no prasulja se je odločila da ji ne paše zunanja tepmeratura. Ve kdo kaj bi blo lahk narobe da mi namest kakih 10stopin kaže okoli 0, pa tja do -3 in spet do +4....
špegle sm zaperu pa odperu-mam elektro pa ni nč, bom šel pa prav zdaj odklopit konektor pa nazaj staknit. Am nimam taprave ideje kko bi tist špegu razšraufu, spodi sta dva križna šravfa, tm pa se mi zdi da 3 je inbusi sam tist so tm že kjer se vrti-preklaplja
Bom kar tukaj najprej vprašal. Torej pri moji 166 se mi zadnje čase dozdeva da preveč kadi.
EGR naj bi bil menjan 25.000km nazaj ko je avto res puščal dimno zaveso... No nažalost se mi še vedno dozdeva, da je dima preveč in 99% se ne motim. Tudi malce je prelen do 2000rpm recimo ko se turbina popolno priključi. Obstaja kje kakšen dober diagnostik za tele JTD-je recimo v okolici LJ. Brezveze je da ga peljem nekam kjer mi bodo računali 60€ samo za priklop ugotovili pa ne bodo ničesar. Če ni druge gre avto naslednji teden k Arčonu v NG....
bvogri napisal/-a:Bom kar tukaj najprej vprašal. Torej pri moji 166 se mi zadnje čase dozdeva da preveč kadi.
EGR naj bi bil menjan 25.000km nazaj ko je avto res puščal dimno zaveso... No nažalost se mi še vedno dozdeva, da je dima preveč in 99% se ne motim. Tudi malce je prelen do 2000rpm recimo ko se turbina popolno priključi. Obstaja kje kakšen dober diagnostik za tele JTD-je recimo v okolici LJ. Brezveze je da ga peljem nekam kjer mi bodo računali 60€ samo za priklop ugotovili pa ne bodo ničesar. Če ni druge gre avto naslednji teden k Arčonu v NG....