Zivjo
Vcera se mi je zgodilo nekaj.... Odlomila se mi je kljuka za odpiranje voznikovih vrat! Ja prav ste prebral. Kolikor sem dosedaj zasledil se to ni zgodilo se nobenemu. Zdaj pa tezavica! OK kljuko razmisljam da grem danes iskat na odpad. Zdej je pa tu problem ker ne vem, ali je kljuka zakovicena, ali je privijacena z notranje strani. Pa se ne vem kako oz. ce se sploh da zamenjat kljucavnico v kljuki? Kako se pobere tapiserijo
dol?
PS:
Bom popoldan po sluzbi prilepil slike, da vam bo jasno kaj se je zgodilo
Vse je lepo prišraufano - glej eLarn:
Procedures > 70 FITTINGS > 7005 PASSENGER COMPARTMENT FRO... > 7005C front lock controls > 7005C10 front door outer handle - r r with door panel removed
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Oh seveda ni zakovičen.
Za tapeto pa najdi vse vijake.Pol kljukico za odpirat,pod zvočnikom,pod utorom za zapirat...
In tudi kljuke zamenjat ni noben problem tudi če ima ključavnico...
Hvala obema za info. Sem vceraj na odapdu ugotovil kako je kljuka privijacena. Kot kaze nisem prvi s takim problemom, ker so ble vse 147ke brez leve kljuke
Nova Alfica novi problemi ... no ni ravno nova, zato je pričakovat, da bo kei za poštimat .. problem je sledeč ... Kljuka na voznikovi strani je zrahljana in pri odpiranju imam občutek da mi bo enkrat samo v roki ostala. Najbrž je kak del ki drži skupaj počil al kej tazga.... Zgleda takole
Naj grem na pooblaščen servis da poštimajo/zamenjajo al se splača kei sam kopat (najraje nebi )
Potem pa še nekaj .... sprednje desno kolo pri vožnji čez luknje rahlo poči. Brat pravi sicer, da je najbrž samo končnik. Zanima me kakšen je približen strošek za to oz. morebiti za celo roko, da me ne bodo okol prnesl.
Imaš kar pravi občutek... enkrat bo ostala v roki Ni prvič da bi se to zgodilo. Rešitev pa je verjetno samo nakup nove, ker dobit rabljeno voznikovo kljuko na avtoodpadu je baje svojevrstna sreča. Nekje tam tam z dobitkom na lotu.
Verjetno bo ena od rok, ali pa mogoče kar obe, če je zadeva že res zgonjena. Če pa niso roke so pa gumice na stabilizatorju. Ampak glede na to da praviš da poka samo ko voziš čez luknje z desnim kolesom, potem so verjetno roke. Stabilizator bi se moral slišati tudi če bi v luknjo zapeljal z levim kolesom.
No sei neki takega sem pričakoval ... nova kljuka je pa približno kolk € ?
Ja glede pokanja je pa takole... Zraven avta so vsi papirji o opravljenih servisih, zasledil sem tudi, da so bile menjane roke (na 87000), zdaj jih ima nekaj čez 107 000, tako da mislim da tok hitr ne bi smel it. Avto pa je bil prej v družinski uporabi kot drugi avto (vozila ženska).
Jst bi to kljuko probal sam zrihtati
Če prav vidm sta možni dve stvari:Ali je nosilec ki je pritrjen na pleh ukrivljen(se pravi ga lahko zravnaš,verjetno)
Ali pa se vijak losal in je nekje na dnu vrat,ki pa lahko prideš do njega.
svabo, poglej si temo o Creedovi 147, njemu se je tudi odlomila kljuka. In ni zvito ali losano, ampak poči en del v kljuki, ki ga je praktično nemogoče popraviti.
TribesMan napisal/-a:svabo, poglej si temo o Creedovi 147, njemu se je tudi odlomila kljuka. In ni zvito ali losano, ampak poči en del v kljuki, ki ga je praktično nemogoče popraviti.
Sm ravno razmišljal, da je imel tudi on podobno nevšečnost. Na hitro sem preletel ebay in ni nič obetavnega, mislim da kliče po novi. Mogoče se da še kakšno neoriginalno dobit, pozanimaj se mal. Pleh okol kljuke pa mal s polišem potegni, zgleda ko da bi se mačke gor gonile, sry.