kukec napisal/-a:jaz imam xclean fe v 2.0 jtdm. Dokler sem imel dpf so se regeneracije delale manj pogoosto kot s selenio.
Torej lahko sklepam, da se ti je ob uporabi tega olja in manj pogostejšimi regeneracijami čez čas dpf zjahal...?
splioh ne, dpf je bil popolnoma izpraven. Odstranil sem ga le zaradi tega ker me je motilo, da mi je regeneracijo zacelo delat ravno ko sem se pripeljal v sluzbo ali iz nje, torej po cca 15 km voznje da se je avto ogrel. Redno ugasanje avta med regeneracijo pa vsi vem kaj bi pomenilo v kratkem.
Lokalno mi je Euroton rihtal Mann filtre ... vendar so dokaj zlatarsko usmerjeni s cenami.
Autodoc, kakor vsakršno nakupovanje online ... plačilo v naprej in dodatno plačilo poštnine do zneska 110€
Lokalno online, mogoče plačilo po povzetju (kdaj to pomeni višjo ceno) in spet stroški dostave, ki pa so verjetno polovico Autodoca, odvisno.
Za koga se odločiš je tudi kako hitro želiš imet robo pri sebi od takojšne, do par dni pri lokalnih in do 2 tedna Autodoc (ker je vse poslano iz nemčije).
Pa še en namig če se odločiš za Autodoc, malce spremljaj kakšen je popoust, ker vikendi so običajno slabi - tudi samo 13%, začetki tedna so pa 20% +, največ kar sem videl je bilo 23%. Torej tu ponavadi kupuješ, za večje zneske in če se ti ne mudi.
Naprodaj imajo tudi olja
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Pozdravljeni. Zanima me, ali ima kdo izkušnje z oljem Motul 8100 X-Clean Plus 5W30. Imam alfo 159 1.9jtd (150ps)? Do sedaj sem namreč uporabljal 8100 X-Clean FE 5W30, pa me zanima ali je kakšna bistvena razlika. Hvala vnaprej.
silver_line napisal/-a:Pozdravljeni. Zanima me, ali ima kdo izkušnje z oljem Motul 8100 X-Clean Plus 5W30. Imam alfo 159 1.9jtd (150ps)? Do sedaj sem namreč uporabljal 8100 X-Clean FE 5W30, pa me zanima ali je kakšna bistvena razlika. Hvala vnaprej.
Potrebuješ olje s specifikacijo FIAT 9.55535-S1, torej je pravo olje katerega sedaj uporabljaš. Je pa v prodaji novejše olje s končnico EFE, mogoče več FE verzije ne boš mogel dobiti.
Hja, na motornaolja.com je selenia wr 5w-30 cenejsa od motula efe 5w-30.. Dobr, ce je po speckah motul boljsi, pol razumem. Sicer me pa ena stvar pri olju v motorju bega, ampak za tole bom odprl novo temo.
No prav, potem pa bom tukaj vprašal. Namreč gre se za AR 159 1.9 JTDm 16V (150KM). Torej, programsko "urejen", DPF OFF, EGR OFF. Zadeva je pa sledeča: Notri tankam olje Selenia WR 5W-30, menjam ga na 10.000km,pravtak tudi filter olja. In zdle k "problemu": Ko sem avto kupil,je bilo olje na palčki temno, tik pred menjavo pa črno kot noč. No, v 30.000km sem trikrat menjal olje (ok, ne rabte se vžgat, da se 1x menja na 30.000km ipd,..Jst pač olje menjam na 10.000km oz. eno leto) in seveda zraven sem še 2x menjal olje izredno, zaradi problemov s turbino,vedno pa je notri isto olje, se pravi Selenia. In zdle,v zadnjih 10.000km je olje svetlo, na prvi sliki je olje na palčki kot novo, po sicer prevoženih cca. 500km, na drugi sliki pa po prevoženih 10.000km. Tokrat sem ga tudi zamenjal in je točno takšno priteklo iz motorja, takšne barve. Kolikor je meni in vsem mehanikom jasno, je frišno olje v dizlu ponavad črno že po par kilometrih, no pri meni pa je praktično čisto. Torej, a mi lahko kdo pove, zakaj je temu tako?
Moje laično mnenje je, da:
- odpravljena EKO svijarija, tako da motor normalno diha čisti zrak, brez da bi zraven dobival še del izpuha, kar pa je nove svijarije gre pa vsa skozi neoviran izpuh vn
- zelo dobro nastavljene mape ECU-ja - pravino izgorevanje
- redna menjava olja z zgoraj našeteimi stvarmi, tako da je "poplaknilo" prejšno svinjarijo
- pa seveda zdravi notranji deli motorja, poglavitno batni obročki
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage