Giulia: Testi in Splošno

Tehnične teme o Giulii in Stelviu

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Pri enigmi so rihtali qv knof za esp off kolikor sem razumel Alana, zato sem rekel da jih kontaktiraj
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

aha bom sou do njih se vprasat, da vidm kaj bodo rekl, drugace mam pa ze ponudbo od squadre, bom vidu
tnx vseeno
Matej46
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:22 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Srednje Bitnje

A mogoce kdo kaj ve a bo prsla kaksna posodobitev navigacije oz.notranja posodobitev zaslona kot jo imajo novejse Giuilie?
Bilo bi dobr mar ne? :D
Stratos
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 20
Pridružen: So Avg 12, 2017 8:14 pm
Vozilo: GiuliaQ2

a je zapora diferenciala v vsaki giulii al samo kot doplačilo?
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

zaporo diff imajo samo Q2, če se ne motim (in verjetno tudi Q4)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kot doplačilo, ne glede na to če gre za rwd ali Q4. Serijsko je samo v Quadrifoglio, vendar ima slednji drug tip samozapornega difa, kot je na voljo v ostalih različicah.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Stratos
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 20
Pridružen: So Avg 12, 2017 8:14 pm
Vozilo: GiuliaQ2

Hvala za odgovore,nekje sem pač prebral da q2 značko dobiš za doplačilo :) sedaj pa samo še sneg čakam da vidim kako se bo obnesla moja Q2 ;)
Malajlo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: To Dec 08, 2020 8:58 am

Pozdrav vsem, čisto frišen na forumu :wink: Sem se pretoklel čez vseh 165 strani... Izvedel pa bolj malo. No, o marketingu AR precej ;)

Ker so deca že veilka, pa ženi sem C4 grandtourerja kupil (ker Fiat Multiple ne dela več, enoprostorcev ni, SUV so mi bljak), bom svojo Cromo menjal za avto, ki bo samo moj. Ne rabim dveh SW pri hiši. Giulio mislim imeti vsaj ducat let oz. do bridkega konca. Če bo tako služila kot (mi še zdaj) Croma, je lahko zadnja pot tudi direkt na deponijo, ko bom dopolnil 80 let in mi vozniško vzamejo.
Ker ne kupujem karoserijske izvedenke, ki je FLAR ne bi imel, in ker se itak sam vozim, pa pol kufer imam karavanov in hočem limuzino z dobrim AT menjalnikom - Alfa Romeo. Za Ghiblija mi mjčkn argumentov zmanjka pri boljši polovici.

Na AT so mi dali v roke 160KM AT8, ker celo življenje FWD vozim in šalthebl premetavam. Ajde, kak MB se je našel v rokah vsake toliko, ni pa da bi imel kako mnenje. Avto kot avto. Giulija? Po parih zavojih in treh rondojih sem se počutil, kot da jo imam že deset let. Grize v ovinke, res. Do zdrsa me ni pustila, mogoče je 160 konjičev premalo (kljub D načinu), ali pa previdnosti kanček preveč. Giulija, moja, moja. Zaljubljen.

Nove ne bom kupoval, sem se pred leti odločil, da samo še rabljene avtomobile kupujem. Čuden, vem. Ali pa sem imel srečo z zadnjimi tremi avtomobili. Pa vsaj 25k drugih razlogov imam, kje evre porabiti za kaj drugega ;) Iz tega razloga tudi cel kup vprašanj, ker sem se izgubil med spiski oprem po različnih trgih.

Torej ...
Ena splošna, za debato: bencin ali diezel. Glede na to, da prevozim vsaj 25kkm/leto, me bo bencin koštal jurja več. Moj mehankar je brez obotavljanja rekel dizel. Ker ima oboje turbino, pa da pumpe ne crkujejo, pa svečke moraš menjati, je vzdrževanje tam-tam? Ampak menda so dizli (pre)glasni. Testna je bila čisto sprejemljivo glasna. 200HP TB nima dveh rorov zadaj (ampak spet nekatere pa celo imajo; razen če je samo odbijač menjan), 280 konjev bi pa samo čez Gorjance lahko gnal. Dizel pa manj kuri. Ampak dizle v stran porivajo.

Glede Q4 ali RWD - cincam, če res rabim Q4. Gume imam vedno v odličnem stanju in kupujem premium znamke (primarno gledam na rezultate v mokrem), da bi se pa samem snegu vozil, se pa niti ne spomnim več. Kako se (dotično) Guilja z RWD obnese ne tistih par zaplatah snega, na katere vsake toliko naletiš? Opravi elektronika, razporeditev teže svoje? Bolj kot zadnji konec me skrbi prednji, da ne gre naravnost v ovinku... Izbira Q4 je precej borna, in če mi cena odgovarja, pa nima deljive zanje klopi, ima tamalo navigacijo, grde feltne, barva čeljusti ne paše (modra in rumene čeljusti? Ne no...)

Asistenčni sistemi - tista testna je imela ACC in je lepo sama peljala. Do zaustavitve. In na semaforju je tudi sama speljala, ker smo stali samo tiste dve skundi. Menda naj se sama ne ustavi, če nimaš ACC (tako pravijo na AT), prav tako naj ne bi imela aktivnega lane assista. Nekaj se vas je vozilo z verzijami brez ACC. Kaj zna brez tiste tipke levo na volanu? Nemške imajo vse FCW in AEB (torej full stop). Ni da bi umrl brez tega, ampak ko zijaš čez ramo na levo desno, pa tistemu spredaj avto crkne pri speljevanju, si hitro preblizu. ACC kot tak - če ima FCW, načeloma izklopi (navaden) tempomat? LDW pa samo opozarja, ali zna sam popravljati, čeprav nimaš ACC? Saj je zoprn, ker nazaj na vozni pas nikoli ne dajem desnega smernika in se potem z volanom pregovarjaš, pride pa prav, če kaj po tleh pobiraš, ali pa brskaš po žepih jakne na zadnji klopi (o kakšnih nujnih mejlih ali SMS ne bom nadaljeval ...)

In infotainment - Android oz. Apple Car je opcija, ali je na 8.8'' serijsko? Ali je to šele "od leta xy dalje" normalno? Ali je serijsko tudi na 6.5''? Da ne bom nekih xCarLinkov tlačil v relativno nov avto.

Pri opisih in fotkah oglasov pa je itak tako, da eni preveč naštejejo, drugi pol izpustijo. Pa že tako je cel kup dilem glede barve, pa notranjosti, pa ja al ne šibedah, pa Veloce zici, pa vse leder ali delno, pa kdo bo 19'' gume plačeval, ... No, vsaj glede tega vem, da mora biti vsaj 18''. Pa črna. Ali pa bela. Ali pa rdeča. MonteCarlo modra? Arghhh ...
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Pozdravljen in dobrodošel na forumu.

Hvala za prijetno berljiv spis.

Moje mnenje - dizlom se končuje življenjska doba, jaz bi na tvojem mestu gledal samo bencin. 200 konjev je več kot zadosti 2.0 MA (sem vozil testnega Stelvia Q4 200 hp bencin). Absolutno ZF8 menjalnik, ki je res vrhunski. Če v Sloveniji ni kakšne pametne se splača poseči po uvozu. Za asistenčne sisteme bi mi bilo popolnoma vseeno. Sigurno je za vzeti ksenonske žaromete.

Črna Giulia je strup, ko je opremljena s pravimi platišči. Bela mi je nekako predolgočasna, rdeča je pa večna klasika kar se Alfe tiče :)
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Oprema velocec je super, Ti je pa oprema, ki bi jo jaz trenutno imel. Bencin dizel kaj pa vem jaz imam dizla 180 in je dober Mal je glasen ampak ok. Definitivno 210 konjev ampak bi raje vzel bencinko 280 HP. Lep pozdrav.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Bencin/Dizel - bencin. Vozil oba, bencinar je neprimerno bolj uglajen in tekoč za vozit. Dizel sicer kar se zmogljivost tiče za 180/210 konjev ne razočara, vendar je za moje pojme bencinar brez dvoma edina prava izbira.

RWD/Q4 - vozil v snežnem metežu v Švici na precej visoki nadmorski višini, in je RWD opravil vso delo brez problema. RWD so tudi malo nižje in izgledajo lepše.

Asistenčni sistemi; ACC je do MY2020 bil doplačljiv; vendar imajo modeli brez ACC vse potrebne komponente da se ga doda naknadno z nakupom drugih obvolanskih tipk in aktiviranje ACC-ja preko namenskega programa (multiecuscan?, wiTECH,...). Brez tega ima zgolj klasičen tempomat.
FWD in AEB imajo načeloma vsi serijsko, zato pa lahko dodaš ACC relativno poceni tudi če ni bil del dodatne opreme ob nakupu novega. Z MY2020 pa so ACC zamenjali z avtonomno vožnjo; tako da če si testiral MY2020 je verjetno to bilo to.

Android Auto/Apple Carplay pa mislim, da so dodali z MY2018.

Kar se tiče asistenčnih sistemov in dodatne opreme je pa Giulia precej za konkurenco - na kar je jasno nakazovala tudi slaba prodaja (že pred covidom19). Njena daleč glavna atributa sta še vedno vozna dinamika (+volan) ter izgled; vse ostalo je žal trenutno bolje pri konkurenci.
Tako da rabljene so vsekakor smiseln nakup, odštet tako velike denarje za nov avto, ki še vedno fura zgolj xenonke in vzvratno kamero z daleč najslabšo resolucijo v segmentu, ko ti konkurenca za enak denar nudi oh in sploh tehnologije pa je precej težje upravičit. Enako mi pravijo tudi v avtosalonu ko pokažejo avto zainteresiranemu aktualnemu lastniku avta nemške trojice, jih pogled na dodatno opreme in infotainment enostavno odvrnejo od nakupa, ker ima teh zadeveščin njihov par let star avto več in bolje.
Tako da nekomu komu je prioriteta vozna dinamika je Giulia top izbira; sploh z aktivnim vzmetenjem nudi več udobja in hkrati več športnosti kot po zasnovi najbolj podoben konkurent - BMW 3.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Točno tako lizard, ima pa veliko izbiro rabljenih na mobile.de sam ni pa napisal koliko denarja je pripravljen dati ker je med 20.000 in 40.000€ velika razlika. Za dobrih 30.000€ bi moral dobiti lepo veloce opremo :D =D>
Malajlo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: To Dec 08, 2020 8:58 am

Ja, dizelc se valja na mobile.de, kolikor hočeš. Bencinskih za podobno ceno ne dobiš, ali pa jim kaj manjka. Npr. dva rora zadaj :lol: Cel fuk. Ma, ne dam več kot 25k. Nekaj mi mora za servis ostati :wink: Pa čez eno leto bom moral še (prvi...) hčeri kupit avto. Poleg izpita.
Imam občutek, da bom počakal še kak mesec, da vidim, kaj se bo januarja dogajalo. Cene so v par mesecih vsekakor šle gor. Potem bo pa že pomlad, preden se bom z novo lubico lahko vozil :cry: Trezno glavo obdržati in biti potrpežljiv je najtežje, ko se zapičiš v nekaj.

Ja, najdejo se letnik 2019 z vsega 50k km, pa pod 25 jurjev in pitaj boga, kaj je narobe z avtom. Pa še na 17''! Kdo daje to na tak avto?! Kriminal! Aja, pa po možnosti je še kje čisto na severu Nemčije, ali pa na Siciliji.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Ja potem boljše , da še počakaš nekaj mesecev ti pa toplo priporočam veloce opremo. Lep pozdrav.
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Sprobal testno Giulio 2.2 z ročnim menjalnikom. Ubistvu kr luštn menjalnik, dokaj kratek in hiter za šaltat. :-({|=
Odgovori
  • Informacija