Smrad / Vonj po olju / gorivu v kabini - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

klansek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Apr 29, 2014 8:35 pm

pocar napisal/-a:brnenje cevke iz filtra na CR pumpo mogoče?
Zanimivo. Sem ravnokar bral o tem tudi na tujih forumih...a so to tiste cevke ki pridejo na filter nafte? :oops:

Pa še nekaj - a je normalno, da v prostem teku avto malo trese? Sicer sem že prej imel dizla (citroena, c5), ampak v kabino nikoli ni tresel nič, niti hladen. Je mogoče krivo tudi to, da ima 159 športne vzmeti? Trese pa toliko, da ko položim roko na armaturko čutim rahle vibracije. :?:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Dizli radi mal tresejo v stantgasu. Krivi so lahko:
- injektorji
- vztrajnik
- nosilci motorja

Ce imas 2.4 je tudi pogosto da se v stantgasu zaganja (nemiren prosti tek)... To se da delno odpravit z optimizacijo ECUja.
klansek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Apr 29, 2014 8:35 pm

TribesMan napisal/-a:Dizli radi mal tresejo v stantgasu. Krivi so lahko:
- injektorji
- vztrajnik
- nosilci motorja

Ce imas 2.4 je tudi pogosto da se v stantgasu zaganja (nemiren prosti tek)... To se da delno odpravit z optimizacijo ECUja.
Hvala za odgovor. Tudi sam sem imel v mislih omenjene zadeve, ampak sem mislil, da alfe pac malo bolj tresejo, ker so malo bolj trde kot hidravličarji :) Sicer je prosti tek enakomeren (nič nihanja). Je pa tester pokazal, da so pri treh injektorjih + odstopanja, ampak po besedah serviserja daleč od problematičnih vrednosti. Je mogoče na "oko" ocenit stanje nosilcev in vztrajnika?
klansek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Apr 29, 2014 8:35 pm

klansek napisal/-a:
pocar napisal/-a:brnenje cevke iz filtra na CR pumpo mogoče?
Exactly - danes pritrdil cevke in voila - zvok je izginil. :)

Zdaj pa samo še ta vonj iz kabine...
klansek
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Apr 29, 2014 8:35 pm

Torej, vonj so odpravili tako, da so porezkali še eno ležišče šob, ki se je ob prvem pogledu zdelo ok, a ni bilo.
Alfafreak
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:28 am

Pozdravljeni Alfisti.

Sem nova na forumu in bi potrebovala kakšen nasvet malo večjih poznavalcev na tem področju kot sem sama.
Že vse življenje vozim le Alfe, trenutno pa imam Alfo 159, 1.9 jtdm (150 konjev), letnik 2009, s katero pa imam v zadnjem času žal kar veliko večjih in manjših težav.
Zadnji problem je ta, da mi je začela puščati cev povratka goriva in je diesel dobesedno zalil celotno površino motor. V kabini je začelo seveda neznosno smrdeti, zato sem avto odpeljala do mehanika. Okvaro so mi sicer popravili, cev so zamenjali, motor oprali, ter prav tako zamenjali tudi filter kabine, dezinficirali klimo itd., vendar pa v kabini še vedno smrdi po dieselu in na noben način ne neha. Mehanik mi je sicer dejal, da bo vonj postopoma ponehal, vendar pa preprosto ne neha in ne neha smrdeti, kljub temu, da je od tega sedaj že več kot mesec dni. Vonj pa je že od samega začetka, pa do zdaj popolnoma enak, niti malo se ni zmanjšal, po čemur sklepam, da samo od sebe preprosto ne bo nehalo smrdeti.
Ko prižgem avto takrat, ko je motor še hladen, se niti ni tako grozno in takrat se skoraj nič ne voha, ko pa se motor ogreje začne v kabino prihajati nek tak izjemno neprijeten vonj, ki je sicer drugačen od tistega prvotnega, ko je bil motor še prekrit s svežim gorivom, vendar pa zato ni nič kaj manj moteč in ogaben. Še posebej pride do izraza, ko prižgem avto takrat, ko je motor vroč. V tistem trenutku mi v kabino kar butne valj močnega in zoprnega vonja, ki pa se ga verjetno kasneje malo navadim. Vonj seveda v kabino prihaja le ob ogrevanju, če ventilacijo popolnoma izklopim, tudi vonj preneha, medtem, ko ponavadi ne preneha tudi, če nastavim na kroženje zraka v kabini.
Še zdaleč pa ni problem le v neprijetnih vonjavah, preprosto se začnem po tem, ko v avtu preživim kakšno uro ali dve, prav slabo počutiti. Začne se mi kar vrteti in nekako postanem čisto omotična ter zaspana. Zadeva me po pravici povedano kar malo "zadane" in potem se še cel dan počutim zelo slabo. Tako preprosto ne morem več.

Ima mogoče kdo od vas kakšno idejo kaj storiti, da se rešim teh "hlapov", avto sem namreč odpeljala že do dveh mehanikov, pa mi noben od njiju ni znal kaj dosti svetovati in pomagati.

Za vso vašo pomoč in odgovore se vam že vnaprej iskreno zahvaljujem in vam bom zelo hvaležna.

Lep pozdrav vsem Alfistom,
Nina



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ....
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Če je motor suh in ti ne pušča nikjer,poskusi še enkrat zamenjat kabinski filter,vzemi pa ga z aktivnim ogljem,ta ti nevtralizira vonjave.Poglej tudi v kakšnem stanju je guma-tesnilo pod pokrovom motorja pri sprednji šipi,tam ti lahko uhajajo vonjave iz mot.prostora skozi ventilator v kabino.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tole da po enem mesecu še vedno smrdi je kar hudo, ali še vedno kaj spušča, ali pa je nafta prišla kam, kjer je tudi ostala.
Ne vem kako ima 159 narejeno glede toplotne/zvočne izolacije, a če je to prepojeno ... ter kako je narejen prostor pod brisalci, kjer je zajem zraka za prezračevanje (kamor bi bilo mogoče vredno pogledat in očistit prostor).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Alfafreak
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:28 am

Hvala obema za odgovora.

GORA, da motor je suh in tudi ni videti, da bi še kje karkoli puščalo. Star filter je bil zamenjal ravno s takšnim, ki vsebuje aktivno oglje, vendar pa so se vonjave nadaljevala še v istem momentu, ko je bil filter zamenjan, tako da dvomim, da je problem v filtru.
Kot pravim, avto sem odpeljala že do dveh mehanikov, pa mi nobeden od njiju ni znal pomagati. Ima pa drugače tudi motor, ko odpreš pokrov še vedno tak čuden vonj, kljub temu da je suh.
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Kot je rekel El barto,je lahko še kje nafta v kakšnem vogalu...Proti ventilatorju najbrž ni prišla nafta.Jaz bi dal še enkrat kvalitetno oprat motor,da se res ves razmasti,poskusi to še enkrat...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če ti je spustila cev povratka goriva sama od sebe, brez da bi se poškodovala, tudi druge niso veliko boljše in lahko pravtako puščajo.

Vonj bi moral miniti v tem mesecu. Jaz sem polil dizel po predpražnikih pa je bil v enem tednu zunaj.
Sedaj, če je še vedno prisoten vonj, mora biti nekje prisoten dizel. Veliko mest kjer bi se lahko nabiral na motorju ni. Razen če se niso z dizlom napojile tapete proti hrupu zraven motorja. Tisto pa ni druge kakor odstranit, ker bo smrdelo še dolgo dolgo.

Filter z aktivnim ogljem bo spuščal vonjave tudi naprej ko se zasiči s temi vonjavami. Samo če bi dala na recirkulacijo in odprla okno bi moralo nehati smrdeti.

Drugo pa je če ti nekje še spušča avspuh ali pa egr, precej strupeno se voha, so pa efekti isti.

Omotičnost in zaspanost ne more biti od dizla, to je zagotovo nekaj drugega.
Če je vonj tak rezek, suh je to puščanje na izpuhu, egr ali kaj podobnega, turbina ipd.

Če drugače ne gre, imej ventilacijo stalno na notranjem kroženju in na 0, da zapre tisto loputo ki je pod šipo, zrači pa preko oken.
En test ki ga lahko narediš je da naj ti nekdo drži staro krpo na izpuhu, tako da se nabere tlak v sistemu potem pa greš vohati ali poslušati kje ti pušča. Če tlaka sploh ni, mora biti nekje precej velika luknja.

Ob zagonu pa zasmrdi ker takrat mašina zdozira največ goriva, pretoki pa so najmanjši.
Alfafreak
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:28 am

Najlepša hvala obema za odgovora.

AnAlfaBet, cev ni začela spuščati kar sama od sebe. Problem je bil, da mi je šla pri avtu Bosh pumpa goriva, kar je posledično vodilo do pobranih zobnikov zobatega jermena in seveda hujše okvare motorja. To je vodilo do zelo dragega popravila, ki pa ni bilo dovolj dobro izvedeno in je zato takoj za tem začela puščati cev povratka goriva (verjetno se je poškodovala ob popravilu motorja). Ta cev je zdaj zamenjana in mehaniki so že večkrat preverili, da ne pušča več. S tapeto proti hrupu si verjetno mislil zgornjo napeto na pokrovu motorja? To sem tudi sama prevohala, vendar ne smrdi.
Kar se tiče avspuha pa si imel dejansko prav in so ravno zdaj, ko sem ga tretjič odpeljala do mehanika, to ugotovili. Vendar pa tudi zdaj, ko so cev avspuha pri EGR zamenjali, je vonj kljub temu še vedno prisoten in ni popolnoma, ampak res popolnoma nič drugače. Zato sem se zdaj vsa obupana tudi obrnila na vas, ker preprosto ne vem več kaj naj naredim. EGR je drugače blokiran.

Lahko bi dala motor še enkrat oprati, to je pa tudi edino kar bi še lahko naredila.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če so menjali pumpo so potem prerukali vse tam naokoli. Za zobati jermen ki se je menjal zraven (upam da se je menjalo tudi vodno pumpo ipd. zraven, če ne ne bo za dolgo) ni potrebno razdirati okoli mašine. Za menjavo pumpe, pa so lahko šarili tam okoli kolektorja, spoji ipd. Stara tesnila gor, malo silikona in potem to pušča.

Vsekakor to ni nekaj zdravega za vdihavati in je omotičnost čisto logična. Egr, četudi blokiran ima tesnila in tam potem uhajajo plini. Enako izpušni kolektor oz. vse naprej od izpušnih ventilov. Če je skupaj dano kakor je to po naših tipičnih servisih - saj drži, je potem razlog v temu.
Stara tesnila bi morala tako iti dol, potem se površine očisti ostankov starih tesnil in šele takrat novo gor. To pa se veliko "mojstrom" ne da delati, pa še tesnila stanejo..

Če voziš s polnim gasom morajo biti plini še toliko bolj prisotni saj je vse pod tlakom. S odprtimi okni pa sedaj vidim, da se jih ne moreš rešit, saj se valijo iz motornega prostora in gredo čez cel avto.
Če kje piha ven je še varianta da prežge okoliške plastike ali kaj še zaneti. Vsekakor alfa rabi servisa oz. enega boljšega serviserja.

Kar lahko sama narediš je da mašiš avspuh, ti pa špricaš s milnico naokoli. Enako kakor se dela preverjanje če plinska napeljava drži. Menjava cevi ipd. je nesmiselna, pušča ponavadi na spojih.
Odgovori
  • Informacija