Edit: aja, še to ... na BC-ju je bil nastavljen prikaz porabe km/liter namesto litrov / 100 km. Po prenastavitvi pa povprečna poraba 8,4 l/100 km kar je super v bistvu
Pred začetkom klima sezone še menjava kabinskega filtra.
Stari je bil grozljiv že ...
stari in novi
Vstavljen novi, samo še 3 vijaki in je gotovo.
Menjava je lažja kot v 147, malo se edino namučiš pri ponovnem vstavljanju filtra, ko je treba držati navzgor pokrov in z drugo roko potiskati filter notri ter se umakniti modremu priklopu, kar ni ravno posrečeno.
Ja, ti filtri se kar hitro napolnijo z svinjarijo in ob nerednem menjavanju pride tudi do neprijetnih vonjav po nekakšni zatohlosti v kabini.
K sreči je menjava res precej enostavna in tudi filter je po sprejemljivi ceni.
Včeraj se mi je zabil v bok spredaj skuterist, ki je prehiteval prek 2 polne črte kolono vozil v križišču po nasprotnem pasu in me spregledal ... Brera mora k ličarju (praske na havbi in odbijaču) in na menjavo blatnika (je priletel s koleni notri), preverit je potrebno še platišče ali ni kaj zvito:
K sreči je takoj priznal krivdo in imel urejeno zavarovanje.
Brera je dobila mali servis (olje 5W40, zračni + oljni filter + alu tesnilo z gumico) pri 188.415 km, narejena je zaščita podvozja za slovenske zasoljene zime (durgače je pa brez pikice rje kjerkoli), lak je zaščiten s hidrofobnim premazom, zimske gume 225/50R17 Dunlop WS 3D na original Brera 17 alu.
Ostanejo še grelne svečke pred zimo ... se mi vklaplja opozorilo po vžigu za kakšnih 10 sekund in potem ugasne (varovalke se vse cele).
PS: kdor si je zamislil, da mora biti 36 mm ključ za menjavo filtra olja in pa 7 mm za filter zraka pa tudi nima vseh papirjev v istem predalu ...