Sicer povsem legitimno razmišljanje. Točno zaradi tega razloga sam odlašam z vgradnjo LED žarnic, čeprav jih imam že doma in sem tudi sprobal (so dosti boljše od halogen). Naročil sem jih celo v 4000K barvi, tako da ne izstopajo.
Po drugi strani pa nisem še slišal primera, da bi zavarovalnica zavrnila popravilo zaradi raznih xenon/led kitov, celo zavarovalni agent pravi, da še ni slišal za tak primer, ampak teoretično gledano na zakonodajo, je to povsem mogoče. In še dejstvo, da so zavarovalnice začele zavračati čim več izplačil (klasika, potreben odvetnik, da dobiš primerno izplačilo), je zelo možno, da se bo tak primer hitro dogodil.
Imam sicer možnost nakupa aftermarket luči s TUV certifikatom in poskušat nekako spravit skozi homologacijo. Ker TUV piše samo, da je potrebna žarnica H7 12V 55W (malo PS in dopisat "max 55W") pa bi mogoče šlo. Ampak zopet vprašanje, kako sploh tehnični pregledujejo certifikate, imajo svojo bazo s katero primerjajo ali enostavno gledajo samo podane papirje?