Moj trenutni vozni park...
Re: Moj trenutni vozni park...
zaradi teh f...g cilindrov sem jaz dve leti razmisljal, al naj 166ko zakurim. Pa mislim, da nisem bil edini na forumu, vem za vsaj se dva forumasa, ki sta imela tezave s tresenjem sklopke. Ena 166 se je med drugim zarad tega predelala na enomasni vztrajnik iz GTA, pa je treslo se vedno.
- pero666
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
- Prispevkov: 1426
- Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Re: Moj trenutni vozni park...
Eh sranje.
Reklamacija, pa še daljša zamuda
Reklamacija, pa še daljša zamuda

Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
- El Barto
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006 - Prispevkov: 6745
- Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
- Kraj: Gorje

Re: Moj trenutni vozni park...
Od danes spet dela Kappa.
Sem včeraj potem v drugi trgovini naročil nov cilinder. Pridem iskat, niti najmanj ni za Kappo pa čeprav je kataloška od Kappe in gor je napisano, da je za Kappo. Kr neki. Potem izberem ustreznega, danes dobil in namontiral.
Prestavlja se super, le za 5. prestavo zmanjka za komarjev qurac! Še vedno iščem mehanizem za prestavljanje...
Sem včeraj potem v drugi trgovini naročil nov cilinder. Pridem iskat, niti najmanj ni za Kappo pa čeprav je kataloška od Kappe in gor je napisano, da je za Kappo. Kr neki. Potem izberem ustreznega, danes dobil in namontiral.
Prestavlja se super, le za 5. prestavo zmanjka za komarjev qurac! Še vedno iščem mehanizem za prestavljanje...

- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5991
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...
Dogaja, polno tega. Malo pa le uspel tudi Kappo urediti.
Sklopka. Reklamiral cilinder in kot sem pričakoval, zavrnjeno. Ni ga namreč montirala strokovno usposobljena oseba, beri mehanik. Za naj se ne čudijo, da se kupuje v tujini preko spleta, kjer teh nebuloznih težav ni. Pa še ceneje je, neprimerno ceneje.
Avto slabo gre. Ni jasno zakaj, potem se pa spomnim, da sem 2x pobiral in vlekel za sabo volno iz izpuha. Avto rektalno dobi endoskopsko kamero in visim, da nič ne vidim. Vse zabasano. Izpuh se je znotraj sesul vase. Iščem izpuh in so že prav zlatarske cene za spodobno zadevo. 250€ po piskru, kar za oba piskra znese morje €€€! Potem se odločim za poljaka in njegovo železje v vrednosti 95€. Čisto spodobno, le nosilci so malo preozko odmerjeni in so gumice precej napete.

Pred tem sem skuril prednje zavore. Ploščice. Tudi ko sem do konca zahodil zavorni pedal, ni nič zaviralo. Ploščice čisto popokane. Zamenjam z nekimi Textar, švoh zavorni učinek in spredaj D tudi cvili. In še vedno slab zavorni učinek. Ko parkrat zaporedoma hitro pritisneš na pedalo pa bolje zavira. Verjetno glavni zavorni pedal pušča med prekati. Se vidi, kako je na delu med prekatoma ena gumica boj stisnjena in ni dobro tesnilo. Kupim gumice, za razdreti zavorni pedal pa delam celo znanost. A je čisto enostavno. Cel je aluminijast in edini zatič je jeklen, katerega se enostavno izvleče z magnetom. Zamenjam gumice, vse sestavim in prezračim. Zadaj opazim, da so ploščice tudi v podnu. Še to kupovat… Pa se spomnim na @Gregson007, kontaktiram in še ima ploščice viška. Vzamem zamenjam in sedaj avto lima na šipo! Brez cviljenja seveda. In ne, ni bil problem, da zavore ne bi bile prezračene že prej, ker jih preventivno vsakič malo prezračim, ko se menja sezona gum.

Spotoma sem rešil še težavo 5. prestave. Navaril na vzvod, ga ustrezno oblikoval in voila, 5. prestava je nazaj

Zadevšna je dobila tudi obnovljena platišča in nove letne gume. Pravzaprav sta oba avta dobila nove letne gume.

Zadnji poseg je bil pa redni servis na 540000km. Zračni in oljni filter, olje Shell Helix Ultra 5W-40, Svečke Denso. Predhodne so bile po nekaj manj ko 30000km čiste. Motorče dela kot je treba.

Vmes smo imeli pa 2x tudi obilnejši pošiljki puščavskega peska.

Sklopka. Reklamiral cilinder in kot sem pričakoval, zavrnjeno. Ni ga namreč montirala strokovno usposobljena oseba, beri mehanik. Za naj se ne čudijo, da se kupuje v tujini preko spleta, kjer teh nebuloznih težav ni. Pa še ceneje je, neprimerno ceneje.
Avto slabo gre. Ni jasno zakaj, potem se pa spomnim, da sem 2x pobiral in vlekel za sabo volno iz izpuha. Avto rektalno dobi endoskopsko kamero in visim, da nič ne vidim. Vse zabasano. Izpuh se je znotraj sesul vase. Iščem izpuh in so že prav zlatarske cene za spodobno zadevo. 250€ po piskru, kar za oba piskra znese morje €€€! Potem se odločim za poljaka in njegovo železje v vrednosti 95€. Čisto spodobno, le nosilci so malo preozko odmerjeni in so gumice precej napete.

Pred tem sem skuril prednje zavore. Ploščice. Tudi ko sem do konca zahodil zavorni pedal, ni nič zaviralo. Ploščice čisto popokane. Zamenjam z nekimi Textar, švoh zavorni učinek in spredaj D tudi cvili. In še vedno slab zavorni učinek. Ko parkrat zaporedoma hitro pritisneš na pedalo pa bolje zavira. Verjetno glavni zavorni pedal pušča med prekati. Se vidi, kako je na delu med prekatoma ena gumica boj stisnjena in ni dobro tesnilo. Kupim gumice, za razdreti zavorni pedal pa delam celo znanost. A je čisto enostavno. Cel je aluminijast in edini zatič je jeklen, katerega se enostavno izvleče z magnetom. Zamenjam gumice, vse sestavim in prezračim. Zadaj opazim, da so ploščice tudi v podnu. Še to kupovat… Pa se spomnim na @Gregson007, kontaktiram in še ima ploščice viška. Vzamem zamenjam in sedaj avto lima na šipo! Brez cviljenja seveda. In ne, ni bil problem, da zavore ne bi bile prezračene že prej, ker jih preventivno vsakič malo prezračim, ko se menja sezona gum.



Spotoma sem rešil še težavo 5. prestave. Navaril na vzvod, ga ustrezno oblikoval in voila, 5. prestava je nazaj



Zadevšna je dobila tudi obnovljena platišča in nove letne gume. Pravzaprav sta oba avta dobila nove letne gume.

Zadnji poseg je bil pa redni servis na 540000km. Zračni in oljni filter, olje Shell Helix Ultra 5W-40, Svečke Denso. Predhodne so bile po nekaj manj ko 30000km čiste. Motorče dela kot je treba.

Vmes smo imeli pa 2x tudi obilnejši pošiljki puščavskega peska.



- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5991
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...
Danes naredil še letni tehnični spotoma..
Tako s5 1 leto

Tako s5 1 leto



- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5991
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...
Zdaj pa leto dni brezskrbne uživancije 

Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270
viewtopic.php?f=8&t=44270
- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
- Prispevkov: 9405
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Moj trenutni vozni park...
MaStr napisal/-a:brezskrbne
Kaj je to brezskrbna uživancija za leto dni?
Nimamo vsi novih avtov

- Banny
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 1824
- Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
- Kraj: Tolmin
Vrni se na Ostali ITALIJANSKI avtomobili
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov