Tkole, tole so moje izkušnje;
zafrkavala me je neodzivnost avta do 3000 rpm in cukanje, ko je bil mrzel (bognedaj s prižgano klimo). Po cviljenju in jamranju okoli mehanikov sem se odločil, da vzamem stvar v svoje roke in sem probal sam očistit LMM. V glavnem zadeva špila 100% bolje, avto vleče lepo od 2000 rpm naprej in ne umre več, ko prestaviš eno prestavo višje
Sprva sem LMM pošprical z nekim poceni kontakt sprayem, ki mi je naredil sumljiv bel film in avto ni šel nikamor več od 5000 rpm naprej.
Potem sem probal po nasvetu mehanika še z Motulovem Contact cleanerjem in zadeva špila. (ne vem pa kje se ga da kupit).
Za odšraufat LMM je treba met Torx varnostni nastavek (z luknjo), mislim, da ima oznako T20 (v Bauhausu jih majo od Uniorja 2 kom. za cca 800 sit) in Contact cleaner. Dober bo tudi Isopropilni alkohol (Chemo). Z njim se pošprica v odprtine na LMM in počaka, da zadeva izhlapi. Vsega skup je slabih 20 minut dela in z nekaj sreče avto špila.
Aja, obvezno je treba odklopit akumulator. Če bo LMM dobro očiščen, potem ni treba resetirat računalnika, ker mora avto takoj lepše laufat.
Glede na to, da jih je kar nekaj na forumu z omenjenim problemom, upam, da bo vsaj komu tole pomagal. Ni nujno, da bo delovalo (lahko, da je napake drugje, oz. je treba LMM pač zamenjat), meni je pomagalo.