Tribes pol bo pumpa... sam je ne bom menjal dokler ne bo bolj pogosto... za El barta pa še ena slikca, da je eror P0091, kot že velikokrat omenjeno z mojih postov:)
Živjo, da malo poročam opažanje sicer možno, da nima nič s tem, pa vseeno. Ugotovil sem, da če je tank poln ni varjante, da mi prižge hec. Če je pod 1/4 pa prižge. Zadnjič v razmaku 2 ur 2x. Enkrat v tretji pri 60 na uro ko sem pohodil pa ne do konca... enkrat pa v 4. orenk pohodil. Potem sem pa zbrisal erorje, tankal ful in od takrat tankam pred 1/4 tanka in ni erorja. Možno, da je naklučje.. a bi bla lahko pumpa v tanku vzrok? Recimo, da dobi premalo nafte in potem regulator na bosch pumpi zazna... premalo pritiska?
Dost ga imam, gre v ponedeljek k burji na popravilo. Pa da vidim kaj bo. Še vedno malo sumim pumpo v tanku... čim ko je pod 1/4 javi veliko hitreje kot, če je več nafte. Bo najprej tank pogledal potem pa bosch pumpo,. Če bo pa to ok pa še dize. odstopanja imam max 0.9 tako, da mislim, da dize niso. Pa, da vidmo...
Aja, pa še to;. avto lahko tudi na avtocesti ugasneš samo more past hitrost pod 100 km/h. Zgleda ful dob, prehitevaš, zmanjšaš na hitrost upokojenca, resetiraš in gas naprej:)
Nova obnovljena bosch pumpa s čiščenjem šob in delom 900€...
Ohišje pumpe je bilo pobrušeno in so opilki leteli po motorju in šobah. Šobe so na meji, jih menjam kaseje, ker 500€ pa sedaj nimam za avto.
Zdaj razumem un vic, kaj kupit sinu če nočeš, da se drogira, ja Alfo:)
Ima mogoče kdo kakšen LMM za 159 1,9JTDm 16V, da bi ga posodil za en dan ali pa prodal? Vem, da kaže napako (kot da ga sploh ni), ampak lahko je problem tudi na napeljavi, pa bi to rad sprobal.
Rezervar in cevi so bile očiščene ko se je na novo pumpo čakal, injektorji tudi, pa nov naftni filter.
Za vsak slučaj sem potem pa še pumpo nafte in celoten rezervar ročno očistil do zadnje kapljice. Tako, da mislim da bo, no saj zaenkrat dela kot urca...
Nemoreš verjet ampak je bil čist ko solza, popolnoma nič opilkov, svinjarije. Še z belo krpo sem pobrisal. Edino v pumpi je bil en kanenček not... pa nove Plastične zatiče za klop sem rabil,ker se jih potrga ko se zadnjo klop ven daje je pa zajeban ko hudič. Ni šla stran ,še na vait sem peljal pa ni mogu, pol sem pa doma še enkrat probal pa je šlo. 2 kovinska hakla sta uspod pa morš dvignt pa porint da spusti..
evo pa je meni alfa vceraj isto ispisala vrglo jo je v safe mode, tiscal sem skor da ne do konca nekaj okoli 220 po stevcu, sem se ustavil ugasnil avto startal normalno potegnila do 160km/h potem pa spet vrgla v safe mode avto ni sel vec k 120 na ac. Enkrat na prejsnji 159 sem imel podoben problem je bil egr zapacan. Zdej pa dvomim da bi bil egr, sumim kaksen senzor pritiska turbine. Kaksne idej imel ze kdo podoben problem. Avto je alfa 159 1.9 150hp qtronic.