kasneje.
makavi88
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 07, 2018 6:44 am
Vozilo: AR 159

115%?? Meni je avto vrglo v safe mode pr 85% zamašenosti. Bi lahko bil kriv egr ventil? Kakšni so znaki da je egr fuč? Ali BC javi napako če je fuč?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni samo % "zamašenosti" važen... Je še par drugih parametrov ki lahko vplivajo na to ali se bo sprožila kaka napaka...
Je pa težko to na pamet ugibat ker bi moral videti vse parametre...
makavi88
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 07, 2018 6:44 am
Vozilo: AR 159

Evo po vožnji na AC mi po 1298kilometrih alfica pri 75% zamašenosti filtra sproži regeneracijo.. regeneracija se je začela nekje v okolici Lj peljal pa sem se do Celja ves čas po AC, celi čas med 2500-3500rpm tako da se je definitivno opravila do konca.. po priklopu na tester ta kaže 62% zabit dpf??? Povprecno temperaturo regeneracije pa 305 stopinj celzija... kar se mi zdi malo, kolikor sem prebiral na forumih glede regeneracij. Kakšna ideja v čem je problem?? Kot sem zgoraj omenil, če je možno zaradi egr ventila? Opazil sem namreč da mi pri konstanti vožnji med 1500- 1700rpm avto včasih cuka.. hvala za pomoč. Lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Temperatura je prenizka da bi se regeneracija izvedla... morala bi biti okoli 600°C.
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Luknja skozi DPF, slučajno?
makavi88
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Apr 07, 2018 6:44 am
Vozilo: AR 159

Kaj bi lahko bilo krivo za tako nizko temperaturo? Če pa je luknja skozi dpf pa nevem. Avto si lastim samo 4 mesece in tega nisem gledal. Zamenjal sem tudi egr z novim, avto se vedno cuka med 1500-1700 rpm. Poskusil bom se odklopit lmm senzor pa da vidimo ce je to krivo.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nizka temperatura DPFja bi bila bolj povezana s kakim katalizatorjem, ali pogojno pomanjkanjem zraka.
Namreč gorivo ki ga ubrizga motor za regeneracijo, se vžge na katalizatorju... ob prisotnosti viška kisika. Zato je EGR med regeneracijo vedno zaprt, da imamo kisik, ki ga porabimo za ogrevanje DPFja...

Pogledat katalizatorje in z diagnostiko pogledat kakšne so količine pretoka zraka...

Odklapljanje LMMja pa kar pozabi, te metode vaških mehanikov te ne bodo daleč pripeljale...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Ni nujno da je DPF zabasan s ogljikovimi sajami, lahko je tudi s pepelom (fosfor, cink) od olja če se je tankalo navadna non-DPF olja v DPF mašino.
Ko se dpf prižge tiste saje hitro zgorijo, ostane pa pepel ki ne more nikamor.

305C je skoraj obična temperatura izpuha dizla, brez kakršnekoli akcije.
Odgovori
  • Informacija