Jaz sem imel nekaj podobnih težav tudi z mojo giulietto le da je letnik 2014. Nalaganje ključka ali kartice je trajalo celo večnost,
včasih nisem mogel dati komada naprej podobno kot ti, tako da sem bil takrat že na meji da menjam radio za kakega pioneerja.
Nato sem našel na netu da se lahko updejta radio in upal da bo to pomagalo. Nekaj je že napisanga kako se to naredi tudi na tem forumu
se pa najde tudi kak posnetek na youtubu, no v glavnem meni je update pomagal ter pridobil še nekaj drugih izboljšav. Od takrat nimam
več problemov z mp3ji, bluetooth se hitreje poveže ter DAB signal je boljši.
lp
Sem 2x update naredila in ni pomagalo.. Je pa bila rešitev v bistvu čisto preprosta - nekaj naslovov pesmi je vsebovalo simbole, ki jih program ni mogel prebrati in ga je to očitno zmešalo. Tako da sem iz imen pesmi te simbole zbrisala in voila zdaj dela tekoče pa ni važno kaj pritisnem
Po dveh letih lastnistva prve tezave z giulietto 1.4 MA.Avto trokira, do sedaj je samo na mestu ko se vstavis,rahlo tresenje.Med voznjo je avto lepo vlekel skozi vsa obmocja vrtljajev.
No vceraj pa je zacel tudi med voznjo kot da bi delal po treh cilondrih,prizgala se je lucka za motor.
Priklopimo na tester kaze napako na tretjem cilindru,mehanik sumi na vzigalno tuljavo sam pa menim da je problem v multiair enoti.
Drugace je bil avto redno servisiran z ustreznim oljem...
Je mel mogoce ze kdo podoben primer?
Sej tole se da hitr diagnosticirat, dve tuljave se med sabo zamenja pa se pogleda ce se napaka premakne, ce se pol je tuljava, ce se ne potem je nekaj na tem cilindru, injektor, multiair enota itd...
Ja fino je delat servise na 10 do 15.000 in ocistiti filtercek multiair enote pa je dolgo mir.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Servisi so bili redno delani z ustreznim oljem...filter MA enote je bil malo zapacan tko da ga je mehanik scistil,omenjene napake ne izpise.
Vzigalno tuljavo smo pomenjali vendar so simptomi isti,zdaj verjetno ostane samo se MA enota??
Studiram da bi zapeljal avto k Weitu??,verjetno majo oni vec izkusenj stem,v eni temi na bmw forumu sem bral, da so samo ocistili to enoto in je avto potem deloval normalno,se to dejansko da scistiti?
Moj mehanik pravi da je verjetno ta enota fuc,nima pa neki izkusenj s temi motorji,koliko okvirno stane ta zadeva?
BMW nima MA enote. Ma variabilni jermenici, kot npr. Mazdin 1.5 105 KM, ima ima sesalno krmiljeno. Torej jermenica, dela z pritiskom olja zamik odmične.
Če si zamenjal tuljavi in je napaka na istem cilindru? Če ja, potem niso tuljave, če ne => tuljava.
Meni so na AT kot prvi poseg pognali izpihovanje MA enote s testerjem. Seveda pa ni se jim sploh sanjalo nič ok filtru glave, dokler jih nisem podučil.
Kaj pa svečke? So menjane na 30k km? Ta motor je izredno občutljiv na svečke. Original ali pa NGK z originalno šifro.
Poznam primer, ko so ble original svečke menjane po 28k km, pa se je zadeva normalizirala.
MA enota, bo 100% javla napako na tester. Npr.: actuator stuck on valve 4. To je bla moja napaka.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Tuljavo smo dali novo...torej ni tuljava,svecke so bile menjane pred 10 k km.Je pa svecka na tretjem cilindru bila mokra.
Kaze napako na tretjem cilindru.
Kako si ti resil tezavo,so ti menjali enoto,ali so resili s prepihovanjem...?
Nebi rad na prvo zogo menjal enote...mogoc se resitev za obstojeco.
Mogoc bi res se s sveckam poiskusili,ampak so bile menjane ne dolgo nazaj.
Kot zanimivost avto trokira le ko se segreje pa se to samo na mestu,med voznjo vlece lepo.
Razmisljam da bi zapeljal Weitu.
Prepihovanje ni pomagalo.
Rešil sem z menjavo filtra v glavi. Ker niso sploh vedli prav da obstaja, se ni niti jemal ven, dokler ni novi prišel. Od takrat je bilo eno leto mirno. Sedaj pa nimam več avta.
Poskusite svečko menjati, tretji in X cilinder. Pa še enkrat preverit, če bo napaka na tretjem ali pa na X cilindru.
Veit vlije noter engine flush, pusti 24h, da se do konca scedi in novo olje.
Kaka pa je točno ta napaka na tretjem cilindru?
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
sajer napisal/-a:Po dveh letih lastnistva prve tezave z giulietto 1.4 MA.Avto trokira, do sedaj je samo na mestu ko se vstavis,rahlo tresenje.Med voznjo je avto lepo vlekel skozi vsa obmocja vrtljajev.
No vceraj pa je zacel tudi med voznjo kot da bi delal po treh cilondrih,prizgala se je lucka za motor.
Priklopimo na tester kaze napako na tretjem cilindru,mehanik sumi na vzigalno tuljavo sam pa menim da je problem v multiair enoti.
Drugace je bil avto redno servisiran z ustreznim oljem...
Je mel mogoce ze kdo podoben primer?
Pozdravljen,
ja moja zena je imela identicen problem.
Vzrok je bil slab bencin oz smetje v bencinu in je izklopilo 3 celinder, ker je prislo do napake.
Kaj sem naredil, pobrisali smo napako in natakankal novi benzin, menjaj tudi filter.
Avto od takrat BP.
Se spomnes ce si mogoce kaksen dan prej tankal ali 2 ?