Vizualno je tudi meni vsec, sploh notranjost mi sede. Tudi cene se mi zdijo na mestu, sploh glede na skok cen novih avtov.
Je pa zal res avto za "rajo", temu primerni so trenutno tudi motorji. Kdaj pridejo mocnejse izvedbe, a kdo ve?
V celoti se mi zdi zelo dober, vendar nekaj malenkosti manjka, da bi me 100% prepričala.
1. Motorji s 130KM za tak avto so zame podhranjeni. Manjka vsaj 20KM. Gre se za športno znamko in pri tem pričakujem, da pri tem malo odstopa od "klasičnih" avtomobilov. Če primerjam z mojo 159, ki ima podobno težo potem, je to odločno premalo.
2. Pri vstopnih modelih Sprint in Super ni teh novih luči. Ravno te nove luči naj bi bile zaščitni znak Tonaleja potem pa ugotoviš, da so na voljo samo pri višji opremi.
3. Sprednja V maska v črni barvi me ne prepriča. Kot da oblikovalci ne bi imeli nobene ideje. Samo polno ene poceni črne plastike, ki deluje kot avto, ki ni kolesih nima radkap in se vidijo tiste črna jeklena platišča. Edino TI izvedba ima ta V grill obravano s srebrno satin barvo podobno kot Giulia ali Stelvio.
4. Malo več bi pričakoval od same dinamike vožje saj vedarle gre za športno znamko. Verjetno je to povezano s podhranjenostjo motorja.
Ampak kljub vsem zgoraj opisanim pripombam, bi jo z veseljem imel.
Tudi Komotar se v svojem testu strinja, da dinamika ni ravno najboljša točka te Alfe.
Res je, že po mrtvosti teme sodeč, zaprisežene alfiste dotični model niti malo ne zanima. Samo, hm ... ... Avtomobil, vsaj za vsakdanjo uporabo, je pač rezultanta večih dejavnkov. Še vedno je bolj všečno imeti alfo za vsakdanjo uporabo, kot pa na primer kakšnega Japonca.
Saj te alfiste tudi Giulia ni zanimala, dokler ni po 3-5 letih bila uvožene iz tujine to je namen tega modela - prodaja med tistimi, ki jih znamka zanima, in tistimi, ki jim ni toliko pomembna. Kot avto je zelo dober in svojem razredu konkurenčen. Osnovne luči, katere so zdaj nek kamen spotike so pa vseeno v LED tehniki (Giulia še do lani ni bila na voljo z LED) + dejstvo, da marsikateri konkurent še vedno vgrajuje halogen v osnovne modele.
Tonale ni Stelvio, to pojasni že cena vstopnega modela. Edina kritika je, da cenejšima verzijama ne gre dodati 160KM motorja, šele TI in naprej...
O testu Komotarja pa ne bi, testiral je avto, ma peljal se ni niti metra
Ali bo Tonale avto, ki bo Alfi prinašal denar bomo šele videli. Konkurenca v tem segmentu je zelo huda. Zato pravim, da bi morala Alfa dati zraven tega avtomobila še nekaj športnih "bombončkov", ki bi dodatno pritegnili morebitne nove kupce.
Ta avto res nima veliko skupnega z značko ki jo nosi.
Vozna dinamika ni primerna Alfi, moč motorja prav tako ne. Veloce in 160 KM! Super za konec 80tih.
No vsaj izgled armaturke je še avtomobilski, ne da imaš pred sabo televizijo! Sedeži nastavljivi le ročno, še dobro, da šipe niso na kurbl. Ročica avtomatskega menjalnika iz dizaster. Pedalo zavore je preveč oddaljeno od leve podloge za nogo, vmes je luknja za celo stopalo. Nerodno za zaviranje z levo.
Kar pa se tiče oblike pa ne bom sodil. Meni tudi stelvio ne sede.
Avto za množice. Moja žena je navdušena! Giulia ji preveč skače.
1. AR 146 1.6
2. AR 156 2.0 selespeed
3. AR Spider TBi
4. AR Giulia veloce
5. AR Tonale Ti
6. AR Giulia competizione
Za tak avto je 160KM čisto dovolj. Bolj se mi zdi podhranjena tista verzija s 130KM.
Zdej če bi imel rad bolj športno varainto pa ti je na voljo tudi Tonale z 275 konji.
Pač avto je stvar kompromisov, da na eni strani pritegne čim večjo množico kupcev in na drugi strani pa da je čim bolj stroškovno ućinkovit s strani Stelantisa. Čas pa bo pokazal, če je ta kombinacija za Alfo prava. Žal številke prodaje do sedaj niso bile na njeni strani.
To da se Tonaleju gleda v zobe glede ročno nastavljivih sedežev je zadnje kar bi mu lahko očitali
Da malo obudim temo.
Več kot očitno je, da Tonale ni priljubljen preveč med "alfisti", kar je logično glede na segment in tehniko ki jo ima, medtem ko o Giuliji/Stelviu se je debatiralo na veliko.
Zanima me če kdo ima ali pozna ki vozi 1.3 PHEV 280PS, rabim par informacij iz prve roke. Emil Frey ne pride v poštev, ker več podatkov imam ali pridobim sam kot v salonu.
Tudi z Italjanskimi in Usa facebook skupinami, katere se kar pogosto polnijo s slikami novih lastnikov, si nočem grenit življenja, ker ko vidim vprašanja s sliko kaj bi bilo narobe, na sliki pa lučka za pritisk v pnevmatikah, me mine da bi sploh začel debato