Zdaj ti to poveš Hec, hec. Sem sicer razmišljal tudi o tem, pa sem nekako imel vtis, da je to bolj specialističen postopek. Koliko je to težko naredit?
Regulator zamenjan, nobene razlike. Mehanik sicer pravi, da nekaj čez 80 barov pri verglanje je ok, da komaj ko vžge da več od sebe?
Da bi bilo bolj smiselno preveriti injektorje, ker pod pumpo sicer da je nekaj mastno, ampak nič kritičnega...
kot sem ti že na prejšni strani pisal....preveri injektorje, če puščajo ( povratni vod ?).....sem imel zelo podoben primer, s podobnim tlakom....vžgal je, ampak res težko. ko je vžgal, je delal BP
kaj pa senzor glavne gredi?
PS: tribes sicer pravi da pod 200Bari ne vžge ampak če se ne motim, pri meni je bilo tudi okoli 90 barov med verglanjem, če se prav spomnim....ko je zalavfala, je bilo takoj na 300
Binji napisal/-a:Injektorji so bili preverjeni z lončki, ne puščajo. Danes grem sicer po ene druge, ki naj bi bili pred kratkim obnovljeni.
to si torej preveril le na povratni vod, lahko šuščajo tudi v cilindre.....posledica je da bolj kadi ( sploh na mestu)
Binji napisal/-a:
Kako senzor glavne gredi preverim?
hja.....ne vem.....avto samo vergla, vžge pa ne res pa je, da se ponavadi to začne pri vročem avtu, pri hladnem pa dela....
meni se je prižgala lučka za motor, glede napak pa nebi vedel, ker takrat nisem imel s seboj PCja
malo preglej forum, je bilo o tem dosti pisanega in tudi kje se nahaja in kako se menja...
Pumpe nismo, injektorji so zdaj v procesu menjave, pa bomo videli. Pumpo imam tudi še eno na zalogi, ki bi morala biti v redu. Bi morali biti že včeraj menjani, pa seveda če lahko zajebava, tudi bo
Pumpa menjana, po 4 urah stanja je avto vžigal kot puška. Do naslednjega dne, ko se je zgodba ponovila... Potem smo posumili že na nafto, spumpali vse ven, novo noter. Na zalogi so trije regulatorji na pumpi, vsi trije so bili že sprobani, z vsemi enako. Z enega avta smo vzeli še senzor tlaka in senzor glavne gredi, čeprav načeloma naj bi oba delovala.
Z drugim senzorjem glavne gredi je morda bolje, topel vžge, tudi če mora parkrat obrnit.
Menjal sem še tale razdelilec ali karkoli je že, pripet na sesalni kolektor. Po tem se mi je začela pojavljati napaka P0191 fuel pressure control vsakič, ko malo bolj pohodim v 4. prestavi. A je to sploh možno, ali je bolj naključje? Ker obenem mi je uspelo še zaliti vse območje tam okoli z nafto...
Danes zjutraj je recimo zjutraj bila čisto mrtva, ene 4x sem poskusil, pa ni niti zakašljala. Ko sem špricnil nekaj brake cleanerja noter je vžgala na prvi obrat ključa. Po ene 15 minutah sem prišel nazaj, ugasnil, probal, pa je vžgala.
Bom dal zdaj testirati injektorje, da vsaj vidimo stanje.. Noter so sicer 4, ki naj bi zagotovo bili ok (1 se pa ni premaknil in je ostal noter), ampak tako bomo vsaj vedeli pri čem smo...
- če je notri voda: dizel plava na vodi, oba materiala se kaj hitro ločita in je jasno vidna ločnica med njima, sploh če je dizel obarvan
- če je notri bencin: zaradi manjka mazalnosti goriva kaj hitro pride do pregretja komponent in posledično hujše okvare motorja. Bencin in dizel imata tudi različno gostoto in se ločita (dizel 0,84 in bencin 0,75 in voda 1,00)
- če je dizel neustreznega razreda - poletna zaloga, ki je obstojna do 0C, ima pa že težave z izločanjem parafinskih kristalov pri 5C. Pojasnilo bi napako tlaka goriva, saj takšno gorivo pri zrmzali ni več zadosti pretočno. Gorivo postane motno, gostejše, zna se že tudi ločit na sestavne dele (biogorivo, parafin, fosilno gorivo, aditivi, barvila in dodatki proti penjenju), sploh pri kakšnih -5C.
- primešano kurilno olje pa nima vpliva na dizel, bi pa postalo gorivo obarvano rdeče (zakonsko predpisano barvilo).
Imam ga še 15 litrov
Nekje ločnice niti ni videti, edino neka medu podobna zadeva na dnu. Sem tudi jaz pomislil pri tem na kakšen parafin. Je tudi res tako motno videti. Moram peljati na test, samo se ne vozim ravno več pogosto mimo Vodic...
Sem še malo analiziral težavo s P0191. Če prav sklepam po podatkih hoče loviti pravi pritisk, pa mu ne uspe? Verjetno bi to lahko bilo tudi zaradi puščajočega injektorja?
V oči pade tudi razlika med željeno in dejansko količino zraka. Maf torej? Mimogrede, pri vžigu sicer ni razlike, tudi če odklopim maf senzor.
Podatek o željeni količini zraka je popolnoma nepomemben.
Napaka je povezana s pritiskom goriva. Pritisk je prenizek.
Računalnik javi napako na regulatorju pritiska goriva, ker je v računalniku nastavljena mejna vrednost na regulatorju, pri kateri se sproži ta napaka. Ampak vzrok je prenizek pritisk, regulator samo poizkuša rešit situacijo, ampak je ne more.
Napaka je 99% v CR črpalki.
Če je kaj kritičnega na injektorjih bi moral imeti motor zelo čuden zvok. In na povratku enega ali več injektorjev bi bila velika količina nafte.