Uradno velja, da bi naj bil trajni filter. Enako kot filter za gorivo. Seveda pa olje ne bi smelo toliko sluzi puščat po mašini, kljub mojim trajnim kratkim relacijam in hladni mašini.
Zdaj je bil prvič en interval Motul. Sedaj če je Selenia vse zapacala in Motul samo splaknil, ali je Motul kriv, ali pa prehod, pa noben ne ve.
Na dosti angleških forumih sem našel, da se ga neuradno priporoča menjat ob velikem servisu.
m2maker napisal/-a:
Pokazalo je na tretjem cilindru da ni prišlo do zagona...tako ,da morda tuljava a glede na to da trenutno ni težav, bomo pustli dokler se mu naslednjič zopet zazdi da ne bi vžal...
menjava filtra na MA enoti pa po njihovem ni potrebna...vsaj glede te težave..nasplošno , preventivno pa tudi ne..
Tvoja težava res ni povezana z blokiranim aktuatorjem in posledično prenizkim pritiskom, kar bi lahko povzročal zamašen filter. Upam da je to enkratni preblisk, ker tuljave so tudi nekaj €.
Filter sem sam našel. Brez servisa, tam je bilo rečeno: original olje in svečke, če pa to ni pa MA enota. Sam ga bom menjal vedno hkrati z zobatim jermenom.
45€ proti MA enoti za ca. 1000€ se pač pozna.