Pokanje v vratih - AR 147

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

:D :D :D
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

hehe, omejevalec vrat...pol urce pa zamenjaš. Je pa tapeto treba snet, ja...nič lažjega. Mogoče kakšno sponikico zlomiš če nisi previden. :)
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Povsod mi uspe dol snet to tapete edino tisto na vrh pri šipi po celi dolžini drži guma kaj naredit da spusti ta guma aja pa pod to tapeto je še ena bela folija.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Odstraniš tapeto odstraniš velik zvočnik in skozi luknjo za zvočnik vse lahko zamenjaš.Skratka kot je povedal mare vsi ti vijaki križni in dva imbus vijaka.Edino te plastike pri ogledalu pa nisem odstranjeval.Ko imaš vse odvito tapeto spodaj potegneš ven in obstraneh in potem jo privzdigneš gor , da gre pri steklu ven.
Uporabniški avatar
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 907
Pridružen: To Sep 15, 2009 7:57 pm
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
Kraj: Ljubljana

Meni je tudi malo pokalo, nato začelo še škripat ko hudir... Sem nabavil mast v spreju (Green nekaj... pač iz spreja nastane gostejša mast), našprical po zglobih da se je lepo podmazalo in je sedaj tiho ko miška.
Toma
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne Jan 02, 2011 10:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

Za mojo 147 iščem te omejevalce in so na uradnem servisu 87€ vsak, kar se mi zdi too much. Našel sem neko kopijo na ebayu, pa me zanima, če je kdo že nabavil in če so ok:

https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-1 ... SwFdtXw~nk" onclick="window.open(this.href);return false;

In pa nasploh me zanima, kje kupujete dele za svoje Alfe? Imam še par delov, ki jih morem nakupit pa ne vem kje iskati, razen kakšen ebay itd.



Edit: Združeni dve identični temi ...
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

AlfaR, auto roma, potokar, euroton, copex, bartog...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Je kdo izmed vas rešil problem tako da je povrtal tečaj in vrezal navoj za vijak ? Poka zato ker se je pojavila zračnost med tečajem in ročko, potem pa ko feder napne, se tudi na hitro spusti ko pride v položaj in poči.
Delalo bi tudi če bi nekako v tisto špranjo uspel nabiti košček žice ali pločevine
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Jaz bom popravljal oba, pač brušenje obstoječega neta, povrtat ročko in nosilec, ter podrejat nova čepeka..
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

To zgleda prava in trajna rešitev. Bom pa ta teden probal nabiti samo pleh vmes, pa poročam. Je šalabajz, ampak tut panti so šalabajz :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ni treba nič kaj veliko povrtavat, samo nosilec, pa takle čepek in je mir in tišina

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

očitno smo danes na več mestih delali podobne stvari :mrgreen:

tudi jaz sem danes naredil nekaj podobnega, le da spodaj nisem dajal matice, ampak sem v spodnjo luknjo vrezal navoj in tako zategnil vse skupaj.
ker dejansko deluje na "strig" vse skupaj, navoj ne rabi močno držati, le da ostane na svojem mestu.

sem pa skozi vse skupaj dal kar direktno vijak m10.
torej gornjo luknjo sem povrtal na 10, spodnjo pa na 8,5 in vrezal navoj m10

"palčka " pa je druga zadeva....ker je kaljena, sem se kar fino igral, da sem povrtal iz 9 na 10 ( seveda z "navadnimi" svedri za železo, če bi mel kakšne boljše, bi verjetno šlo lažje)

rezultat....tišina po 1 letu :mrgreen: upam, da tako ostane nekaj časa.
lp
Odgovori
  • Informacija