Damjan, hvala za link. Sem potem rešil malo drugače.
V glavnem, prejšnji teden mi je krepnil komp in sem tako ostal brez foto arhive vseh aktivnosti na projektih. Lekcija - ko delaš arhivo službenih aktivnosti na zunanji disk daj sproti arhiviraj še kakšno neslužbeno mapo
Torej, ko se je pričela vročina, mi je v črnem avtu z lederzici postalo toplo. Govora je o 159
Pa grem do mehanika, da napolni klimo. Ker tega pa avto še ni doživel v 4 letih mojega lastništva. Pa me majster med polnjenjem opomni, da zna bit, da sistem pušča, ker je bil do konca prazen. In ker je ded kot se šika, mi je že v sistem dodal barvilo.
In res, po treh dneh je bilo moji riti spet toplo v avtu
Spravim avto nazaj do majstra, da s lučko v temi malo pošpega kaj se dogaja. Ja... alu cev, ki gre preko mopeda do kompresorja, se je drgnila ob jekleno servo cev in je krepnila. Pa da bo sreča popolna, ta in druga cev za klimo sta vpeti skupaj na priključku na kompresor, tako da imaš zaradi tega opravka z dvema cevema.
In ker je avto star, sem imel idejo, da bi to nabavil novo. Nahbau jih ni, tako da ostanejo samo rabljeni ali novi originali. Rabljenih ravno ni na vsakem vogalu, saj imajo 2.4 te cevi v celoti drugačne od teh, ki jih imajo 159 s manjšimi mopedi. Nove ..... nove pa na AT malo preveč cenijo, da bi jih naročil. Cena je skromnih 274 eur + čakanje na dobavo iz tujine.
Nep, bomo mi to kar obnovili. Najceneje, najbolj ekološko
Pa gledam pod haubo. In situacija zgleda obvladljiva.
Sledi opis dogajanja. Mogoče se bo komu zdelo logično in moji komentarji nepotrebni, pa vendar.
- snameš cev za zrak s zračnega filtra do turbine, da se prebiješ do priključka cevi na kompresor. Zelo lepo je, če imaš roke bolj drobne, v nasprotnem primeru si med opravkom temeljito osvežiš besedni zaklad s področja kletvic,
- pa recimo da se preglodaš tu skozi in gledaš naprej kaj je še potrebno, da dobiš ti dve cevi z avta ..... jap, cevi gresta v kabino, spoj pa je na požarni steni ..... pod vetrobranom. Spet nekaj razkopavanja ter preklinjanja ....
- dobro, sedaj sem rešil najbolj očitno. Pa gledam naprej kako to čudo dobiti z avta ...... hjaaaa, nekaj dela s resonatorjem, ker ena od cevi leti točno pod njim. Pis of kejk
- .... mrdam cevi pa mi en čas ne potegne, zakaj še to kr ne gre ven ....
- čez en čas me obide ideja, da klima ima nekje kondenzator in da cevi sigurno gresta do njega. Jop, kondenzator je pod odbijačem.
- kaj češ lepšega, kar je treba je treba in slabe pol urce zatem odbijač odpade,
- da bo sreča popolna je potem še nekaj igranja s usmerjevalno plastiko okoli hladilnikov,
- in potem sreča vseh sreč. Originalni kondenzator je sicer že zgledal malo slabše, pojavila se pa je zadrega, ko cevi ni šlo dobiti s kondenzatorja. Pred leti je en veseljak že nekaj čaral tu spodaj, in je priključek lepo zalil s rdečim loctitom. Super fajn res ko stojni vijak kondenzatorja zagrabi alu priključek cevi. Po nekaj časa sem obupal in si zračunal, da bo ceneke kondenzator razrezati namesto cevi in potem v primežu poskrbeti za končanje razmerja cevi in kondenzatorja. Slik tega mesarjenja ni, sem pa bil primoran naročit nov kondenzator,
- sledilo je nekaj malega telovadbe in cevi sta bili zunaj
Pa še slika poškodovanega dela
Vse to pa zaradi tega, ker se je odlomil plastičen nosilec servo cevi, ki jo je potem nekdo z vezico zategnil v kontra smer in pri tem ne videl, da se je naslonila na klima cev
Ko sem imel vse to narazen, pa je sledila nova drama. V začetku avgusta je namreč sila nadležno iskati mojstra, ki vari aluminij in hkrati naredi še tlačen preizkus tesnosti. Mislim da sem našel 4 različne majstre, ki pa so se vsi veselo svaljkali nekje na morju. Na koncu so me rešili majstri iz Hidre v Mariboru. Uredili za sitne pare - varjenje in preizkus tesnosti
Vmes sem dobil novega nissensa
Pa še ena slika kr tk vmes
Preventivno sem menjal tesnila na vseh spojih, na kar je sledila sestava v obratnem vrstnem redu kot zgoraj, seveda s manj preklinjanja.
Mislim da sem za celotno operacijo porabil nekje v rangu en delovni dan predvsem na račun tega, da je potrebno razdreti toliko avta.
Aja, klimo dam napolnit te dni. Upam da bo sedaj funkcioniralo, ker drugače se znam spremenit v piromana
Slik zaradi defekta kompa ni, pred klimo sem pa še uspel odkriti vzrok vztrajnega ropotanja na podvozju zadaj desno. Zaradi tega ropotanja sem zamenjal obe zadnji fedri, amortizerja, štangice stabilizatorja in gumici na nosilcih. Dva različna mehanika nista našli težave, prav tako majstri na tehničnih pregledih v zadnjih treh letih. Slišalo pa se je kot cinglanje.
Jap, zamenjal sem desno čeljust zadaj. Očitno je nekdo pred mano že nekaj šlatal po zavorah, saj je to sedaj bila še druga zavorna čeljust zadaj, kjer se je mehanizem za ročno razletel. Ker nimam želje po obnavljanju sistema ATE (čeljusti na permanentki so me dovolj namučile, sem za neke pametne denarje dobil novo čeljust. In sedaj ni več ropotanja, ročna pa spet normalno dela
Sproti sem še zamenjal še emblema na obeh haubah ter amortizerja na zadnji haubi. Da jih ne bom slučajno kdaj dobil po glavi iz tega naslova
Ob priliki še dam kako sliko dogajanja okoli delte in permanentke.