Opazil se da ni klima ne dela več n 156fl, že 3. dni nazaj semi je zdelo da zelo slabo hladi, zdej pa čisto nič več. ko jo vklopim avto mal zacuka(oz. se čuti da je kompresor zalaufal), je možno da je tako hitro kje spuščal plin? Prejšnji vikend pa sem menjal termostat, je možno da sem kako cevke kje tam okol poškodoval, gre kaka cevka od klime tam blizu? Gre za motor 1.9 16v
Zadnjič spremenil sasoz, dne Ne Sep 08, 2013 4:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa 156 fl 2.4mjet. Meni ze 3 sezone ne dela klima..zdaj bi bla cetrta. Sem vozil na servise in so me veckrat nategnal..bil sem 5x na 3 razlicnih servisih in placal. Nazadnje so me nategnal pri priznanem elektricarju v celju.
Vsi so samo nafilal klimo in rekl da dela in da ne pusca. Klima spusti v 24 urah..do takrat pa seveda dela.
Zdaj dobim ze zivcnega ko sano pomislim da bi 1000eur vredn avto enim teh salabajzerjjev peljal...oz komu drugmu.
Bi se komu sanjal ka bi blo ce dela 24ur normaln in ne pusca barve.
Aja menjal sem tudi hladilnik klime..seveda ni pomagal...
Zdaj ze sumim kompresor da spusca...nazadnje prvic ko sem ostal brez hlajenja se je filala pri kupibskem amaterju in se ni nic menjal samo plin nafilal...ampak kot mi je razlozil specialist za domace klime..klima se nikoli ne polni ce je brezhibna..ker se plin ne porablja..
Klima ti lahko pušča kjerkoli, serviserjem pa se ne da gledati kje.
Ponavadi spusti na spojih. Notri so samo oringi in našravfano skupaj, potem s časom pa to propade. Naslednja stvar je kondenzator spredaj, ki ga požre sol in kamenčki in rata porozen. Zgodi pa se da ti pušča tudi na osi kompresorja. V takem primeru je imo najceneje da se kompresor menja, razen če ti ga kdo zna obnovit poceni in tako da bo za nekaj časa.
Zagotovo ti pušča tudi na schrader ventilih ki so za filanje. Nisem še videl avta ki nebi. Je pa tisto puščanje čisto minimalno.
Domače klime, če nikjer ne pušča se ne rabi ne filati ne servisirati.
Avto klime pa puščajo VSE. Par gramov letno, se pa po 10h letih nabere.
Zadeva ni 100%, da je to vedno res, vendar, kjer je zapacano (prah + olje) ali pa da kar teče olje ven, tam klima pušča. Kompresorsko olje je zelo lahko, prozorno in ni tako mazavo kakor motorno. Sliči na vodo kakor olje.
Načeloma imaš 2 spoja ki spuščata, eden je cevi klime na kondenzator spredaj. Drugi je cevi klime na uparjalnik v kabini (ta redko). Okoli kompresorja ponavadi ne spušča.
Tesnila pri razdiranju pa obvezno menjat. Cel paket jih dobiš za 5€ in stara bodo samo spustila naenkrat.