Ja kaj je zdaj to, ni dost da italjanka heca, zdej pa še japonka?!
Binji, kaj pa če je to znak, da bolje dve italjanki v "hlevu" očitno ita in jap ne gresta skupaj...
Čestitke za nakup. Čeprav glede na prejšnjo sliko ...
No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ...
alfa_samec napisal/-a:
No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ...
Tudi izgleda približno tako, ja.
Drugače je zdaj služila vzorno od 170.000 do zdaj 270.000km. Bomo pa videli, kakšna bo situacija po temle pripetljaju
Če ima kdo kak nasvet.. začela se je namreč občasno prižigati lučka za akumulator. Očistil in celo na novo sem napeljal mase, pa brez sprememb. Hudič pa noče nikoli na mestu goreti, da bi lahko voltažo pomeril. Polni ga na 14,4V, edino ko se neka stvar vklopi (kompresor klime?) pade in se potem pobere nazaj, ampak to si mislim, da je normalno. Napeljava dvomim, da je, tako da verjetno ostane samo še alternator?
Evo, danes sem pomeril pri prižgani lučki. 14,20V na alternatorju, 14,16V na bateriji. Torej 0,2V manj kot zadnjič. A je možno, da ob taki vrednosti že vrže napako, čeprav ni ravno še kritična?
To so še čisto ok vrednosti. To more al regulator hecat da trenutno pade napetost pa vrže lučko, lahko je pa tut na signalni žici problem, da kje pride v stik in zato vrže lučko. Se pojavla problem samo ko je avto vroč al čisto random?
Aja, koliko je star akumulator? Pri vsej tej elektorniki jo lahko mogoče tudi slab akumulator zbega...
Čisto na random se prižiga, tako da čisto možno, da je kak stik. Akumulator bi moral biti še ok, nekje tri leta je star, tudi pomerjene vrednosti so bile ok.
Kako pa zdaj pogruntati katera je kontrolna žica