Še sem živ. Malo se je delalo vmes za druge. Končal belo 164, potem sem moral nardit eden Nord 2000 motor za Spiderco 81. Zdej pa nič ne jemljem več, treba 164 končat počas že enkrat
Oz pripravit vse, da se preko zime sestavi
Aja glede barve. Naročil bom 2-3 barve, količine po nekih par 10 ml in probal nek rezervni del pobarvat, da vidim v živo katera mi bo najbolj všeč. Meni je vseeno če je barva original, obdobje itd. Meni je važno samo da bo meni všeč in nič drugega
Najbolj se nagibam še vedno na 33 Stradale rdečo.
Torej ta tedn bo ogromno stvari gotovih. Predvsem kompletno podvozje bo vse obnovljeno in sestavljeno z novimi deli.
Gremo po vrsti. Cevi vode poiskal, bojo šle v kratkem vse v izdelavo nove.
Klima cevi jih mam malo morje in bojo zaenkrat ostale še original. So kr drag hec za preventivno dat delat nove.
Speskal si ene par zadev doma. Ostale večje stvari sem pa peljal speskat.
Nosilec filtra bencina je že cel pregnit. Bo treba nardit novega.
Iz pest uspel snet tudi ABS senzorje in so šla potem na anti-rust tretma haha - v toplice
Vn so prišle malo lepše in pripravljene na novo barvo, nove lažaje, itd
Sestavil nazaj tudi kompresor klime. Vse očiščeno in pretesnjeno. Obenem tudi seveda polepšano.
Če koga zanima kako izgleda kompresor. Vbistvu velik batov
Na tuljavi moram popravit še kabel oz ga naredit. Pa vijake rezervo sem dal pocinkat, pridejo seveda lepo pocinkani rumeni vijaki. Za jermenico se pa še odločam kaj nardit. Sklopko in jermenico bi dal pocinkat, ampak kako potem pripravit površino sklopke in naležne površine sklopke na jermenici, da bo zadeva funkcionirala ok? Kakšne ideje? Samo pobrusit ali naj raje ne tvegam in samo pobarvam odzunaj na črno?
Še več speskanih in na novo pobavanih delov. Temeljna 2k mipa + 2k črna. Pesta kolesa spredaj, kovinski pokrov kompresorja klime, zadnji nosilec motorja in polosi,
Nosilec motorja pri jermenih. Razn rje spodaj zgleda guma še zelo dobra. Tko da upajmo da zdrži čimdlje. Nov je namreč 150€
Black
Polosovine kot nove. Vmesna polosovina naprešan nov ležaj. Narejen po meri tudi nov obroček - varovalo ležaja. Segret in naprešan.
Za polosovine kupil tudi nova notranja zgloba. Stari original so vsi imeli preveč obrabe.
Pa še dobra novica za konec. Očitno je Dayco zagnal spet proizvodnjo!
Stari so imeli drugačne škatle in tudi letnice to potrjujejo. Do sedaj so bile vse stare zaloge 2013, očitno so jih takrat nehali delat. Novi so pa 2019
Več v kratkem zopet. Ena runda na peskanju, potem ko to dobim nazaj gre veliko število kosov na prašno barvanje temeljna + črna. Izpušna kolektorja peljal na ravnanje, da jih potem lahko povijem z heat wrap trakovi črnimi.
Potem zopet mislim da še zadnja runda vijakov, nosilčkov itd na cinkanje rumeno.
Jz mam pa še en kup delov v pripravi na barvanje v črno 2k (deli ki niso tako izpostavljeni kot deli podvozja, ki sem jih dal na prašno barvanje).