Hvala
Torej update po dolgem času. Nisem skoraj nič delal pri motorjih od decembra dalje
Sem še do konca dolžn objavit obnovo 3.0 V6 12V QV motorja.
Zamenjana osovina pogona oljne črpalke
Tesnilo
Obe glavi na motorju
Stegovanje glav
Merjenje vseh dročnikov in podložk, da se je luft naštelal
Očiščeno in zaščiteno ohišje napenjalca zobatega jermena
Sestavljanje
Vidim zopet pretegnjen spodnji stojni vijak..
Bom jz to zamenjal. In seveda kot vedno...
Po ene par poizkusih je končno spustil
Nov stojni vijak
In zmontiran napenjalec. Žal je ta pocinkan del napenjalca grd, je drugačen kot kasnejši in ker ga sestavlja več delov, ga nisem mogo dat pocinkat.
Zmontiran zobnik pogona pumpe
Zaprt s pokrovom in novim oringom
Čiščenje in lepšanje delov termostata in vseh razdelilnih členov nad vodno črpalko
Novi M7 vijaki
Prvi del zmontiran na vodno pumpo
Pri drugem mi je pa manjkal en tesnil, ker AJUSA včasih daje kr ena tesnila zraven...
Tko da sem nardil pravega
Vse skupaj sestavljeno s termostatom
Zmontiran izmenjevalec/hladilnik olja, ki so ga italijani uporabili od nekih traktorjev (brez heca!
). Komaj našel original kvadratni oring.
Nov rotor in razdelilna kapa
Zmontirani nosilec klime in senzor nivoja olja
Zamenjan tesnil pokrova olja in oringi palčke za olje
Vse zaprto odzgoraj
Naslednje na vrsti so bile jermenice
Iz rjavih v čiste
Novi oringi za vmesni del jermenic
Jermen zmontiran
Jermenice stegnjene. Brez original ključa je tole zelo težko
Očiščena loputa gasa
Očiščeni krom rorčki
Novo tesnilo lopute gasa
Sesalni kolektor zmontiran
Raili in injektorji zmontirani
Loputa gasa
Dodani še krom rorčki
Potem je bila pa malo dilema ali navadne objemke ali mogoče objemke od manšet polosovin. In slednje izpadejo dosti bolj original. So sicer samo za enkratno uporabo, ampak itak se ne snema glih pogosto sesalni..
Že kr zgleda
Motorček prostega teka
Zatesnjen zadnji mostiček
Zalepljen karter
Naknadno prišle iz cinkanja cevi vode. Sem jih pozabil dat v prvi rundi z vsem ostalim
Kompletno obnovljen alternator in testiran. Novi vsi ležaji, regler, krtačke, kondenzator.
Zapiranje jermena
Dodane nove cevi in vžigalni kabli
In motor gotov
Očiščen vztrajnik
Površina ni bila poravnana in pobrana. Sem samo jz "prešmirglal", da sem očistil vso svinjarijo zapečeno. Po eni strani bi se lahko pobrala malo površina, po drugi je bil pa kr raven, brez nekih groznih neravnin, pa še drejar je bil glih odsoten za 2 tedna in ni bilo časa čakat.