Upam, da ste se dosednjakoviči sedaj zmenili med sabo in se boste kmalu nehali ponavljat.
Da se vrnemo na temo; mogoče par zanimivosti in uporabnih informacij.
Pri AutoExpressovi razsikavi (Best cars to own 2018), so lastniki Giulie, slednjo ocenili izjemno visoko, in je bila jasno na prvem mestu v svojem segmentu (compact executive car), in skupno na 3. mestu. Največ hvale so dobili motor+menjalnik (v VB je na voljo samo avt. menjalnik), vozne lastnosti, volan, dizajn,... so pa lastniki poročali o več tažavah - sodeč po angl. forumih gre tu predvsem za manjše porodne težave, ki pa očitno ne povzročajo nezadovoljstva (npr. stop gumice prtljažnika ki so premehke, in prtljažna vrata rahlo udarijo ob zadnji odbijač - kar se reši pod garancijo z menjavo gumic za novejši (trši) tip in barvanjem poškodvanega laka, ali pa zvijanje pokrova za gorivo, ki se pravtako pod garancijo rešuje z menjavo za drugega/novejšega,... pa nekaj elektronskih gremlinov, ki so bili rešeni z lanskoletno nadgradnjo software-a,...). Po mojem nič nepričakovanega za model ki ni evolucija nobenega prešnjega modela in ima praktično vse komponentne razvite povsem na novo, ob vsem tem pa je bil razvit v izjmeno kratkem času. Kakorkoli že, izgleda da plusi močno pretehtajo nad minusi.
Za komentar so prosili tudi enega lastnika Giulie Quadrifolgio (ki je pred tem že imel BMWja M3 in C AMG 63), in po njegovih besedah je izjemen avto, katerega interier je po njegovem mnenju na enakem nivoju kot pri njegovih prejnšjih avtih. Posebej je pohvalil volan, ki je najboljši kar jih je kadarkoli imel (razen Porscheja 911 ki si ga tudi lasti). Pravi tudi da avto dosti "stiska" in da zaenkrat ni imel niti ene težave.
Še zanimiv podatek glede prodaje v VB, najbolj prodajana Giulia tam je Veloce (Veloce je tam brez Q4), ki je Alfa UK sploh ni imela namena prodajat, ampak so si po pritisku javnosti najbrž vseeno premislili. Pfff... pa ta njihov marketing.
Ni mi tudi jasno zakaj ZDA dobijo tako dobre reklame:
https://www.youtube.com/watch?v=8vopY_6_YC8" onclick="window.open(this.href);return false;
Medtem ko v Evropi dobimo tisto butasto skropucalo od reklame za Giulio... pa Stelvia.
Eden glavnih načinov zviševanja prodaje so reklame reklame reklame, predvsem dobre reklame, ki morajo biti čim bolj prisotne vsepovsod. In tu je največja težava Alfinega marketinga, slabe in odsotne reklame!, ki jih znamka s tako slabo prepoznavnstjo kot Alfa res nujno potrebuje.
Čas proizvodnje je trenutno podaljaš tudi za 1 mesec, ker prehajajo na motorje ki bodo zadostili strošjim evropskin normam, ki postanejo obvezne s septembrom (mislim da 6c/6d). Niso pa trenutno edini z zastoji v proizvodnji zaradi motorjev kolko vem (za BMW sem slišal da se trenutno sooča s podobno situacijo).
Pa še nekaj glede nadgradenj navigacijskih map in infotainmenta.
Nadgradnja navigacijskih map se dobi tu:
https://maps.mopar.eu/" onclick="window.open(this.href);return false; Potrebna je registracija preko številke šasije, nove mape izzidejo vsake 3 mesece, nadgradnja pa je zastonj prva 3 leta.
Nadgradnja je dokaj enostavna. Najprej se s strani downloada licenco in mapo, nato se obe datoteki naloži na USB ključ, ki mora biti formatiran v NTFS formatu, obe datoteki pa ne smeta biti v nobeni mapi, ampak direkt na ključu.
Nato se v infotainmentu izbere nadgradnja map. Med samo nadgradnjo mora motor delovati, in se ga vmes ne sme ugasniti, zato je najbolje da se mapo nadgradi med kakšno daljšo vožnjo. Celotna nadgradnja je vzela cca 1 uro in 15 min, infotainment sicer javi da je potrebnih 145 min. Uporabljal sem pa Sandiskov USB 3.0.
Nadgraditi se da tudi software za celoten infotainment, ki se ga uradno sicer za lastnike ne dobi, neuradno pa... vzame 15 min, postopek je podben nadgradnji map, le da ni potrebe po licenčni datoteki.