Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Danes prišel senzor, potenciometer za nivo goriva v rezervoarju. Da kazalec ne bo več "zmešano" kazal, ko bo 1/4 ali manj... :D

Slika Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Malce bolje bodo bremze dihale :)

Priden kot zmerej
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma veš da bremze res bolje dihajo pri tako odprtih feltnah! Ampak to ne v smislu, da se manj grejejo, bolje primejo ipd. Več svinjarije, zavornega prahu gre stran od diskov/klešč/ploščic, se ne zadržuje toliko za feltno. Je pa feltna toliko bolj usrana.

Hvala! 8)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Težave na 4. cilindru?
Slika Slika

na izpuhu se nič ne pozna, vse brezhibno. Ravnotako avto vrezhibno deluje.
Slika Slika

Da ni kaka posledica, ko je v štartu zatajil termostat...

Sem po bojnem posvetu zamenjal garnituro svečk in vžigalno tuljavo. Jaz sem hotel odpirati motor. Ker moram naslednji teden še cel teden prevoziti nekaj razdalje, bom predvidoma naslednji vikend s5 pogledal svečke in potem po potrebi posredoval...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Kaj se zgodi s tistim drsnikom za gorivo da začne kazati toliko fovš. Packarija ali obraba ?

Sveče (in tuljave) zamenjaj med sabo, če se očistijo imaš napako na tistem cilindru.
Lahko je tudi zabit injektor ali kaj drugega in potem ne pali na tistem cilindru in so temperature prenizke da bi se sveča očistila, pa potem ko se zapaca sploh ne vžiga.

Je pa zelo možno da je kaj s tistim cilindrom narobe in kuri preveč olja. Samo dokler je en in problemov z vožnjo nimaš ...

Glede navojnega svedra - DIY delajo res odlično, niso pa tako trdi kakor pravi navojni in se hitro krhajo.
Originalni navojni pa so drugače kakor steklo (če ga boš udaril bo počil, enako če ga vrtiš s preveliko silo), variti gor je tako ali tako misija nemogoče ker so prekrhki, pa da ti potem še noter ostane ](*,)
VIjak + alu blok pa se obnese, ni problemov.
Navojni, če ostane noter ga lahko razbiješ ven ker je toliko krhek, povrtal ga pa ne boš, ker je trši kakor sveder, je pa to delo za več ur ...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

V takem stanju je ex potenciometer...
Slika

Sem napisal ,da zamenjam garnituro svečk in na 4. cilindru vžigalno tuljavo.
Vsi injektorji preverjeni in UZ očiščeni preventivno. Vsi BP, tako z brizganjem kot s pretokom.

Dejansko avto dela in vozi BP. Na dolgi rok je pa vprašanje...

Navojni sveder odtrgan 10 cm globoko v luknji pa samo kako praskanje z rezkarjem. Tudi če je kje čisto pod površino, ga nisem uspel razdrobiti. In ja, razjebeš tudi material v okolici.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Potem tisti potenciometer čisto zriba in potem odpove.

Cilinder, če ti tako masti olje, ni dobro za mašino. Samo konec koncev, razdirat zaradi enega je pa skoraj nesmiselno če ne delaš hudih km. Lahko je fuč kateri izmed obročkov ali pa je teflon na sesalnem ventilu popustil (to se da pogledati če daš sesalni kolektor dol) Drugih opcij pa ni, kot ta da pušča tesnilo glave in gre olje noter.
Sploh če ti npr. ne pokadi ali tudi zakašlja ko greš dal časa v dolino z zaprtim gasom in potem odpreš.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Potenciometer ne zariba, samo drsni kontakti se izgleda obrabijo in ni več pravega stika...?

Mi lahko podaš dobro utemeljeno logično razlago, zakaj je nesmiselno razdirati in popraviti? Neglede na število prevoženih km-jev! In tudi ju3 jih naredim cca 1000, do konca tedna pa še vsaj polovico tega zraven!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Izgleda, da kompresijo nabija v hladilni sistem. Trde cevi. Izgleda je šla dihtnga za glavo...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Damijan napisal/-a:Potenciometer ne zariba, samo drsni kontakti se izgleda obrabijo in ni več pravega stika...?

Mi lahko podaš dobro utemeljeno logično razlago, zakaj je nesmiselno razdirati in popraviti? Neglede na število prevoženih km-jev! In tudi ju3 jih naredim cca 1000, do konca tedna pa še vsaj polovico tega zraven!
Če je treba spuščati dol rezervoar da prideš do tega je preprosto preveč dela.
Če dobiš novi drsnik in keramično uporovno ploščico za poceni je smiselno zamenjat, če je samo komplet pa nimaš rihtat kaj. Tista metalizacija na keramiki se popolnoma izrabi in začne prekinjati. Mogoče ni takoj vidno da sem napisal zribati in ne zaribati, zdrgne se do čistega pa je fuč
Mogoče bi šlo še nekaj časa če bi premaknil drsnik ali pa keramiko za par mm višje, tako da bi spet ribalo po sveži sledi, samo ne me držat za besedo da bo to delalo.

Kompresija v hladilno, imaš mehurčke v vodi ?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sicer ne vem kaj ti bereš in na kteri post odgovarja, vendar je vse precej zmedeno!

Že na začetku strani lahko vidiš, da sem kupil nov potenciometer. Bencinska črpalka je dosegljiva z vrha rezervoarja, v prtljažniku. Ne ve od kje ti, da je potrebno spuščat rezervoar.

Ja, brbota v hladilnem sistemu...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Eh sraje, spet en kup šraufana … :?

Upam, da ti uspe čim lažje, ceneje, hitreje, … zrihtat
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma šraufanje ni problem!
S5 so problem deli, konkretno tesnilo glave! Rad bi neko konkretno, kvalitetno tesnilo. Francoz ne pošilja v SLO, zastopnik pri na s že več kot 1 teden nič odgovora. Tak oda še čakam ,če se dobi original, drugače se pa zapeljem z muštrom do dveh firm pri nas, ki to izdelujejo. Drugače pa avto dela BP, se vozim normalno. Kot da mu nič ni. Samo 1x sem na AC opazil, da je bil motor glasen.

Sej bo, sej bo!
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Posledica pregretega motorja takoj ko je blo na novo sestavljeno, ko je termostat zablokiral? Mogoče zvil glavo mal pa s časom prepihal dihtungo al pa dihtunga fasala kej. Ker močno dvomim, da bi v primeru vse ok dihtungo kr tko prepihalo. So Ajusa tesnila glave zanesljiva zadeva.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Načeloma je vse še samo ugibanje, kaj bi lahko bilo. Ja, sem pa tudi jaz mnenja, da se je vse začelo, ko je termostat zaprt zablokiral. Samo je pa tu s5 vprašanje, ali je samo malo pregretja vse skupaj zjebalo, ker je bilo pregreto samo malo preko vklopa 2. stopnje ventilatorja, pod 100st.C. Ker avto zakuhal ni. Če pa je zadevo uničilo to pregretje, potem pa poden vse skupi. Bom peš hodil... :mrgreen:

DOkler ne razdrem ostaja neznanka. Želim pa imeti material na kupu, da sestavim čim hitreje, če je res samo tesnilo zanič.

Nikjer pa tudi ni zaslediti kake recenzije glede firme Ajusa. Tako da...
Odgovori
  • Informacija