Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Mastr, mogoče veš kateri konektor? Ali pa vsaj približno kje se nahaja?
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Če se prav spomnim gre za napako na stiku na tistem oranžnem konektorčku ...

Slika
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Hvala, bom preveril.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Smo ugotovili v čem je bila težava, spustil je hladilnik povratnih izpušnih plinov, hkrati pa je mehanik zamenjal še termostat.
Uporabniški avatar
Deeyan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: So Jul 11, 2009 9:20 pm
Kraj: Parizlje
Kontakt:

Pozdravljeni Alfisti!

Ze kr neki casa se ubadam s tezavo z izgubo moci na svoji 159ki, ki pa mi gre ze malo na zivce. In sicer zadeva je bla taka, kako leto pa pol nazaj mi je odpovedala turbina, ki sem jo dal obnovit k majstrom v Teharje. Po zmontirani turbini avto nima vec take moci kot jo je imel pred tem dogodkom. Avto je bil sicer pred tem tudi cipiran, sedaj pa nima niti za 150 konjev moci, nihce pa ne zna ugotovit vzroka.
Sva pa s kolegom poskusla speljat vacuum cev v kabino, da sma fizicno poskusla odpre wastegate, potem je avto poskocu kot se zagre.
Je mozno, da so majstri narobe nastavli wastegate?



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno je dolžina palčke na aktuatorju predolga, to majstri radi delajo, da se zavarujejo pred "overboosti" in tako podaljšajo življensko dobo vgrajenega materiala, ki je lahko "vprašljive kvalitete"...

Seveda posledično avto ne gre nikamor v nizkih obratih. In je na splošno precej len in neodziven.
Uporabniški avatar
Deeyan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: So Jul 11, 2009 9:20 pm
Kraj: Parizlje
Kontakt:

Hmm... Pri meni ji sicer bolj neodziven v visjih vrtljajih, tam kjer bi dejansko avto se mogu vlect, se najbolj se pozna v 4. 5. In 6. Prestavi, sploh po avtocesti, ko se kr neki casa muci, da pride na 130km/h.
troha123
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: So Jan 12, 2019 9:30 am

Pozdravljeni,

Pred slabim letom se na Alfi 159 letnik 2005, 1.9 jtdm 16v 150hp pojavil padec moči - po daljši vožnji se ob pritisku na plin avto ni odzival kot se mora, tlak turbine se ni takoj povečal ampak šele po določenem času, avto ni javil nobene napake. Serviser je bil prepričan da je okvarjena turbina zato jo je zamenjal, prav tako je preveril tlačne cevi. Po menjavi je bila napaka manj očitna vendar še vedno opazna, motor ni imel potrebne moči. Pred nekaj meseci se je med vožnjo zgodili da je avto parkrat ''cuknil''. Od tedaj se težave samo stopnjevale in je motor deloval vsakič drugače (sprememba je bila vedno ko sem avto ugasnil). Vasih je tlak turbine narastel takoj in je avto vlekel skoraj normalno, včasih pa je tlak narastel počasi, pred kakim mesecem je motor ostal v tem ''modu''.

Pred kratkim sem avto odpeljal k TribesMan-u, ugotovil je da turbina da dovolj tlaka, vendar ni dovolj pretoka zraka. Njegovo mnenje je da so okvarjene lopute sesalnega kolektorja ali pa da je preskočil zobati jermen, torej je nekje mehanska blokada. Glede na to da ni znan točen vzrok napake bi prosil za pomoč. video pri polno pritisnjenem plinu pri 1500rpm: https://we.tl/t-YXthBr6WLY" onclick="window.open(this.href);return false;

Sem šel preverit tudi ali kje pušča na sesalnem kolektorju vendar je površina okoli čista, sem pa opazil da sesalni kolektor nima loput, ali se motim?

Slike motorja:
https://ibb.co/VJCLQms
https://ibb.co/XZG46Ny
https://ibb.co/bWRCKkz
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Sesalne lopute so tukaj znotraj vsisnega kolektorja in na ven niso vidne. Možno je, da je kakšno loputo potegnilo v motor in poškodovalo ležišča ventilov ali tudi turbino. Pregled s kamero v cilindre bi kaj več povedal pa tudi čiščenje in odstranjevanje loput z vsisnega bi bilo ok, tako bi tudi bolje videl stanje in raziskoval naprej po potrebi.
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Tole meni smrdi po slabem EGR-u in mogoče po elektromagnetu za krmiljenje vakuma na aktuatorju na turbini.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni EGR ker je že dolgo izklopljen in blindiran.
Tudi vakum ventil in vakumski sistem sta OK. Zamenjane so bile tudi cevke.

Problem je, kot lastnik že ve, v tem, da je pretok zraka okoli 20-30% nižji kot bi moral biti.
Posledično je omejen vbrizg goriva, in ker ni goriva, tudi turbina ne more delat optimalno (premalo izpušnih plinov).

Seveda pa je problem ker se tega problema ne da rešiti z nasveti, ampak je treba podret vsaj sesalni kolektor, mogoče pa je celo kaj bolj kritičnega kot preskočen jermen, ali celo poviti ventili... Samo to pa pomeni precej šraufanja in kar velik strošek. Žal...
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Za egr pravim zato, ker je na moji 159-ki bil egr krivec za slabo "pumpanje" turbine. Ne zmeri, ampak obcasno je bil avto na startu dobesedno mrtev.

Ok, povitih ventilov ni problem preverit. Tester kompresije takoj vse pove. Preskocen jermen pa tudi ni problem, le orodje za fazo motorja je treba imet.
Izpuh je normalno pretocen? Se je morda katalizator sesul? Mogoce DPF? Mogoce se je lonec sesul?
Lopute so itak kriticne. Imam identicni kolektor in so lopute letele v smeti. So me prepricevali, da pri tem kolektorju ni panike glede loput, ampak mi ni dalo mira, in sm zadevo razstavil. In ja, itak je bila ena loputka svoh in bi jo kmalu potegnilo v motor.
No, v vsakem primeru bo treba zacet sraufat.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Zdravo.

Na 159 JTDm 1.9 imam težave, ki se pojavljajo občasno.

Simptomi:

1. scena
- zjutraj mrzel avto vžgem in trese mašina, kot bi delala samo na 2 ali 3 cilindre
- kadi se bel dim
- nima moči
- števec za pritisk na turbini se premika oz. kaže ko dodam plin
- avto poskakuje tako ene 2 km, potem se zbudi in dela kot da ni blo nič

2. scena
- se je zgodilo, da sem na polno pospešil na pospeševalnem pasu na AC, mašina pa je začela trest in slišal se je nek RRRRRRRRRRRR, kot bi sklopka ne prijela oz. drsela. Ko sem sputil gas in je potem naprej laufal, kot da ni blo nič

3. scena
- pod štangasom ne teče tako lepo kot nekoč, ko dam čisto malček gas, tako da pipnem stopalko, se čuti da čudno zatrese mašino kot da ga malo duši

Na računalnik ga je mehankar priklopil in ne pokaže nič, tako da je najbrž mehanski problem. Bi kakšni slabi kabli ali konektorji pokazali napako, če mebi bil stik OK?

Ali je komu jasno kaj bi bilo? Nebi rad na blef dajal šob obnavljat, ker ni tako poceni...

Še to, koliko je za ta motor parameter korekcije šob? Od -5 do 5?

Ker ima alfa danes pač tak dan, dela lepo in noče pokazat nič od svojih simptomov. To bo prihranila za takrat, ko bom šel kam na lepše, da se bom potem spet jebal s tem avtom 300 km od doma.

Hvala za odgovor. LPM



Edit: Premik v primerno tematiko + vse ostale podobne tematike združene v eno ...
Sekret italijanski.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Preveri sobe zjutraj ko je avto hladen. Ko se segrejejo, je verjetno precej bolje. Korekcije so mislim da ok do -+2, kar je vec je ze slabo...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Pa mislim, da je konektor na 3. cilindru ena taka standardna napaka
Odgovori
  • Informacija