Danes sem bil na testni vožnji z alfo 159 1.9jtd 150KM. In sem opazil da ko pritisnem pk gasu se števec za pritisk zraka v turbini dvigne do konca nato la pade za 0.3 bara nato pa spet gor na 1.6 in nazaj.. je to normalno? Ali je to ene vrste blokada?
Mislite da me to naj nebi oviralo pri nakupu? Saj nima avto nobenih drugih tezav.. ker kolega ima isto 159 in mu ne skace nic.. to pomeni da ima regulator vendo zaprt?
Če dobiš za dober denar, nebi smel biti problem.
Vendar pa ni nobenega zagotovila da boš poceni in hitro odpravil napako.
Lahko se zatikajo lopatice turbine. Lahko je preluknjan meh turbine, zapacan regulator vakuma turbine, kakšna napaka na ecu-ju oz. napeljavi, slaba vakum pumpa etc.
Lahko je tudi več okvar hkrati, lahko je pa samo napokana vakum cevka za 2€. Koliko te bo stalo, boš zvedel samo ko boš vse zrihtal, na pamet govoriti je nesmiselno. Zbij ceno za nekih 100€ in še vedno igraš loterijo, samo ne boš tako hudo prikrajšan. Rabljeni avti so vedno ? kaj dobiš. Ali dober avto ali pa legokocke.
Preveri podvozje in vse kolesne ležaje, zračnost v volanu itd. in naredi kar tehničnega preden kupiš.
Turbo tlak pa pretestiraj na ac pod konstantnimi obrati v 4 in 5, kako hitro se dvigne in če ga drži, potem pa tudi pri speljevanju in menjavanju brzin vse do 5.
Načeloma, če ti pade za tako malo tudi nebi smelo biti karkoli narobe če ne zrihtaš. Spihaj in namaži tiste ročke lopatic okoli turbine in to je skoraj to. Poglej kje je kakšna cevka pregrižena in vozi.
Tako sedaj sem avto nabavil in sem bil na srvisu pri karerem smo ugotovili da je dpf zamasen .. nato smo ga odstranili in scipirali ter delno isklopili egr.. vakumske cevke so se menjale ter menjal sem tudi senzor pritiska v sesalnem kolektorju... pritisk se vedno malo zaskace in ne gre do 1.6 bara .. in zdi se mi da se vedno nima vse moci... ko pa sem v 4 ali visji prestavi pa en cas drzi 1.5bara nato pa pade na 1.2. Kaj se naj pogledam? Bilo je govora na forumi o neki "loputici na turbini". Lp.
Verjetno egr vsaj malo pušča.
Intercooler pri teh avtih ni narjen za non-stop tiščanje, je premajhen. Moraš spremljati intake temperaturo da vidiš zakaj ecu spusti tlak. Sploh sedaj v tej vročini performans izjemno pade.
Sicer če ni nekih errorjev, samo vozi in se ne ubadaj s tem preveč. Lahko je tudi intercooler zapacan z oljem ali svinjarijo, interno in eksterno ali pa celo pušča.
Ali je normalno, da tlak ob polnem plinu potisne do max, torej 1,6Bar in tam tudi ostane dokler ne spustim plina
Imam v spominu, da sem pri ostalih 159 opazil, ko daš gas gre skoraj do vrha ca. 1,5bar, potem pa med pospeševanjem nekoliko upade, ob konstantni hitrosti pade skoraj na 0 oz. pod polovico.
Pri meni pa sploh ne pada če ne popustim plina
Je to normalno? kako se obnaša turbo '' po pravilih'' sem hotel najti kakšen posnetek na yt, pa ni nič pametnega.