Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ja, res ni klasičen obretail, mislim da je Schellov podometni ventil, morda ima Tapro kak rezervni kos, če ne, pa pustit pri miru do adaptacije.
:P

https://www.delo.si/gospodarstvo/podjet ... tecaj.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po tem, ko pip ni bilo več moč kupiti, je bila zame zgodba zaključena.
Četudi so obudili proizvodnjo, je to vrjetno plastika kot povsod drugje.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Doma v bajti imamo Armalove pipe, že zelo stare in še vedno brezhibno delujejo. Kolikor sem pa lahko razbombal eno staro, so imele notranjost iz medenine.
In ravnotako ima trenutna, ki sem jo menjal v stanovanju, medeninasto notranjost.

Za ventil je pa majstr reku, da bo preveril, če se kje dobi ustrezen. Želja pa je, da se ga že prej, preventivno zamenja. KEr nikoli ne veš, kdaj je potrebno zapreti vodo. Potem je pa tu še bojler pa mogoče menjava grelca in smo s5 tam. Pri polomnjenem ventilu...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Armalove pipe, ulita in stružena medenina, po vrhu pa pokromirana. Kar se tiče tega, zelo obstojne.
Vložki noter pa so bili odvisni od cene ki si plačal za pipo. Ja, najcenejše tudi plastične, pa se je tisto zlomilo na ene 10 let ali pa je lufta dobilo toliko da tudi ko si odprl do kraja je le curljalo, ali druga varianta da je nisi mogel zapreti.
Zadnja je bila pri bajti 40 let, edina ki še ni bila zamenjana in je začela puščati ker so gumice preparele, drugih pa ni bilo za dobiti in je šla gor unitasova ki je pa neka srednja žalost.

Bojler, grelca ne boš menjal če redno čistiš kamen. Ga je pa treba na max 5 let. Gorenjevi bojlerji pa - po 1 letu je bilo že treba zamenjati termostat (je iz plastike), sedaj po 10h pa je preparela plastična cev ki gre do vrha in jemlje toplo vodo. To se je zamenjalo, ščistiti jih moraš pa vsake 3 leta, drugače se prehitro izklapljajo in tople vode sploh ni. Scvrlo je tudi vse drate ki so noter, pretanke žice in se je tudi to menjalo.
Grejejo se toliko da topijo plastiko ohišja, sedaj so nove z 2.5mm2 namesto prejšnjih 0.75 in se ne greje nič.
Prejšnji je šel ~20 let brez takih težav, original termostat in cevi ki so noter, je preprosto prejavel, žice pa silikonske in je zdržalo. Tako da kvaliteta hudo šepa...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

V LJ je zelo trda voda in čiščenje bojlerja bi moralo biti tedensko... :(
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Čim pa greš čistit bojlar, pa poškuduješ grelec, dihtnga začne puščat in si spet tam...

Tudi avti, niso več kar so bili, ni za pričakovat, da bo bojlar zdržal 20 let matranja dan na dan, pri tej trdi vodi.
Ja Lj je ekstrem, mehčalci vsi povrsti šepajo.
Zdaj pa že smetimo avto temo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Dokler nisem začel stanovati v LJ, sem mislil, da imamo doma v hribih trdo vodo...

Ah kje, važno, da se debatira! 8)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Grelec je na našem šel že 3x ven, je bakren.
Problem je le - ker se tako nabije s kamnom da ne gre ven in se vse skupaj zabetonira. Pol moraš pa tisto tolči da ven spraviš.
Tudi guma na dnu, samo namažeš s silikonom in še vedno drži.

Menjal pa ne bom dokler se le da, tistih 30kg na lojtri dvigovat pod strop je bilo enkrat že dovolj ](*,)
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ker Damijan dovoli lff topic, bi še to uprašal, kako pa uspeš mokro gumo oz. bojler iz katerega se cedi voda, namazat s silikonom?
Tako informativno uprašam?
:wink:
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Silikonska mast se ne spira z vodo. Napacaš, pritisneš, nato zapreš s tistim kovinskim kvadratom, pogledaš če se je vse prav vleglo in prišravfaš.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

urbancebulj napisal/-a:Ker Damijan dovoli lff topic, ...
Moja tema je "namenjena" vsemu razglabljanju! 8)
Od vrtičkanja, vrtanja po nosu, težavam s hemoroidi, kako oprati perilo na roke, kreganje s sosedi, rabutanje sadja, se ga v torek nažgati ali kak dan kasneje, rabim bate, škodijo opilki v karterju?, sosedova krava je breja, soseda tudi, zamašena kanalizacija, polir pasta, ...

Najbolj dobrodošle so pa debate o babh in dobri hrani... :mrgreen:
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Si ti kaj pil danes?!
:mrgreen:

Meni je jasno, sem pač dnevno v kontaktu s silikonom, da ga voda ne spere, vprašal sem kako se silikon nameže/drži na mokrem, ker z bojlarja kaplja non stop, ko se kamen čisti, zato je edini pravi način zamenjava tesnilke pri vsakem odpiranju bojlarja, to da se maže s silikonom je enako kot da bi pri menjavi oljnega filtra malo namazali z diht maso, dihtngo pa se pusti staro, pač to ni delo, ker ko voda najde luknjo, so posledice milo rečeno mokre.
Izkušnje te naučijo, kje je potrebno biti previden in natančen.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Doma sem našel eno pogonsko gred, ki je ustrezna za mojo Kappo, vendar je gred čist razbombana. Bi jo kompletno obnovil, menjava obeh homokinetičnih zglobov, tu pa je vprašanje za tiste, ki ste že sami obnavljali in menjavali homokinetične zglobe!

Zglob katerega proizvajalca je "uporaben", glede na vso poplavo materiala iz V dela sveta?
Meyle, Metelli, Cifam, SKF, Vaico, LPR, Optimal, Ruville, Lobro/GKN, Spidan?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Optimala se če se če se le da ogni, Metelli pa po mojih izkušnjah ni slab nakup
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Z izjemo optimala pa mogoče lobro (ne poznam tolk dobro) vse ok roba. Sam za mene kar se tiče zglob, manšet in okoli pogona je Spidan zmagovalec. Ponavadi tudi najdražji, sam recimo njihove manšete so meni držale vedno hudo dlje kot vse ostalo.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

GKN/Spidan/Löbro je vse eno in isto, GKN skupina. Težava je, da jih nisem zasledil kje v ponudbi pa še cena je npr SKF x2 (Spidan) ali SKF x3 (Löbro) glede na izbrskan cenik. Da je Spidan kvaliteta pa vem že več kot 20 let. Samo nimajo pa pokritega širšega spetra vozil, sploh starejših.

Optimal je bolj tako tako, tudi če ga ne bi bilo...

Če ima še kdo kako izkušnjo, na plano.
Hvala.
Odgovori
  • Informacija