Se že dolgo nisem oglasil... ampak to ne pomeni da se nič ne dogaja!
Najprej update na temo porabe olja! Po prevoženih 6.000km od popravila in servisa je izginilo približno polovico olja med min in max.:
Tako, da sem s tem izgleda prišel iz 1 l na 1000km na približno 1 dcl na 1000km
Kar pa sploh ni slabo za mašino z 435.000km na števcu in neznano preteklostjo.
Pred zimo sem se pa odločil da moram še porihtat rjasto luknjico, ki sem jo našel v pragu že ko sem avto nabavil (dve zime nazaj).
Bezanje seveda pokaže še več...
Nč' majstr požen fleksarco...
Na konc je ratala luknja ogromna!
Ima pa avto res orng narejene pragove... sploh v primerjavi z delto
Ko sem odfleksal stran vse kar mi je delovalo trhleno sem pač začel po koščkih rekonstruirat najprej notranji prag.
In potem še počasi zunanji prag
Malo je jeba ker se tukaj stikata notranji in zunanji prag pa še zaključek koloteka zadnjega, tako da je prepletenih en kup prekatov. Sem porabil če seštejem za en cel šiht švasanja!!!
Končana švasarija prejšno nedeljo ob 16h. Na hitro popenzlano ob 16:10, tamala na tečaju plavanja ob 16:45... to je pa bilo na knap...
V prag sem potem naslednji dan nalil še nekaj antikorozina, da malo ustavi kar je površinske rje še kje naokoli čeprav sem več ali manj vse zrezal ven.
Ta vikend pa sem potem se lotil še malo urejanja zvarov in sem lepo pobrusil vse skupaj, da vsaj malo izgleda. Čeprav se ne vidi, ker je pod plastičnim pragom.
Majster me je takoj prišel zafrkavat "a nisi rekel da se ne boš ukvarjal z lišpanjem če se ne vidi?" "Jbg če si cepljen si cepljen
" To bom vzel kot kompliment...
Pobarvano je samo na črno potem čez na sprej, ker ta hip nimam časa za ličarske podvige in se bom tega lotil pomladi...
Potem pa moj prjatu KROWN olje
Po montaži praga plastičnega se pa itak nič ne vidi, torej lahko počaka malo ličarija... Važno da je prag zdrav in zaščiten zunaj in znotraj.