Danes pa še zamenjal svečke, ker sem čakal na primeren ključ 14mm in čakalo me je presenečenje
Ko odstranim vse štiri vžigalne tuljave je na zadnji precej olja, pogled v luknjo pa takšen:
Olje očistim kar se da in odstranim svečke. Ker nimam podatka kdaj so bile nazadnje menjane je to izgledalo da že precej časa ne. Vse svečke so bile le komaj še kaj stisnjene z razliko od zadnjega cilindra ko je bila svečka celo odvita.
Od tukaj tudi pojasnilo za občutek zadnjega nekaj časa da avto manj gre in včasih je pocukal. Sam sem sumil tlačno stikalo in preko OBD nisem našel nobene napake.
Svečke po vrsti na prvi, ki je nameščena na zadnjem cilindru se vidi da se je kopala v olju:
Očistil sem vse luknje:
In privijačil nove svečke na maksimalni predpisan navor 30Nm za te velikosti:
Kar pa pomeni da pušča olje v svečko je to posledica puščanja pokrova ventilov. Na žalost pa so novejši pokrovi in so zraven privite odmične. tako da nadaljnjih 15k km spremljam stanje, potem pa velik servis in še zraven pokrov dol preveriti odmične in vse ostalo potem pa nazaj z novim tesnilnim kitom. Za ta pokrov sta predvidena dva različna tesnilna kita.
S tem puščanjem pokrova ventilov, kar sem preverjal na internetu ima težave večina teh Tbi motorjev in je dobro zamenjati tesnili kit ob vsakem glavnem servisu.
Spotoma pa sem odstranil še odbijač, ker sem preverjal zakaj ne deluje pranje luči in sem misli da je šel motorček. Problem pa je v nepovratnem ventilu ki se razdeli za levo in desno stran pranja. tako da iščem ta del naprej
Odstranil sem tudi original dovodno cev do original zračnega filtra in odkril zakaj imam polno vode v filtru ob nalivu:
Namesto te cevi pa sem dodal rebrasto aluminijasto cev in poteka od škatle zračnega filtra direktno v spodnji del odbijača zraven kondenzatorja klime:
Spotoma sem preveril še klimo in mi zaenkrat po 8 dneh deluje brezhibno, okrog cevi je vse suho in nikjer ni znaka da bi spet puščala. za test dodanega 300g plina v sistem hladi dokaj dobro pri zunanji temperaturi 24°C prebrani iz števca hladi iz zračnih rež 6°C, preverjeno z inštrumentom
Juri pa preverim izboljšave
Naslednji teden pa me čaka še sprememba na avspuhu