Če rabiš programiranje ECUja ti lahko jaz naredim, ko pridem na štajersko.
Mehansko odstranitev pa ti lahko naredi praktično vsak mehanik, ali mojster za izpuhe.
Pozdravljeni po daljšem času. Vračam se pa kakopak s problemom.
Namreč zadnje dve regeneracije se mi dogaja, da avto takoj na začetku bolj pokadi, problem pa ni da bi pokadil samo na izpušni cevi, ampak mi kadi dobesedno v motorni prostor in posledično potegne tudi v kabino.
Ali je že imel kdo tak problem? Počena cev na DPF-ju ali okoli njega?
HVala za odgovore.
EDIT: Sem šel naredit en krog, da je zagnal regeneracijo. Vleče v kabino izpušne dime predvsem takoj na začetku regeneracije, potem ne več. (zaprta ventilacija, zaprta/odprta stekla nimajo veze). Je pa možno da vleče konstantno dim, vendar se ne voha razen ob regeneraciji?!?
Smo rešili težavo in sicer so prerjaveli vijaki pri sprednjem spoju na dpf filter; enega je že odlomilo in pogojno ni več tesnilo.
Zamenjani vijaki ter dihtenga tako da zaenkrat vse ok.
Živijo.
Imam problem z dpf. Zaradi krajših relacij ter turbina je pušcala olje mi je zabil dpf. Avto je vrglo v safe mode. Menjal sem turbino, senzor pritiska ker je bil fuč ter opravil servis.Bil sem pri mehaniku opravil mi je prisilno regeneracijo. Zamasenost filtra je bila 91% po regeneraciji 0%. Sedaj sem nareil okoli 900km od tega eno daljso voznjo po AC 300km. Regeneracija se še ni sprožila, zamašenost dpf pa mi na testerju kaže 51%. Je to normalno al se sproži stalno ko so pogoji izpolnjeni, neglede na zamašenost? Hvala za odgovor.
Ni samo % "zamašenosti" važen... Je še par drugih parametrov ki lahko vplivajo na to ali se bo sprožila kaka napaka...
Je pa težko to na pamet ugibat ker bi moral videti vse parametre...
Evo po vožnji na AC mi po 1298kilometrih alfica pri 75% zamašenosti filtra sproži regeneracijo.. regeneracija se je začela nekje v okolici Lj peljal pa sem se do Celja ves čas po AC, celi čas med 2500-3500rpm tako da se je definitivno opravila do konca.. po priklopu na tester ta kaže 62% zabit dpf??? Povprecno temperaturo regeneracije pa 305 stopinj celzija... kar se mi zdi malo, kolikor sem prebiral na forumih glede regeneracij. Kakšna ideja v čem je problem?? Kot sem zgoraj omenil, če je možno zaradi egr ventila? Opazil sem namreč da mi pri konstanti vožnji med 1500- 1700rpm avto včasih cuka.. hvala za pomoč. Lp
Kaj bi lahko bilo krivo za tako nizko temperaturo? Če pa je luknja skozi dpf pa nevem. Avto si lastim samo 4 mesece in tega nisem gledal. Zamenjal sem tudi egr z novim, avto se vedno cuka med 1500-1700 rpm. Poskusil bom se odklopit lmm senzor pa da vidimo ce je to krivo.
Nizka temperatura DPFja bi bila bolj povezana s kakim katalizatorjem, ali pogojno pomanjkanjem zraka.
Namreč gorivo ki ga ubrizga motor za regeneracijo, se vžge na katalizatorju... ob prisotnosti viška kisika. Zato je EGR med regeneracijo vedno zaprt, da imamo kisik, ki ga porabimo za ogrevanje DPFja...
Pogledat katalizatorje in z diagnostiko pogledat kakšne so količine pretoka zraka...
Odklapljanje LMMja pa kar pozabi, te metode vaških mehanikov te ne bodo daleč pripeljale...
Ni nujno da je DPF zabasan s ogljikovimi sajami, lahko je tudi s pepelom (fosfor, cink) od olja če se je tankalo navadna non-DPF olja v DPF mašino.
Ko se dpf prižge tiste saje hitro zgorijo, ostane pa pepel ki ne more nikamor.
305C je skoraj obična temperatura izpuha dizla, brez kakršnekoli akcije.