Sej te ki obnavljajo turbine itak dajejo več ali manj samo novo sredico, ker če vnt ni poškodovan in se prosto premika, ga pustijo pri miru,pravtako je enako z aktuatorjem.
Tako je ja. Problem je v tem, da ti večinoma dajo kako kitajsko poceni sredico. Melett je drugače ok, dobiš kvalitetno in že balansirano. Sem jo tudi sam zamenjal pri breri 2.4 210. Dela super že nekaj tisoč km.
Obstaja sploh še kdo v EU, ki dela sredice?
Obstaja še italijanski Turborail. Nekateri naši mojstri za obnovo te sredice montirajo. Je pa res, da ima Turborail svojo fabrko na kitajskem. Sam po mojem ne more bit tuk hud šrot napram no-name sredicam. Ne vem, bom poročal kak se bo stvar obnesla
No,kokr sm reku, bom še poročal o Turborail ganc novi turbini. Torej, naročil kompletno turbino Turborail (ne samo sredico,ampak cel komplet), jo dobil,skupaj z vsemi tesnili. Zamenjal vse...od cevi,vijaka s filtrom,filter olja,zraka,olje (selenia WR),vsa tesnila...in zadevo zamenjal, nafilal z oljem....itd. Skratka res naredil v nulo vse. No, stvar je delovala pa takole: Turbina je na štandgasu delovala 20 minut po prvem vžigu. Potem se se z avtom zapelu en krog in je turbina med 0,2 in 0,4 bara tulila, kot bi imel sireno od gasilskega avta. No, prvih 100km je nisem obremenjeval. Potem pa čez par dni,sm avto vžgal, se zapelu en krog na izi po omejitvah cca. 50km da se je res useskup segrel na delovno temp. in sporbal v parih poskusih z gasom v podn. Ok...to je štimal use. Stvar celo deluje, sem si mislu. No po prevoženiih 600km, pa je pri pospeševanju od 50 proti 90 na uro z normalnim gasom, pri cca 70 na uro turbino razgnalo. Samo je zapiskalo,se modro skadilo iz auspuha, avto sm ustavu in klical asistenco. In kaj se je zgodilo: Osovino je odlomilo. Odlomilo pa tko, da sem turbinski del našel v katalizatorju.
Luštn ne? kupiš,zmontiraš novo turbino,pa ti jo odpizdi. Ima do kakšno idejo zakaj? Ker men več ni jasno čist nč,pa nism edini.
Če je že nova tulila pol to ni ok, deluje slabo balansirana.
Meni novo jedro od melett ne tuli nič po nekaj tisoč km.
Možno je tudi slabo mazanje, ste preverili oz zamenjali filter v vijaku na dovodu v turbino?
Kot zanimivost naj povem, da sem na bivsi cromi nekoc montiral sumljivo poceni turbino od Polcar-a, za katerega sem kasneje izvedel, da naj bi proizvajal obupne dele. Ampak turbina je delovala odlicno! No, glede na vse prebrano pa bom alfo se kar vozil z orig. "tuleco" turbino, ker ocitno ne mores vec zaupat nobeni firmi. Turbina tuli ze cca 100k in to kar precej