EGR ventil

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

@Alro: =D> =D>
poročam jutri ob priklopu na FiatECU. Upam da je kakšna neumnost, cevka najraje :roll:

lp
j4n3k
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: Če Sep 22, 2011 3:13 pm

alro napisal/-a:Loputa se nahaja kjer ti kaže modra puščica. Če pogledaš še tisti vzvod obkrožen z zeleno, v taki poziciji more bit ko avto laufa, ko avto ugasneš, se premakne v smeri zelene puščice in zapre loputo. Loputa se po nekaj sekundah (saj ne vem točno 10-15s ?) spet odpre in vzvod se vrne v prvotno pozicijo (kot na sliki), če vse dela kot je treba. Meni je že enkrat počla vakumska cevka zadaj, med motorjem in požarno steno in enkrat spredaj na spodnji strani ---> TALE. Obakrat je avto močno zatresel ko sem ugasnil motor, se pa ne spomnem kako se je obnašal med vožnjo v nižjih obratih.

P.S. Naj te ne motijo z rdečim obkroženi vijaki EGR -ja. Stara slika :mrgreen: .

Slika
Hm, domnevam, da je enako tudi pri 2.4 jtdm motorju....ravnokar sem gledal pri mojem in se zadeva ne premika.
Kaj je potem vzrok tega?? Zašteka mogoče?
Je pa res, da mi avto zatrese ko ga ugasnem.

Edit: SEm preveril še enkrat, loputa se odpre ko se avto uganse, vendar samo za kakšno sekundo in nato postavi nazaj v prvotni položaj, tak da zgleda da je Ok.
Uporabniški avatar
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Update:
Egr sem odnesel k lokalenmu avtoelektričarju, kjer smo ga sprobali, elektromagnetek krasno odpira in zapira loputo v ventilu. S tem verjetno EGR odpade?
Prav tako sem po napotkih TribesMan-a avto priklopil na FiatECU, ga zagnal, pustil kako minuto laufat in pod "Actuators" pritisnil "Inlet circ. throttle solenoid valve". Zadevo slišim da nekaj "tik-taka", a same lopute pri sesalnem kolektorju ne premika. Probal sem jo ročno odpreti in zapreti - to gre brez težav, tako da zataknjena ali kaj podobnega ni.
Glede akutatorja na turbini pa žal nevem, kam točno gledati. Vseeno sem poizkusil z FiatECUjem - sliši se, toda nevem kam gledati če tudi premika? Kje točno se to nahaja?

vnaprej hvala za pomoč,

lp, Perme
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Kar se "računalništva" tiče ti bo Tribes bolj pomagal :). Glede te lopute pa probaj vžgat avto in medtem ko ti ga nekdo ugasne glej ta vzvod lopute če in koliko se premakne. Če se ne motim more it dol skoraj za 90° v smeri zelene puščice, da loputo popolnoma zapre, če ne je velika verjetnost, da je kakšna vakumska cevka kje počena. Ko je pri meni malenkost počila tista cevka spredaj, je loputo še vedno malo zapiralo, ampak ne do konca, pa tudi malo zaprta je ostala le dve, tri sekunde, medtem ko sedaj ostane zaprta sigurno več kot 10 sekund pomojem.

@j4n3k, preveri tudi ti koliko se tisti vzvod premakne, mogoče da lopute ne zapre do konca kot bi moglo.
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Perme napisal/-a:Update:
Egr sem odnesel k lokalenmu avtoelektričarju, kjer smo ga sprobali, elektromagnetek krasno odpira in zapira loputo v ventilu. S tem verjetno EGR odpade?
Prav tako sem po napotkih TribesMan-a avto priklopil na FiatECU, ga zagnal, pustil kako minuto laufat in pod "Actuators" pritisnil "Inlet circ. throttle solenoid valve". Zadevo slišim da nekaj "tik-taka", a same lopute pri sesalnem kolektorju ne premika. Probal sem jo ročno odpreti in zapreti - to gre brez težav, tako da zataknjena ali kaj podobnega ni.
Glede akutatorja na turbini pa žal nevem, kam točno gledati. Vseeno sem poizkusil z FiatECUjem - sliši se, toda nevem kam gledati če tudi premika? Kje točno se to nahaja?

vnaprej hvala za pomoč,

lp, Perme
Če ti "klika" in se loputa ne premika to pomeni samo eno... nimaš vakuma.
Zdaj moraš najti kje ti pušča vakumski sistem. To je tudi vzrok za tvoje težave s turbino.
Pri nizkih obratih računalnik odpre vakum in lopatice turbine se premaknejo v pozicijo za doseganje čimvečjega pritiska turbine (to se pri tebi ne zgodi). Ko so obrati dovolj visoki ne rabiš več toliko vakuma za doseganje visokega pritiska turbine, in takrat imaš dober pritisk in avto dobro gre.

Tako da kar lepo vse cevke res natančno pogledat.

Turbina pa je drugače čisto spredaj. Če pogledaš v luknjo med ventilatorjem in mašino boš videl vakumski aktuator turbine, na katerega je priklopljena vakumska cevka. S spodnje strani vakumskega aktuatorja je pritjen mehanizem lopatic turbine. Tam moraš gledat.
Če samo klika je to elektromagnet, ki odpira vakum, vendar če se aktuator na turbini (ali loputi na sesalnem kolektorju) ne premakne, potem nimaš vakuma.
Uporabniški avatar
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ob izklopu avtomobila sem gledal loputo pri sesalnem kolektorju - le ta se ne premakne niti za milimeter. Verjetno to pomeni, da je na kaksni cevki res vidna poskodba, kjer uhaja. Avto, po obcutku sodec, še kasneje "potegne", šele okrog 3000rpm. upam da,nisem kej skode naredil ob ciscenju egrja.
ce sam nebom nasel napake na ceveh vakuma, ga po praznikih peljem k serviserju, pa naj on najde napako.
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Če imaš možnost dvignit avto ali kako pogledat spodaj, poglej prvo to cevko ----> KLIK. Pri meni je bila počena tam na desni strani kjer je nataknjena in tako malo, da skoraj ni bilo videti. Na levi strani kjer je staknjena je tisti vakumski aktuator turbine o katerem govori Tribes. Na zgornji strani poglej to ---> KLIK. Tudi to sem že menjal ker so bile vidne majhne razpoke a ni še delala problemov. Potem pa še na zadnji strani ---> KLIK, kjer je obkroženo z zeleno (spet stara slika - puščica :mrgreen: ) in malo pobrskaj ker od tam se mi zdi da gre še naprej dol in proti tisti loputi.
Če ti niti malo ne premakne lopute more bit fajn počena cevka pomojem ali iztaknjena, razen če je še kakšna razlaga da ni vakuma.
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Treba bo zrihtat vakum...
Uporabniški avatar
Perme
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Jan 29, 2006 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

z veseljem napišem, da alfica zopet normalno diha in povleče od 1800 rpm. Težava je bila, kot sta namigovala Tribes in alro v vakumu - počena cevka na zadnji strani motorja.
Strošek popravila = 10 evrov pri serviserju.
Moram ga še na FiatECU priklopiti, da vidim če so vrednosti prave, a po občutku definitivno so =D>

Hvala obema za koristne nasvete, so bili v pomoč.

lp in čim manj rumenih luči na JTDjih,

perme
Piki
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
Kraj: Ljubljana

Bom kar to temo dvignil. Kje se dobijo neoriginal vakum cevke, tiste na AT so zlatarna ? Vprašal sem pri Adel, pa je rekel samo original na AT...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Cevke za nafto so enake. Dobiš v vsaki trgovini
Piki
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
Kraj: Ljubljana

Če te prav razumem, so cevke za nafto enake vakum cevkam, notranji fi 4mm, zunanji 8mm ?
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Me prav razumeš.
Pomemben ti je samo notranji premer cevi, ki pa se pri teh ceveh dobijo od do. Samo poveš koliko rabiš debele in kako dolge
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

Koliko vam pokaže vrednost na ecuscanu za egr ventil koliko je odrt pri hladnem motorju pri prostem teku?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tega ne moreš primerjat med avtomobili... ta podatek sam po sebi nima nobenega pomena...
Odgovori
  • Informacija