Nisem čisto vsega prebral, ampak v A načinu (Advanced Efficiency) je to povsem normalno. Za N pa ne vem. Jaz imam letnik 2019, 2.2 diesel (190 KM), in v bistvu mi je zadeva všeč.
Evo poročam....
Funkcija izklopa pogona se izklaplja in vklaplja normalno in brez cukanja.
Sploh ne opaziš, razen preko merilnika vrtljajev, ko gre motor v “prosti tek”.
V glavnem... Avto se vedno cuka, vedno hujse je. Pri Stepančicu so mi nalozili nov program pri servisu. Nekih 14 dni je bilo v redu, potem pa se hujše.
Ocitno gre za napako. Zdaj moram najti nacin kako resiti to.
Dober mesec sem lastnik Stelvia. Moram sam pohvalit tako vožnjo z njim kot vse ostalo....Žal pa so se pojavile težave z menjalnikom. Namreč še dan prej vse normalno zjutraj pa težave z menjavanjem....občutek kot da ne ve v katero brzino bi prestavil ni več nežnega prestavljanja, motor gre v obrate kot da drži sklopka, ne gre v klanec, rikverc skorajda ne gre oziroma je treba kar uredu stopit na plin........Ali je kdo že imel podobne težave?
Hvala za vaše odgovore in mnenja....
Da težave so v vseh načinih tudi rikverc. Občutek kot da sklopka ne spusti . Motor gre v obrate ob prestavljanju se čuti sunek.Če greš v klanec se avto skoraj ustavi. Letnik 2021 in 91.000km. Avto uvožen iz Belgije. Servisna knjižica zadnji servis 20.3.2023 ni pa razvidno ali je bil servis menjalnika opravljen
Gre Stelvio na servis na Kras , da pregledajo glede menjalnika.....upam, da je samo kakšna '''''trapasta napaka'''' in ne kaj hujšega ..... Poročam ko uredijo....
Na servisu (Zega) odkrili težavo za težave z menjalnikom......puščanje na fleksibilni cevi povezava med hladilnikom olja in menjalnikom. Baje zelo,zelo redka okvara...