JTDm cuka med 1500 in 2000 obrati

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Sem že razdrl map od peguot bencinarja, drugih senzorjev namreč ni imel, ga sčistil nato pa premeril. Brez efekta. Notri je tablet ki se zvija glede na tlak in tisto ne more odpovedati. Odpove tam naprej nekje pri čipih, povezavah na ohišje itd. Še vedno je mel pravi odziv, samo na avtu pač ni delal kot bi moral. Vsake toliko se mu je odfuzlalo pa je cuknil, v neki coni temperature in pod minimalnim gasom (max. vakum). Ko je bil avto segret ok, ko hladen ok, vmes pa kakor se mu je sprdnilo. Preživel je pa vse. 1.5 bar nadtlaka (narejen samo za 1bar), streljanje nazaj v sesalni kolektor, olje, razrečila itd.
Narejen trdoživo, samo ko se mu fuzla ga zamenjaš, tu druge ni. Nadomestnega nisem dobil, čistil pa izključno zato ker je bil nalotan v ecu.
Ko sem ga odklopil je avto kadil ko norec na določenih delih gasa, samo cukal pa ni več.
Kupy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Avg 15, 2018 6:58 pm

Pozdravljeni...
Imam alfo GT 1.9 150km... avto mi je zacel cukati pri pospesevanju... tako kot bi ga za 2-3s vrglo v zasilni program... na racunalniku se mi je izpisala napaka "voda v filtru za gorivo" in "napaka v delovanju motorja 065110"... z veckratnim pritiskom na gas ali z pritiskom na sklopko avto spet naprej vlece... vendar mores zelo pocasi in postopoma pritiskat na gas...ker cene ga ponovno zbije tako da obrati padejo na prosti tek ...motor nikoli ne ugasne aradi tega...bolj je toplo zunaj in bolj je motor segret bolj pogosto steka... kdaj pa kdaj ko je motor segret na 90° in je tudi zunaj vroce avto sploh noce spelati ker mu ze takoj na zacetku zacne gas pobirat...
Kupy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Avg 15, 2018 6:58 pm

na avto so preverjene vse tlacne cevi... na avtu sem tudi spucal EGR ventil in ga nato blendiral... vn sem zbil DPF filter (tu sm res uzivu ko sm ga vn tolku ker sem mislu da je to razlog)...preveril in ocistil ze tako cisti LMM senzor...spucal senzor za tlak turbine... zamenjal naftni filter
Kupy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Avg 15, 2018 6:58 pm

pri mehaniku sem ga mel tudi na racunalniku in je pokazalo vse tlake in vsa delovanja motorja da so pravilna...odstopanje se je naslo le pr LMM senzorju in se to je odstopalo za 100-150mg prevec... masina drugace lepo deluje in tudi turbina ker je bil avto vedno redno servisiran... ce se mogoce kirmu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe bi prosil za pomoc
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Poglej če imaš kaj zraka v povratkih ali pa dovodu goriva.
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

Ko se peljem normalno v v prvih treh prestavah avto cuka, ne pretirano ampak se opazi. Tudi v prostem teku obrati malce nihajo, kot bi se motor zaganjal, kar se tudi opazi na zadnjih lučeh ko malce utripajo. Tudi zaslon med števcema med vožnjo rahlo utripa. Včasih se mi tudi zgodi na cela armatura tri krat zabliska, razen radia in zaslona za klime. EGR je izklopljen, se komu kaj sanja?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

odklopi alternator pa se pejt pelat
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

Res je bil alternator, k sreči je bila samo ena matica zadaj pri regulatorju odtegnjena in je napetost nihala, takda hvala za pomoč =D> :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

super :D
Odgovori
  • Informacija