Če so bremze mehke in ne trde ko kamen ti vakum pumpa dela (ne nujno na nazivnem tlaku)sapko98 napisal/-a:Naslednje na vrsti bo egr ko bom na času pa javim sproti, nevem pa kako bi stestiral vakum pumpo če dela zadosti vakuma ker nova je 130€ in mi je že čez glavo v avto sem dal ze enih 900€ od nakupa
Prej ti bo cevke prežrlo kakor tista pumpa crknila. Kje se kakšna cevka lahko tudi zvije, to je pa to.
Sam vidim da si že imel težave z zavorami. Ena izmed lamel v pumpi ti lahko šteka. Bi skoraj svetoval menjavo pumpe in tistih cevi do vakum akumulatorja preden se pihneš na kakem ovinku.
Drugače testiraj tako da daš v ler, zategneš ročno in ugasneš mašino. Potem pa napumpaš bremzo da je trda in ne gre nikamor. Potem držiš pedal bremze trd in vžgeš mašino, čutit bi moral kako ga "posesa" noter in rata mehak.
Za test vakum+bremz pa pojdi na strm klanec, prepričaj se da ni nobenega zadaj in daj v ler in drži bremzo in ugasni mašino. Bremze morajo držati stalno, to je pol minute in več. Če je kaj fuč ti bo sama spustila in se boš odpeljal dol (mej roko na ročni)