Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Nop..to so kabli za superco, povrh vsega še TS in sam za levo pa desno stran komponente. Se pravi luči, meglenke, releji, senzorji, itd. Nč od motorja. Ločene veje.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Nisem bil prepričan, ker je datirano ravno na prelomno leto za 164-ko, 1992.

Drugače pa, glede na vse možne OE kode za kablovje tvoje 164-ke, poišči Bosch kode in išči naprej po Bosch kodah. Tako sem jaz zase našel veliko stvari, med njimi nazadnje nove kable za motor. Ker Bosch je bil distributer za kable in upam, da je tako tudi za tvojo 164-ko.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Izkorišcam lepo vreme (oz lepe vikende). Upam, da mi ta vikend uspe še podn in sem zmagal :D

Speskanih nekaj zadev za cinkanje. Raili so za kolega.

Slika

Premniki spredaj, par nosilcev, plehov raznih, sklopka klime, itd v temeljni.

Slika

Slika

Lev kolotek zadaj. Kot pricakovano precej manj rje kot desni.

Slika

Slika

Slika

Slika

Nisem se pustil pregnat po temi! :mrgreen: :lol:

Slika

Slika

Slika

In namazano z wurthom, da še nevtralizira vse možne ostane rje v mikro pikicah in kjer so kakšne nedostopne tocke.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Slike pobarvanega levega koloteka 8)

Slika

Slika

Slika

Slika

Eno pesto je melo problem "rahel". Ležaj je prosto padel notri. Rešitev, natockal površino plus loctite lepilo namensko za ležaje. Potem se je lepo naprešalo in bo pomojem ok.

Slika

Premniki spredaj sestavljeni z ležaji in pestami. Pesta preverjena in so tudi ravna. 0.05 mm odstopanje.

Slika

Slika

Sem mogo probat hehe :mrgreen:

Slika

Slika

Slika


Potem pa poden. Zgledal je malo, da bo en dva tri gotovo. Mhm.. :doubt: Ko zacneš praskat body in tesnilo stran ti kr slabo rata. Pa ko zbrusiš, speskaš glih tko, ko vidiš kolk je že nacet pleh.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Grozote kjer so vse 164 katastrofalne. Še na videz res dobre.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Dokoncano. Proti tem kak je blo, pa kak je na koncu izpadlo po brušenju z vsem možnim in peskanjem..sem kr zadovoln. Ostane mi sicer še nekaj malega na robovih pragu, tunel izpuha, prtlažnik, ampak tisto je vse nic proti temu kar je blo glavno za rešit. Pa zadaj desno je treba en mali del pri vpetju zrezat in zamenjat, ker je pleh pocil in notri zagnilo med plehom in ojcavo vpetja roke.

Slika

Slika

In pobarvano :) Po 5 dneh ležanja pod avtov in peskanja..

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Se opravicujem za noro dolg post z cist prevec slikami..


Obenem še vprašanje. Komplet body sem prvo s krtaco ocistil. Ko sem hotel še z antisilikonom je pa vse crno zacelo tect. Topi antisilikon cistilo kaj v bodyu mogoce ali samo umazanijo in olje? :-k Obenem se še odlocam ali komplet body ocistit z antisilikonski cistilom. Pa ce ga potem prešricat z temeljno kompletnega + nov body. Ali mogoce samo temeljno preko? Ali pa samo nov body preko? :-k

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Hm, to bi bilo potrebno preveriti kemijsko strukturo. Zgleda kot da se nekaj tepe med sabo. Body (vsak tega, ki ga jaz uporabljam - Presto) je na kavčukovi bazi (guma).

Drugače pa odlično zgleda tole. Glede na to, da avto ne bo videl snega in soli, bi moralo to biti večno.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

2k temelj, kleparska dihtmasa po spojih in pa body.
Body ni korozijska zaščita

Način odstranjevanja starega body-ja je stvar okusa. Nastavek žičnate krtače na flex je bila pot zame. Vsekakor pa vso staro izolacijo dol. Hitro se zgodi, da se pod izolacijo skriva še kaka krasta.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

antisilonsko čistilo je na osnovi nafte, kot tudi verjetno body. to je tako kot če avto umažeš s katranom ko asfaltirajo cesto. pomaga cunja pa nafta in gre vse stran :mrgreen:
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sem zvleko menjalnike na plan. In obenem ugotovil, da sploh nimam 2x 3.0 V6 menjalnik :lol: :roll: Je bilo zanimivo iskat podatke o menjalnikih po teh številkah.

Slika

Slika

Po par dneh raziskovanja sem prišel koncno do zakljucka in podatkov. En menjalnik s pocenim ohišjem je 3.0 V6 12V original. Drugi, ki je pa prišel z mojim motorjem je pa 2.0 V6 TB iz 164/GTV. Seveda imata oba razlicna razmerja. 3.0 ima 18/56, 2.0 V6 TB pa 17/58. To pa pripelje potem do zanimivih ugotovitev, ko sem primerjal še v EPER in navodila o menjalnikih. Slika pokrovov menjalnika veliko pove.

Skratka kot prvo pokrov na menjalniku je isti kot na QV menjalniku.

Slika

Slika

Tole je navadn 3.0 menjalnik.

Slika

Na koncu primerjaš še podatke od 164 3.0 QV menjalnika in ugotoviš da ima isto razmerje 17/58. Tudi sklopke so vecje in na pull aktivacijo sklopke samo pri QV in V6 TB. Tako da je nekdo se potrudil in preuredil menjalnik od V6 TB, da paše na push sistem manjše sklopke pri navadnem 3.0 motorju 8) :mrgreen: Verjetno zamenjana vilica potisnega ležaja in mogoce še roka za cilinder sklopke na menjalniku.

Slika

Tako, da bo mel ocitno mel najbolj "športn" menjalnik na 164 :D "Sam" še še preverit ga je treba pa porihtat :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Dj prever če ma qv kej špere, k men se zdi učasih k da jo ma mal? Kaj to pull...? A tb nima tok velke lamele k qv?
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

pull odvaja na poteg potisne proti menjalniku.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Na "izvlek" potisne plošče (potisni ležaj nasajen na potisni plošči) ali pa na potisk potisne plošče (potisni ležaj vpet na vilico vzvoda).
Jaz sem to tudi tako predelal pri moji Kappi, da sem se znebil veleizuma, imenovanega dvmasni vztrajnik.
Menjaš pa na menjalniku samo os z vilico potisnega ležaja in zunanji vzvod, kamor pritiska hidravlični cilinder. Aja, pa tudi nosilec hidravličnega cilindra je zrcalno obrnjen.

Razlika pull/push clutch
Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Nobena 164 nima športn diff. TB pa QV mata oba vlko sklopko in na pull. Vse ostale pa tamalo na push. Razliko je pa Damijan razložil že.


Spet nekaj malega novega

Cilinder sklopke na menjalniku obnovljen (je bil prakticno nov, ampak je malo prijel od stanja in sem ga razstavil ter zamenjal gumice) in montiran v nosilec

Slika

Pa razdelilnik zavornega ucinka tudi razstavljen in ocišcen, ker do zdej še nikoli noben ni delal :lol:

Slika

Prebarvan s temp. obstojno, moram samo še zapect barvo danes.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Pri setu za obnovo pomožnega cilindra sklopke je bila v setu napacna manšeta. Pa mi je zgledala nekam dokaj podobna manšeti na menjalniku :mrgreen:

Slika

Slika

Dolžina super, mali premer tudi. Velik premer na menjalniku je edino napacen, ampak sem dal delat oilon pušo za distancnik, da bo lepo naprešana gor in gumice prijela normalno 8)

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Če ni, se pa treba znajti 8)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ja velik stvari se je treba znajdet pri obnovi starih avtov :D

Zacel okoli menjalnika podirat. Ocistit prvo, potem padalje zgruntat kako se lotit, al komplet odpret, al ocistit, da se vidi kolk bo še svinjarije vn priteklo in opilkov. Ne vem še.

Slika

Na hitro probano. Bo kr lep 8)

Slika

Slika

Pa do konca obnovljen in sestavljen razdelilec zavornega ucinka zadaj. Zapecena barva 1 uro na 200 stopinjah.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Odgovori
  • Informacija