Prvo sem vceraj slucajno pri dobavitelju našel novo glavno jermenico za 1/3 redne cene. Plus dejansko ena izmed zadnjih, ker jih je težko najdet kot zlato Nismo je sicer sploh mislili menjat, ampak za tko poceni je blo must take. Je pa dejansko INA, pakirano notri DAYCO, ki je pa OEM. Polovica številk na OE in tej OEM Dayco je istih.
Samo še vodno jermenico je treba olepšat, ker sedaj grdo izstopa.
Potem dalje v prihodu nov termostat in 24 Freccia hidravlicnih drocnikov.
In pa našel sem tudi odlicne rabljene dele, stanje kot novi, ki jih potrebujemo za motor.
In pa tudi ohišje termostat, kjer je staro še po peskanju, še vedno v kur*u
Danes nadaljeval dela. No brez zapletov pri tem 3.2 motorju na vsakem koraku res ne gre Cistil ventile, pa odkril prijetno presenecenje pri vseh izpušnih
Sedeži v glavi vsi tip top kot novi.
Sesalni ventili tudi super sedeži. Vse pobrušeno s pasto za ventile
Izpušni sedeži v glavi tudi super.
Izpušni ventili njihovi sedeži pa...
No zaenkrat je vseh 12 ventilov na prvi glavi ocišcenih in sedeži prvic bili pobrušeni s pasto. Jutri bom izpušne še parkrat ponovil postopek, ce se slucajno pobrusijo do zadovoljive mere in preveril kako tesnijo. Ce ne bodo tesnili, jih bo pa treba dat vseh 12 izpušnih ventilov popravit sedeže.
In pa ne vem kaj hudica se je v tem motorju dogajalo pri izgorevanju. Izpušni ventili uniceni sedeži, sesalni ventili polno saj/olja zažganega meli. Ne vem ce je za vse te težave krivo, ker motor ni mel GTA odmicnih, ampak navadne 2.5/3.0 odmicne. Nekdo si jih je ocitno "sposodil" za svoj 2.5/3.0 motor, pa v 3.2 vtakno navadne
Pa motor sploh je 3.2 ali je 3.0?
Hod na gredi si preveril?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Rec ženi, da te lahk vsakic brcne v nogo ce kej takega receš še predn bo motor v avtu in delal Mislim, da se ne bo branila haha
No šalo na stran. Brusim ventile s pasto po 4-5x. Kmal vec dlani ne bom cuto ali pa mel Se kažejo boljši rezultati. Jutri pride še groba pasta, da bo šlo na drugi glavi hitreje.
Sesalni še enkrat pobrušeni in so še lepši izpadli
Izpušni razlika kot dan in noc proti vceraj
Cisti kanali
Obenem prišli drocniki 24 komadov in termostat nov.
Bral sem o tem, da je razlog za uničene ventile tko, lahko zaštekan dročnik. Ker tukaj v tem primeru ko sem razstavil se mogoče 6 dročnikov premika. Ostali vsi zaštekani do konca. Dolgo ta motor več nebi delal v stanju v kakšnem je bil.
Za zacetek mamo spet problem. Dihtunga, ki jo je Bine dobil od Autolusso je mal sumljiva. Original Alfina, ampak zgleda, kot da bi bila kje na vrocem pregrata in da se je napihnila in sedaj razpada. Nisem še videl kaj takega. Ampak ne vem ce je pametno tvegat.
Prišla groba pasta. Sedeži 99% rešeni!
Pokrov motorja je..prekleto oksidiran. Prav tako tista dva dela za krom rorcke in injektorje (sta kompletna cisto siva)
Če so ventili in sedeži zaradi erozije pregloboko pojedeni ,daj raje menjati sedeže in nove ventile. Bo veliko ceneje. Drugače bodo s5 ena Alfina jajca.
Tesnilo, če ima malo "čuden" zunanji rob, ni neke panike, Vizuelno preveri, da vse od znotraj navzven tesni in da tesni med prostori/prekati. Lahko pa povprašaš in daš narediti https://www.rollertehnik.si/sl/izdelava-tesnil/" onclick="window.open(this.href);return false; ali http://www.tesnilakokelj.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Damijan sej vidiš da sem uspel pobrusit sedeže do zdravega in so sedaj ok. Ce se nebi dalo s pasto pobrusit, bi jih dali pa pac strojno pobrat oz naredit nove sedeže na ventilih. V glavi so bili vsi sedeži lepi.
Tesnilo se ne bomo nc zajebavali s tem cudnim, narocil novo in konec.