Mazda 6 CD180GTA

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

:-& :-&
mazda na avtovleki.jpg
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ja kaj je zdaj to, ni dost da italjanka heca, zdej pa še japonka?!
Binji, kaj pa če je to znak, da bolje dve italjanki v "hlevu" očitno ita in jap ne gresta skupaj... :D
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach



.. so probali, pa ni šlo skupaj
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Fuč/zabasana pumpa za olje verjetno :? Saj govorim jaz, da so Italijani zame :D

Je pa trenutno razmerje pri hiši 2:1 v prid Japoncem. Izgleda že kar sami popravljajo razmerje v italijansko korist :mrgreen:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Čestitke za nakup. Čeprav glede na prejšnjo sliko ... #-o :lol:

No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ... :roll:
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

alfa_samec napisal/-a: No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ... :roll:
Tudi izgleda približno tako, ja.

Drugače je zdaj služila vzorno od 170.000 do zdaj 270.000km. Bomo pa videli, kakšna bo situacija po temle pripetljaju #-o
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Če ima kdo kak nasvet.. začela se je namreč občasno prižigati lučka za akumulator. Očistil in celo na novo sem napeljal mase, pa brez sprememb. Hudič pa noče nikoli na mestu goreti, da bi lahko voltažo pomeril. Polni ga na 14,4V, edino ko se neka stvar vklopi (kompresor klime?) pade in se potem pobere nazaj, ampak to si mislim, da je normalno. Napeljava dvomim, da je, tako da verjetno ostane samo še alternator?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Mogoče diodna plošča peša? Ali pa samo regulator napetosti?
Ker 1x bo nekaj vzel vrag, brez predhodne najave...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ma če bi šlo, potem bi vsaj vedel na čem sem :D Se pravi dat obnovit alternator, pa bi to moralo bit to? Ker zadeva traja že nekaj mesecev zdaj :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Evo, danes sem pomeril pri prižgani lučki. 14,20V na alternatorju, 14,16V na bateriji. Torej 0,2V manj kot zadnjič. A je možno, da ob taki vrednosti že vrže napako, čeprav ni ravno še kritična?
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

To so še čisto ok vrednosti. To more al regulator hecat da trenutno pade napetost pa vrže lučko, lahko je pa tut na signalni žici problem, da kje pride v stik in zato vrže lučko. Se pojavla problem samo ko je avto vroč al čisto random?

Aja, koliko je star akumulator? Pri vsej tej elektorniki jo lahko mogoče tudi slab akumulator zbega...
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Čisto na random se prižiga, tako da čisto možno, da je kak stik. Akumulator bi moral biti še ok, nekje tri leta je star, tudi pomerjene vrednosti so bile ok.
Kako pa zdaj pogruntati katera je kontrolna žica :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Preveri mase na šasijo, če niso kje gnile ali zarjavele/oksidirale.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ali pa sama masa na alternatorju!
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

A ni masa na alternator kar čez ohišje?

Sem pa preveril maso z akumulatorja na šasijo in z motorja na šasijo.
Odgovori
  • Informacija