Si kaj drugega menjal razen jermena? Če bi bil krivec napenjalec/rolca bi se ta zvok pojavljal tudi med delovanjem...
Zvok je podoben kot pri mojem preverjanju kaj se dogaja s servotom:
https://www.youtube.com/watch?v=smDHd6t__BU
Na splošno je pri tem sevru kjer je uporabljena tribna črpalka zelo pomembno ravnovesje dušenja vibracij, če se to poruši nastane nadležen piskajoči zvok.
Ko obračaš volan prihaja do obremenitve za to skrbi ventil v sami črpalki dostopen s strani vijaka kjer je pritrjena tlačna cev. V skrajni legi se ta ventil popolnoma odpre in dovoli pretok olja v nasprotnem primeru bi lahko zakuril črpalko. če ta ventil ne deluje ali se je zataknil je lahko prisoten ta problem. Na sami tlačni cevi pa so še dušilci vibracij (zožitve v sami cevi), ter zožitev na vijaku (2mm luknja) za priklop tlačne cevi na volansko letev. Če je kaj od tega zamašeno je prisoten tak zvok.
Filter v posodici za olje je nameščen na povratku iz hladilnika servo olja, tako da pobira razne opilke in nečistoče, preden gre olje nazaj v črpalko. Lahko da je tudi ta zamašen. Da se ga enostavno odstraniti z daljšimi kleščami, očistiti in namestiti nazaj, tako da je kupovanje nove posodice zame nesmisel.
Mi pa še nekaj manjka za preverit in nato skupaj sestavim en D.I.Y. kako to deluje, kako preverit, itd...
LP,
Dejan