Čas je spet za letni update.
Tole temo čisto zanemarjam, se bolj dela pa manj piše.
No prišel je veseli dan, ko je 95% večjih, težjih, življenjsko pomembnih del mimo. Zadeva laufa, se pelje in ustavi...zaenkrat sva sicer samo kosila travnik okrog garaže, ampak gre na svojo paro.
Predstavljam 155 3.0 V6 24V EVO
Zdej zadeva za pogledat je grozna od vsega prahu, šmira itd. Paneli so samo nametani gor, lufti so vsi še za naštelat, ampak smo vozni.
Na hitro specifikacija, predn še kakšno sliko napopam.
-Karoserija 155 1.8, z nekaj modifikacijami in nekaj lajšanja
-6 point kletka z FIA papirji + še nekaj dodatnih cevi
-3.0 24v motor iz 166
-Nosilci, elektrika, ecu, prestavna ročka z zajlami in menjalnik z modificiranimi aksami iz 156 v6
-Prednji most od 155, pesta od fiat coupe 20v turbo, stabilizator od 155 q4, zg. šalčke arGTV, volanska letev ar155, končniki ar164, špurštange arGTV, komplet gumice v strongflexu/powerflexu, zadnji most od arGTV komplet v strongflexu razn original uniballov, zadnji stabilizator od Mitshubishi EVO 25mm (original 18mm). Gewinde Novitec Corse, nastavljive po višini in reboundu.
-Spredaj 345x28mm diski + Bremboti iz 166, zadaj 276 disk iz mazde mx5 in original čeljusti iz 156FL, pletene zavorne cevi Goodridge
-9x18 et17 Team Dynamics feltne, spredaj bojo 245 gume, zadaj 225 ali 235.
-Izpuh je fi60mm, equal length downpipi, v X pipe, in potem komplet dve cevi v pretočni lonec, izhod za voznikom čez prag.
To je na grobo kar je mehanike, zdaj ostaja za uredit še milijon detajlov, linije, body kit, spliter, difuzor, komplet raven poden, lexan, na koncu pobarvat...bo pobrala še kar nekaj časa za dokončat, samo zdaj že počasi vidim cilj.
No pa dajmo še kakšno fotko, ko je po 5ih letih spet ugledala sončno svetlobo.
Naslednji update pa vrjetno...čez eno leto al kako?
Če je ravno, ni zabavno.