Počena glava/Termostat/Vodna pumpa...? - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Prilagam še obnovljene injektorje (delujejo kot švicarska urica) no za 1x...

Garancija je 1 leto (do 3000km - no tudi če ste že "malce" čez :-), imajo pa še dodatno garancijo, kadarkoli do cca. 3k se lahko zapeljete in preverijo stanje injektorjev)

to pomeni, da na vsakih 500km ali 1000 km se lahko oglasite pri njih, tok za preventivo injektorjev :-) (seveda po želji stranke)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika


In pa da še ne pozabim

Potrebno je bilo zamenjati še 2x relej - šteka (prva in druga stopnja) za ventilator - saj se je le ta vklopil (normalno pri delovni temperaturi), vendar se po določenem času (cca. 20-30s) le ta ni izklopil - kar pomeni, da je kar hladil (se vrtel)...Po menjavi releja sedaj ti dve funkciji ponovno špilata :-)

(prilagam pa tudi slikici releja)
Slika Slika

Na podlagi menjave, smo potem še uredili preventivno čiščenje "upora - resistor", kateri je lociran na samem ventilatorju (s tem smo ustavil "nastajanje nove / preprečitev" oksidacije :-))

Resistor (upor) v1 - kataloška številka

Slika

(v primeru da vam odpre/javi da je preveč connectnov, preprosto kliknite na OK, in potem ponovno na zgoraj omenjeni link :-))

Resistor v2 (lokacija le tega) - če se pogleda pod havbo (blizu znaka "ledvičk - ali črke "V" se ga vidi in odklopi (brez večjega posega - vozilo ni potrebno dati na dvigalo)

Slika


In pa še za end
Največji vzrok, da je glava "šla" v maloro so saje (to je sedaj nova in zadnja različica). Namreč, "naročeno" mi je da vsaj 1x na teden ali 1x na dva tedna, na avtocesti pritisnem (hja, sej to delam)...kakorkoli, na AC prestavit v 4 prestavo in držat cca. 5-10km na 3800 - 4000 rpm obrate (no to pa nism delal). S tem preprečimo nabiranje in obenem "čiščenje" vseh (no skoraj vseh) saj. Posledica teh je nabiranje, ustvarijo dodatno "segrevanje" in posledično s tem "glavo" raztegujejo do meje samega "poka". V vsem naštetem je tukaj tudi "umešan" sam EGR ventil, sesalni kolektor in "morda/mogoče" tudi DPF filter. Bodisi se EGR izklopi/zapre (no, jaz ga imam), sesalni kolektor (če le to okoliščine dopuščajo), vzame ven, ščisti in "obnovi" lopute (zamenja z drugimi), "blokira" da le te lopute ostanejo odprte (tako sem imel urejeno prej) ali pa da se le te popolnoma odstrani (to, zadnjo verzijo, pa sedaj uporabljam).

Bat (zgodba ostaja ista), največji vzrok naj bi bil injektor. Vendar posledično se to skupaj "meša" eno z drugim :-)

za info:
Za 1x smo z vozilom že naredili cca. 100km+ testa in za 1x vse špila BP - dihta (tako mora tudi ostati :-))







Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Sr Okt 07, 2015 9:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kaj pa meritve injektorjev in nove kalibracijske kode, na listkih se vidijo samo nominalne vrednosti, razen če so meritve na zadnji strani?

Analiza odpovedi je pa mal bosa, če mene vprašaš. Sploh tole je brca v temo:
kakorkoli, na AC prestavit v 4 prestavo in držat cca. 5-10km na 3800 - 4000 rpm obrate
To ne bo rešilo ničesar.
Če si mel EGR pravilno izklopljen se saje nimajo od kje nabirat. Saj je izvor saj samo preko EGR ventila.

Glave tudi ne pokajo zaradi saj, ampak zaradi previsoke temperature izpušnih plinov, kar pa je 99% posledica slabih injektorjev, ali kake neumnosti v mapah če je avto čipan.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Antifriz
OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Okt 07, 2015 8:12 am
Kaj pa meritve injektorjev in nove kalibracijske kode, na listkih se vidijo samo nominalne vrednosti, razen če so meritve na zadnji strani?
res je

Analiza odpovedi je pa mal bosa, če mene vprašaš. Sploh tole je brca v temo:

kakorkoli, na AC prestavit v 4 prestavo in držat cca. 5-10km na 3800 - 4000 rpm obrate
sam napišem, kaj mi je reku :-)

To ne bo rešilo ničesar.
Če si mel EGR pravilno izklopljen se saje nimajo od kje nabirat. Saj je izvor saj samo preko EGR ventila.

res pa je, da ko se je EGR zaprl (ECU sistem), le tega na ZEGI niso takoj (popolnoma blindirali), je bil še v fazi odprtja (nič posega) in posledično tega po nxxx km, sem dal le to uredit (blindirat, zaprt...itd..) tak da zna bit kaj na tem

Glave tudi ne pokajo zaradi saj, ampak zaradi previsoke temperature izpušnih plinov, kar pa je 99% posledica slabih injektorjev, ali kake neumnosti v mapah če je avto čipan.
se strinjam, zato sm tudi dal vse injektorje na kompletno obnovo...injektorji so bili "fuč - znucani", odstapanje med njimi, je bilo



Fiat ePER
Slika
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

taman za TribesMan-a :-)

ker ste me nekateri prosil, da post-am meritev injektorjev, vam sporočam da sem le to našel (sm že mislu da sem pobrisal dadoteko, vendar temu ni tako :-))


Analiza mojih 5 injektorjev (to sem uspel zajeti / analizirat tik preden se je začela kompresija v hladilnem sistemu - cca. slab teden pred tem) - in kot je možno vidt so bili injektorji kar "živi"

injektor št. 2 npr. za kako sekundo "zaspi" :-) (se ne zažene),
injektor št. 4 pa je tudi bil v fazi "razpoloženja" :-)

dadoteka (slika je simbolična) - klik na sliko pa resnica :-):
Slika




Fiat ePER
Slika
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Da še malce dodam / novosti

od generalke do sedaj narejenih 3200km.

pri 10k prevoženih, naredimo menjavo olja in oljnega filtra + pregled samega vozila. Bodisi na kak madež ali pač kar nebi smelo biti prisotnega.

Avto odziven, vleče k kobila

:D



Fiat ePER
Slika
samo316
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Nov 13, 2017 7:30 am

Lep pozdrav vsem:)rabil bi nasvet in pomoč pri moji AR 195,ker nimam veliko pojma o teh svareh.Danes sem šel na avtocesto in normalno vozil pospešil do 130km potem pa sem pritisnil na gas tako da mi je avto vlekel 160km na uro in se mi je zgodilo naslednje kar na enkrat je avo zgubil na moči pa čeprav sem pedal tiščal do konca sem se lahko vozil samo 120km nato pa se mi je na armaturi izpisalo naj ustavim avto,ker naj bi bila v motorju prekomerna hladilna tekočina hmm (exessive cooling fluid) :-k ustaviti nisem imel kje in do doma sem imel približno 2km zato sem se peljal dalje,ko sem prispel sem avto ugasnil in dvignil pokrov motorja in preveril hladilno tekočino in opazil ,da je posodica skoraj prazna ostalo je še malo hladilne tekočine in to mi je zelo čudno, ker mi ni jasno kam je lahko šla a avto me opozarja,da jo je v mortorju preveč v raztezni posodi je pa ni nič skoraj bi prosil za pomoč če ima kdo kakšen nasvet naj grem k mehaniku ali ne in tudi problem imam ,ker ,ko sem pred letom kupil avto zraven nisem dobil priročnika o avtu in zato sploh ne vem kakšno hladilno tekočino lahko vlijem v avto ali naj jo popolnoma zamenjam ,ker ta ki je notri mi deluje umazana bolj crne barve hmm ne vem kaj naj :-k lp



Edit: Premaknjeno v podobno temo ....
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Pomojem imas poceno glavo kar je znan problem teh motorjev. malo prebrskaj po forumu. Imamo tudi uporabnika ki prodaja dele in lahko zrihta drugo glavo dokaj ugodno.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Pozdravljen
Glede na napisano bo najbolje da avto odpelješ (z avtovleko) do mehanika. Res se sliši kot počena glava, sploh če imaš 2.4 motor je skoraj zagotovo to. Glede na to, da gre za resno okvaro, sam praviš in tudi iz opisa je videti, da avto-mehanika ni tvoje področje ti nič drugega ne preostane. Pa dobro zrihtaj.
159 2.0 jtdm
Odgovori
  • Informacija