WiTBoY napisal/-a:pomoje pa da bi slo brez tezav. en rus ma 1.8tbi na gt z 4x4 od crosswagona idin zadn dif je od intengralke.
Na v6 ne gre menjalnik od crosswagna, prav tako ne gre od 155q4/integralke. To slednjo kombinacijo sem hotel jst udejanjit, mam vse pogone od 155q4 doma pa je menjalnik miljone let stran od tega da bi šel na v6, ko pa daš še sredinski dif pa sploh ne.
Za 4 cilindrce nism gledal ker me ni zanimalo, ampak naceloma grejo TS motorji in 4 cld. dizli na 4x4 iz crosswagen in na 155q4 pogon.
Je pa tako, da bi bilo treba tunel na karoseriji predelat za odgon. Je pri nogah voznika in sovoznika pri 164 Q4-ki zelo tesno. Ima 164 Q4 čisto svojo karoserijo spodaj, napram vsem ostalim 164-kam.
WiTBoY napisal/-a:pomoje pa da bi slo brez tezav. en rus ma 1.8tbi na gt z 4x4 od crosswagona idin zadn dif je od intengralke.
Na v6 ne gre menjalnik od crosswagna, prav tako ne gre od 155q4/integralke. To slednjo kombinacijo sem hotel jst udejanjit, mam vse pogone od 155q4 doma pa je menjalnik miljone let stran od tega da bi šel na v6, ko pa daš še sredinski dif pa sploh ne.
Za 4 cilindrce nism gledal ker me ni zanimalo, ampak naceloma grejo TS motorji in 4 cld. dizli na 4x4 iz crosswagen in na 155q4 pogon.
glede na to da pase q2 dif v menjalnik od v6 potem pase tud odgon od crosswagon. tako ma isto rus ts menjalnik z odgonom od crosswagona.
Kaj pa uparjanje vsega skupaj in prestavna razmerja? Ker vsi zobniki dvomim da so konstruirani na isti zobniški modul. Ker so različna prestavna razmerja in različno veliki zobniki med modeli. Pa menjalniki od bencinarja so drugačni kot od diesla.
Diff že paše v menjalnik. Problem je ker je v6 ohišje menjalnika drugacno kot od ts/jtd in ne gre skuplat. Pa tudi placa za sredinskii dif ni zadaj za bussotam. Zdej če je tolko drugacno od crosswagna se priporočam za kakšno sliko.
Jst sm mel fizično eno zravn drugega. Od 155q4 ne gre skuplat na busssota...
Maš kakšen odgon na lagaerju...za znanstvene namene...se javim da razdrem dirkalca pa probamo če gre na bussota.
Kar sem jst do zdaj probal sam in raziskal po netu, na v6 ne gre drugega od 164q4 pogona. Vse ostale 4 cilindrce se da skombinirat na q4, benz in dizl. Odvisno je samo od prave kombinacije delov.
gt je res najlazi narest v q4 ker ti vse pase brez predelav sam rabis kompletn crosswagon da vse prestavis.prednji most, odgon, karter, krdan, nosilci, tank, izpuh, zadnji most komplet. sej zdej je bla na avtonetu ena z zanic motorjem z novim krdanom za 1000€. na 3.2 bi blo treba idin skrajsat polosovino pa predelat komplet izpuh pa prilagodit karter pa bi moglo it skupaj. drgac glede nato da delas na 155 mam komplet pogon od gm 3.2 v6 od 159 ce ti kej nuca tam je tud odgon zmontitan med polos in dif
Hm kolega fan BMW-jev si je naredil M3 look iz 325i e46-ke. zamenjal je vse potrebne karoserijske dele in podvozje. Avto na zunaj enak M3. V avto pa je vložil toliko denarja da bi si že lahko kupil M3-ja in ta seveda ni bil vsaj po motorju ne.
No sedaj si je kupil še pravega M3 e46 in sprejel pravilo da ne predelovati avta v športnega ker to enako stane če kupiš športnega
Sej gre se bolj za to da 147/156/GT bencin ni bil nikol Q4 al pa RWD pa kaj se da carat v tej smeri. Splaca se pa itak ne
Upam, da nismo prevec zasmetili teme, al pa ce en admin odreze tale del u q4, mogoce se kej pametnega razvije.