številka za mojo iz eper: 55238665
mislim da se ga najde pri motorju...in potem pod glavo al kaj vem točno kje je pa mislim da pod plug napisan in sem ga tudi sam prvo spregledal in šel potem iskati v obratni smeri po številki dela, ki sem ga najdu na internetu, pogledal kam spada in ga pol prek šasije iskal spet znova, pa je isti se našu ven.
Bom pa v torek klical v italijo, da mi ga naroči, predvidevam da bo okol 35eur glede na eper. Priporočam pa da se to zadevo stiska z moment ključem, da ne bo kaj narobe.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
imam problem z zadnjim brisalcem, saj se včasih noče vrniti v svojo začetno lego in se ustavi recimo na sredini zadnjega stekla.
Danes sem odprl tiste pregibe - povezavo med avtom in prtljažnikom in sem imel polomljene največje preseke (4 mm2) za gretje zadnješipe - desna stran. Dobro to razumem da ni delalo, ne razumem pa zakaj ne dela pravilno brisalec, saj ostali kabli niso poškodovani. Je mogoče motor v okvari? Okoli konektorja ni nič oksidirano in je čisto, vidim pa da ne tesni več gumica med steklom in brisalcem...
zena ima prav tako Giulietto 1.4 MA , katero si sedaj lasti ze skoraj 4 leto in vse do sedaj je bilo BP.
Vceraj pa se ji je prozgala za sekundo rumena lucka (za motor) in je rekla, da avto slabo vlece.
No, potem ga je ugasnila in poskusila ponovno in je rekla da je sedaj pa vse OK.
Pride domov in sem se nato sam peljal in seveda avto nekaj dusi.
Upam da ni ta famozna MA enota, ker olje ter servisi ter svecke so bile vedno pravi cas menjane.
Kaksni so simptomi ce je MA okvarjena, kajti avto ne cuku, res pa je da ni pa tako odziven kot bi moral biti ?
Naj se povem, da sem pravkar napravil glavni servis in menjava olja ter sveck pred 2 tednoma, potem pa se zgodi to?
Ima kdo mogoce ECU SCAN program,kateri deluje tudi za GIulietto.
Program, katerega imam sam mi namrec ne dela , delal je za AR 159, 147, zato pa mi napise, da potrebujem registrirano verzijo.
Ima kdo mogoce kaksen crack ali pa verzijo katera deluje ?
avto ima realih 64 Kkm, olje je bilo menjano med 15 in 18.000 km, mislim, da letniki 2011 pa niso imeli tega filtra.
Ce pa ga ima, naj bi se ta filter menjal nekje nad 100.000 km
lp,Matevz
Edit: Komentarja / Citata nad tvojim odgovorom ni potrebno kopirati ....
evo sem vam dolzan odgovor.
Zena mi tudi ni povedala, da je 1 dan nazaj tankala in s tem verjetno natankala slabse gorivo (PETROL) , zaradi tega goriva je javilo napako (lucka), katera pa se je ugasnila,
ampak seveda zaradi te napake avto ni vec sel tako kot bi moral.
Smo priklopili na test,kjer je pisalo napacno poljenje enega celindndra izbrisali napako in avto gre kot mora.
Takoj sem potem dotankal gorivo (100) in avto je brez napak.
Glede MA filtra. Letniki 2011 tega filtra niso imeli.
Čudno, jaz imam letnik 2011 (sicer modelno leto 2012) avto pa sem ga menjal slab mesec nazaj.
Na pooblaščenem servisu (Avto Triglav) pravijo temu filter glave (takšen naziv je na računu). Mogoče je prišlo do komunikacijskega šuma, saj oni to drugače poimenujejo.
Za mojo sem jih moral uradni servis prepričevati, da ta filter obstaja na to pa še jim dokazat, da se ga da posebej naročit v ePeru in ne samo kot komplet MA enote.
Predlagam ti, da odviješ ta dva vijaka na plastičnem pokrovu. Če boš spodaj našel vijak za MA filter, potem ga ima. Pa boš 100% lahko mirno spal oz. ga zamenjal, če ga ima.
Sem pa tudi sam mnenja, da ga ima, lahko pa daš (tudi na PM) šasijo in bom pogledal v ePer, če obstaja za tvoj motor filter kot nadomestni del.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Zhagar napisal/-a:Čudno, jaz imam letnik 2011 (sicer modelno leto 2012) avto pa sem ga menjal slab mesec nazaj.
Na pooblaščenem servisu (Avto Triglav) pravijo temu filter glave (takšen naziv je na računu). Mogoče je prišlo do komunikacijskega šuma, saj oni to drugače poimenujejo.
Pozdravljeni,
hvala za pomoc in prav ste imeli , na pooblascencu ta filter ne smatrajo kot del MA enote, ampak kot ste sami rekli filtre glave.