Nop..to so kabli za superco, povrh vsega še TS in sam za levo pa desno stran komponente. Se pravi luči, meglenke, releji, senzorji, itd. Nč od motorja. Ločene veje.
Nisem bil prepričan, ker je datirano ravno na prelomno leto za 164-ko, 1992.
Drugače pa, glede na vse možne OE kode za kablovje tvoje 164-ke, poišči Bosch kode in išči naprej po Bosch kodah. Tako sem jaz zase našel veliko stvari, med njimi nazadnje nove kable za motor. Ker Bosch je bil distributer za kable in upam, da je tako tudi za tvojo 164-ko.
Eno pesto je melo problem "rahel". Ležaj je prosto padel notri. Rešitev, natockal površino plus loctite lepilo namensko za ležaje. Potem se je lepo naprešalo in bo pomojem ok.
Premniki spredaj sestavljeni z ležaji in pestami. Pesta preverjena in so tudi ravna. 0.05 mm odstopanje.
Sem mogo probat hehe
Potem pa poden. Zgledal je malo, da bo en dva tri gotovo. Mhm.. Ko zacneš praskat body in tesnilo stran ti kr slabo rata. Pa ko zbrusiš, speskaš glih tko, ko vidiš kolk je že nacet pleh.
Grozote kjer so vse 164 katastrofalne. Še na videz res dobre.
Dokoncano. Proti tem kak je blo, pa kak je na koncu izpadlo po brušenju z vsem možnim in peskanjem..sem kr zadovoln. Ostane mi sicer še nekaj malega na robovih pragu, tunel izpuha, prtlažnik, ampak tisto je vse nic proti temu kar je blo glavno za rešit. Pa zadaj desno je treba en mali del pri vpetju zrezat in zamenjat, ker je pleh pocil in notri zagnilo med plehom in ojcavo vpetja roke.
In pobarvano Po 5 dneh ležanja pod avtov in peskanja..
Se opravicujem za noro dolg post z cist prevec slikami..
Obenem še vprašanje. Komplet body sem prvo s krtaco ocistil. Ko sem hotel še z antisilikonom je pa vse crno zacelo tect. Topi antisilikon cistilo kaj v bodyu mogoce ali samo umazanijo in olje? Obenem se še odlocam ali komplet body ocistit z antisilikonski cistilom. Pa ce ga potem prešricat z temeljno kompletnega + nov body. Ali mogoce samo temeljno preko? Ali pa samo nov body preko?
Hm, to bi bilo potrebno preveriti kemijsko strukturo. Zgleda kot da se nekaj tepe med sabo. Body (vsak tega, ki ga jaz uporabljam - Presto) je na kavčukovi bazi (guma).
Drugače pa odlično zgleda tole. Glede na to, da avto ne bo videl snega in soli, bi moralo to biti večno.
2k temelj, kleparska dihtmasa po spojih in pa body.
Body ni korozijska zaščita
Način odstranjevanja starega body-ja je stvar okusa. Nastavek žičnate krtače na flex je bila pot zame. Vsekakor pa vso staro izolacijo dol. Hitro se zgodi, da se pod izolacijo skriva še kaka krasta.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
antisilonsko čistilo je na osnovi nafte, kot tudi verjetno body. to je tako kot če avto umažeš s katranom ko asfaltirajo cesto. pomaga cunja pa nafta in gre vse stran
Sem zvleko menjalnike na plan. In obenem ugotovil, da sploh nimam 2x 3.0 V6 menjalnik Je bilo zanimivo iskat podatke o menjalnikih po teh številkah.
Po par dneh raziskovanja sem prišel koncno do zakljucka in podatkov. En menjalnik s pocenim ohišjem je 3.0 V6 12V original. Drugi, ki je pa prišel z mojim motorjem je pa 2.0 V6 TB iz 164/GTV. Seveda imata oba razlicna razmerja. 3.0 ima 18/56, 2.0 V6 TB pa 17/58. To pa pripelje potem do zanimivih ugotovitev, ko sem primerjal še v EPER in navodila o menjalnikih. Slika pokrovov menjalnika veliko pove.
Skratka kot prvo pokrov na menjalniku je isti kot na QV menjalniku.
Tole je navadn 3.0 menjalnik.
Na koncu primerjaš še podatke od 164 3.0 QV menjalnika in ugotoviš da ima isto razmerje 17/58. Tudi sklopke so vecje in na pull aktivacijo sklopke samo pri QV in V6 TB. Tako da je nekdo se potrudil in preuredil menjalnik od V6 TB, da paše na push sistem manjše sklopke pri navadnem 3.0 motorju Verjetno zamenjana vilica potisnega ležaja in mogoce še roka za cilinder sklopke na menjalniku.
Tako, da bo mel ocitno mel najbolj "športn" menjalnik na 164 "Sam" še še preverit ga je treba pa porihtat
Na "izvlek" potisne plošče (potisni ležaj nasajen na potisni plošči) ali pa na potisk potisne plošče (potisni ležaj vpet na vilico vzvoda).
Jaz sem to tudi tako predelal pri moji Kappi, da sem se znebil veleizuma, imenovanega dvmasni vztrajnik.
Menjaš pa na menjalniku samo os z vilico potisnega ležaja in zunanji vzvod, kamor pritiska hidravlični cilinder. Aja, pa tudi nosilec hidravličnega cilindra je zrcalno obrnjen.
Nobena 164 nima športn diff. TB pa QV mata oba vlko sklopko in na pull. Vse ostale pa tamalo na push. Razliko je pa Damijan razložil že.
Spet nekaj malega novega
Cilinder sklopke na menjalniku obnovljen (je bil prakticno nov, ampak je malo prijel od stanja in sem ga razstavil ter zamenjal gumice) in montiran v nosilec
Pa razdelilnik zavornega ucinka tudi razstavljen in ocišcen, ker do zdej še nikoli noben ni delal
Prebarvan s temp. obstojno, moram samo še zapect barvo danes.
Pri setu za obnovo pomožnega cilindra sklopke je bila v setu napacna manšeta. Pa mi je zgledala nekam dokaj podobna manšeti na menjalniku
Dolžina super, mali premer tudi. Velik premer na menjalniku je edino napacen, ampak sem dal delat oilon pušo za distancnik, da bo lepo naprešana gor in gumice prijela normalno
Ja velik stvari se je treba znajdet pri obnovi starih avtov
Zacel okoli menjalnika podirat. Ocistit prvo, potem padalje zgruntat kako se lotit, al komplet odpret, al ocistit, da se vidi kolk bo še svinjarije vn priteklo in opilkov. Ne vem še.
Na hitro probano. Bo kr lep
Pa do konca obnovljen in sestavljen razdelilec zavornega ucinka zadaj. Zapecena barva 1 uro na 200 stopinjah.