Danes pa je sledila še menjava vsega naštetega.
Ta motor je res enostaven z vzdrževanje, z veliko prostora okrog in okrog
Najprej avto v zrak, odstranitev zaščite motorja in odtočilo se je olje ter hladilno tekočino:
Odstranil se je rebrasti jermen in jermenica. Motor se je postavil v fazo in namestila se je blokada:
Na drugi strani motorja se je iz odmičnih odstranilo vakumsko črpalko in pokrov:
Namestile so se blokade:
Odstranil s je pokrov glavnega jermena, na sliki se vidi da je preperel in že razpadel:
En del pa je po začudenju celo manjkal:
Sledila je odstranitev rezervoarja za servo olje in podlaganje motorja:
Odstranil se je še nosilec motorja in vsi deli so postali dostopni:
Vse dele sem tako odstranil in preveril. Ugotovil sem da so bile rolce in napenjalec za rebrasti jermen že v slabem stanju:
Vodna črpalka že malce rjasta. Ima že nameščen oring in ni puščala, kljub temu pa sem na novo nanesel še tesnilno maso za preventivo:
Napenjalec rebrastega jermena je bil že na 1/3 napenjanja, če rečemo da se markacija za pravilno napetost nahaja na sredini. Iz tega se lahko sklepa da je bilo vse skupaj že proti koncu, tudi sam jermen je bil že napokan.
Sledilo je čiščenje in namestitev stranskega dela plastičnega pokrova jermena (levo na sliki, pri tem je bilo potrebno odstraniti kovinsko cev za dovod goriva do inektorjev:
Preveril sem še vakumsko črpalko, to je nekdo kljub tesnilu, ker se verjetno ni menjalo namazal s tesnilnim kitom in naredil packarijo:
Zraven se je namestila še nova ekspanzijska posoda:
In končen skupen odpadni material:
Sledilo je sestavljanje nazaj, - vodna črpalka, rolca napenjalec in jermen:
Sledilo je napenjanje napenjalca, tega se je napelo proti 3/4 če predpostavimo da je oznaka na sredini, to pa iz tega razloga, ker se bo material še malo ''usedel'' in bo potem napenjalec napet ustrezno na oznaki, če bi se ga že sedaj postavilo na oznako bi bil kasneje napet pod oznako proti 1/3, kar pa ni najbolje.
Odstranile so se blokade in večkratno preverjanje napetosti ter pravilne pozicije z obračanjem glavne gredi...
Sledila je sestava nazaj, nameščanje vakumske črpalke in pokrova z novimi tesnili, dolivanje olja, hladilne tekočine, itd.:
Končno pa še montaža vseh rolc, napenjalca in rebrastega jermena:
Za konec pa še odzračevanje hladilnega sistema in končna testna vožnja. Avto deluje kot pričakovano in je pripravljen za nadaljnjih 100k km
LP