Dogaja, polno tega. Malo pa le uspel tudi Kappo urediti.
Sklopka. Reklamiral cilinder in kot sem pričakoval, zavrnjeno. Ni ga namreč montirala strokovno usposobljena oseba, beri mehanik. Za naj se ne čudijo, da se kupuje v tujini preko spleta, kjer teh nebuloznih težav ni. Pa še ceneje je, neprimerno ceneje.
Avto slabo gre. Ni jasno zakaj, potem se pa spomnim, da sem 2x pobiral in vlekel za sabo volno iz izpuha. Avto rektalno dobi endoskopsko kamero in visim, da nič ne vidim. Vse zabasano. Izpuh se je znotraj sesul vase. Iščem izpuh in so že prav zlatarske cene za spodobno zadevo. 250€ po piskru, kar za oba piskra znese morje €€€! Potem se odločim za poljaka in njegovo železje v vrednosti 95€. Čisto spodobno, le nosilci so malo preozko odmerjeni in so gumice precej napete.
Pred tem sem skuril prednje zavore. Ploščice. Tudi ko sem do konca zahodil zavorni pedal, ni nič zaviralo. Ploščice čisto popokane. Zamenjam z nekimi Textar, švoh zavorni učinek in spredaj D tudi cvili. In še vedno slab zavorni učinek. Ko parkrat zaporedoma hitro pritisneš na pedalo pa bolje zavira. Verjetno glavni zavorni pedal pušča med prekati. Se vidi, kako je na delu med prekatoma ena gumica boj stisnjena in ni dobro tesnilo. Kupim gumice, za razdreti zavorni pedal pa delam celo znanost. A je čisto enostavno. Cel je aluminijast in edini zatič je jeklen, katerega se enostavno izvleče z magnetom. Zamenjam gumice, vse sestavim in prezračim. Zadaj opazim, da so ploščice tudi v podnu. Še to kupovat… Pa se spomnim na @Gregson007, kontaktiram in še ima ploščice viška. Vzamem zamenjam in sedaj avto lima na šipo! Brez cviljenja seveda. In ne, ni bil problem, da zavore ne bi bile prezračene že prej, ker jih preventivno vsakič malo prezračim, ko se menja sezona gum.
Spotoma sem rešil še težavo 5. prestave. Navaril na vzvod, ga ustrezno oblikoval in voila, 5. prestava je nazaj
Zadevšna je dobila tudi obnovljena platišča in nove letne gume. Pravzaprav sta oba avta dobila nove letne gume.
Zadnji poseg je bil pa redni servis na 540000km. Zračni in oljni filter, olje Shell Helix Ultra 5W-40, Svečke Denso. Predhodne so bile po nekaj manj ko 30000km čiste. Motorče dela kot je treba.
Vmes smo imeli pa 2x tudi obilnejši pošiljki puščavskega peska.
