Jaz res ogromno uporabljam aktivni tempomat, in zaenkrat še ni prišlo do težav. Pismo o vpoklicu pa je prišlo že na začetku tedna. Kolko vem se težava lahko pojavi pri uporabi aktivnega tempomata in sočasni aktivaciji sistema proti zdrsu koles (seveda v primeru zdrsa kolesa), in takrat lahko avtomobil začne pospeševat.
Tisti z navadnim tempomatom pa tako ali tako niso ogroženi.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Italijani so želeli spomniti, kako dober avto je Stelvio Quadrifoglio in so šli z njim postavljati čase na tri najbolj prepoznavna britanska dirkališča.
S štirikolesnim načinom in v drikaškem načinu je Alfin kompaktni SUV odpeljal kroge v Silverstonu, Doningtonu in Brands Hatchu.
Časi, ki so jih postavili so 2:31 v SIlverstonu, 1:21 v Doningtonu in 0:55 v Brands Hatchu. Stelvio Q je odpeljal tudi Nurburgring s časom 7:51, čas pa so izboljšali pri Mercedesu z GLC 63 S 4Matic za dve sekundi.
Do sedaj sem ze videl kar par Stelviev na cesti v raznih barvah in mi je avto oblikovno se kr ok. Ampak ena stvar me pa blazno moti in mi pokvari celotni vtis in sicer dnevne LED luci... za moje pojme zaradi glomaznosti naredijo avto prav grotesken. A se da sprogramirat da so prizgane samo kratke luci oz da se te dnevne led luci izklopi v celoti?
Ravno LED dnevne luči naredijo sprednji del letu 2019 primerno, ker ko so vklopljene naredijo xenon leče percej manj opazne - slednje ga namreč vizualno iz tehnološkega vidika postarajo za cca. 5 let - podobno je z Giulio.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Moj okus je pa takšen, da so mi LED pri Stelviu ene najlepših (če ne kar najlepše) luči na cesti. Takoj veš, da je Stelvio in kar kričijo po dominantnosti. Zelo všečno za tak avto.
Meni je pa zanimivo ravno to da sem po svojem postu iskal slikovni povzetek mojega misljenja in ga enostavno nisem nasel... prvic da mi avto spredaj zgleda slabse v zivo kot na slikah... recimo Giulia mi je po slikah rahlo dolgocasna a v zivo pa vidis tisto italjansko eleganco oblikovanja ko se pripelje mimo, medtem ko imam pri Stelviu ravno obratno misljenje.. tiste sprednje rogovile od led luci ga meni vsaj vizualno naredijo visjega kot je.. kot neko kocijo od avta...
Sprednje dnevne LED luči so pri Stelviu totalno nedomiselne.
Kot da bi jim zmanjkalo časa/idej kaj naredit in so pač nekaj morali naredit. Izpade precej ceneno vseskupaj.
Ta na sliki ni originalen in dejansko ne izgleda niti tako slabo (razen če res gledaš od blizu). Original zgleda 5x slabše - klik. Vsekakor je to največji "fail" na zunanjosti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.