Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ključ je bil kupljen nov in potrjen, da je preverjen in z izpiskom odstopanj. Tu je s5 "mogoče", da bi bilo potrebno tesnilo glave, katero sem vgradil, drugače zategovat. Ćešrav je bil zraven napisan postopek in je enak kot v tovarniških navodilih za popravilo motorja.

Zdaj, koliko je tista meja, da se upreš in vijak popusti je vprašanje. Tako po mojem občutku se mu zdi, da je šlo prelahko.

Če malo pogledaš kako stran nazaj, vidiš kaj in kako je bilo z navoji. In ja, vsi vijaki se uvijejo na roko z lahkoto. Je vse bilo in je očiščeno.


Trenutno so vse ugibanja! Se je videlo, da tesnilo nikjer med vsemi prekati ni puščalo. Problem se je pojavil in pojavljal samo na 4. cilindru. Sumim, da je nekaj znotraj glave narobe.

Do ju3, poju3šnjem...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če se nateče dovolj olja v cilinder čez noč bo ob vrtenju lahko hydrolockal in dvignil glavo/tesnilo. Sicer je to samo ugibanje, samo je ena izmed opcij.

Tu se mi zdi da je več problemov s tem motorjem. Lahko je tudi slab oz. porozen odlitek in pušča interno.

Samo štos je predvsem to, da če ni prepihalo tudi med bati, tam kjer je najbolj tanek cilinder in najraje pihne, potem tudi samo zategovanje nebi smelo biti problem. Sile je bilo dovolj da drži glavo gor in jo ni dvignilo.

Lahko je tudi počen blok in solzi ali pa počen obroček. Nerodno je vse skupaj.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma nerodno je, ker ni logičnosti!

Olje v vodi, voda v olju pa ne. Vse samo na 4. cilindru. Avto ni kadil, izpuh čisto čist, na tehničnem vse spodnja meja plinov.

Pa vse dogajanje samo v/na glavi...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Olje ima višji tlak kakor voda za cirka 3-4 bare

Kaditi je moral malo, samo se verjetno ni opazilo ker so ostali 4 cilindri šibali tako kakor morajo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Nič kadilo, bil za avtom!
Samo 1x je, po dolgem prostem teku na mestu, na razgretem soncu, malo pihnil sivkasto iz izpuha pri speljevanju. Stal za avtom. Tako da, ja, živce žre... :D
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

teflone pometalo z ventilov! ](*,)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Mnja :( , kot sem ti že napisal, upam da bo naslednji set držal tako kot se zagre.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Kere si uporabil? Jz uporabljam samo corteco! Recimo če bi dal reinza na V6 bi čez par 100 km lahko isto razstavljal. Niso držali pol kurca nč! Corteco pa lepo z kladivčkom in slišiš kdaj se je vsedo ko spremeni zvok.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Od Reinza sem dal samo 1x tesnilo pokrova ventilov. Spustilo v parih dneh. In ta, kamor sem nesel popravit glavo, je najprej vprašal, da ni bilo morda pod glavo Reinz tesnilo! Torej, za Reinza še ni bilo dobre ocene...

Tefloni so bili originalni, iz originalne garniture tesnil. Tudi tokrat sem jih nesel, če bodo potrebni, iz originalne garniture tesnil. (ja, nekaj garnitur se mi je valjalo doma... :D ) So pa rdeči, torej Corteco.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

So šli na suho gor al ste jih s čim namazali?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glavo so mi obnavljali na LPP-ju. Po logiki bi moral znotraj namazat ja...!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Dobil ponovno obnovljeno glavo, tokrat narejen še tlačni preizkus. Kot že omenjeno, snela so se tesnila ventilov, tefloni.
Slika Slika Slika

Začel sem sestavljati kar demontirano glavo! Je lažje operirati na prostem kot potem v motornem prostoru!
Slika Slika Slika Slika Slika

Zgornja površina bloka in bati očiščeni! Sploh na 4. batu je bilo veliko saj! Tesnilo je bilo videti OK, glava nataknjena.
Slika Slika Slika


Tokrat vodna črpalka s kovinskim impelerjem!
Slika

Termostat nov, v škatli pa nekaj čisto drugega, prepakirano, za več €€€… Vernet
Slika Slika

Nov set za veliki servis, original, z »razprodaje«, ugodna cena
Slika Slika

Do tu vse lepo in prav! Peesdarija je pa nastopila pri zadnjem, ročnem zategovanju glave! Vijaki niso zdržali. Zdaj pa kako jih odviti in vsi ostali različno priviti…
Slika Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

To res ne morš verjet ... #-o
Rorcange za ven dobit, za zategovanje pa verjetno ne bo druge kot si že rekel - stvar obravnavat, kot če bi po 1kkm ponovno zategoval
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

huh tole je pa cudno, imas pravi nastavek?
Odvij vse ven in daj nove (vijake se vedno menja z novimi)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vijaki čisto novi, nerabljeni! Nemška kvaliteta...
Nastavek za šraufanje kot mora bit, večji niti ne gre noter.

Z rorcangami ne gre ven dobit, ni prostora. Če že, bi moral odmične ven vzet, kar zopet pomeni 2 nove semeringa stran pa s5 nova kupit. Bom raje v poškodovano luknjo pripikal star vijak za glavo pa poizkusil odviti.

Za backup pa iščem vmesni ključ, med trenutno in naslednjo velikostjo, samo bolj slabo kaže.

Pod črto, sploh ne vem več, kaj naj si mislim.
Odgovori
  • Informacija